25 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Op=Op Wonen

Op=Op Wonen
Een droompaleis voor een spotprijs

Zo nu en dan halen we de bezem door ons magazijn en daarbij komen we de mooiste pareltjes tegen. En wie profiteert daarvan? Jij natuurlijk! En dan natuurlijk wel, zoals je van ons bent gewend, voor de allerlaagste prijs.

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

25 oktober 2018 om 00:55
Demetseydi Gebruiker

Hoeveel glazen van pasa bahce? Op de foto staat 8 en in de tekst 4

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 01:09
Moderator Paul Moderator

Aangezien in de tekst meerdere keren over 4 stuks wordt gesproken, lijkt het er op dat de vermelding bij de foto (8 stuks) niet klopt. Ik zal het navragen bij iBOOD, maar reken dus op een set van 4 stuks.

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 09:54
Moderator Paul Moderator

De deal is inmiddels uitverkocht en uit het overzicht gehaald, maar het betreft een set van 4 glazen.

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 00:57
alrisado Gebruiker

Hoe kan ik 3 of zelfs 4 sets tegelijkertijd bestellen?

Lukt me nu om slechts 1 set te bestellen

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 00:58
alrisado Gebruiker

Vd Dragon Knighr placemats bedoel ik dus

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 01:06
Moderator Paul Moderator

Dan zal er nog maar 1 set beschikbaar zijn in deze opruimingssale.

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 01:06
r.r.roelants Gebruiker

Karup Roots Bank
Hoe is de matras gevuld? Futons basic, tradition of comfort?

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 01:11
Moderator Paul Moderator

Vulling: Wolmix, schuimen kern

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 01:32
r.r.roelants Gebruiker

als ik deze bank bestel via Karup zelf met de standaard vulling wat er al in zit dan kom ik uit op 195 euro.

Daarom vroeg ik hoe de matras extra is gevuld want daar komen de kosten bij.

https://karupstore.nl/winkel/slaapbanken/karup-slaapbank-roots-wit/

Daar zie je allemaal opties bij staan.

Hoop dat je toch kunt aangeven wat er extra bij zit want anders kun je deze bank net zo goed bestellen via Karup zelf want dan kom je uit op 195€

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 11:05
Moderator Paul Moderator

Karup rekent 195€ voor de bank zonder futon (matras). De meerprijs voor een futon is bij Karup minimaal 125€ (Basic) waardoor je via hen veel duurder uit bent dan via iBOOD.

Helaas is de iBOOD deal inmiddels uitverkocht.

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 06:49
RobjeJ Gebruiker

Als ik doorklik zie ik steeds ‘uitverkocht’ staan. Kan dat niet al op de overzichtspagina?

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 08:31
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen RobjeJ,

In de app werkt dit helaas (nog) niet, maar op de website is dit al wel zichtbaar.

Beantwoorden

27 oktober 2018 om 12:33
motormuis001 Gebruiker

Of je gooit ze er meteen helemaal uit …

Beantwoorden

27 oktober 2018 om 12:54
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag motormuis001,

Zolang iBOOD op kantoor aanwezig is dan gebeurt dit ook met regelmaat, maar buiten kantooruren blijft het vaak wat langer op uitverkocht staan.

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 08:32
V-One Gebruiker

Hoe hoog en breed is dr Zebrano Tripod?

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 08:35
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen V-One,

Dit vraag ik voor je na.

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 09:07
Moderator Niek Moderator

De afmetingen zijn: 13 x 13 x 23 cm.

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 09:10
ro33ie Gebruiker

hoeveel lumen en hoeveel branduren zijn de Prolight lampen?

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 09:14
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ro33ie,

Dit vraag ik even voor je na.

#wordtvervolgd

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 09:46
Moderator Niek Moderator

De GU10 is 390 Lumen en de brandtijd is 20.000 uur.

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 09:32
de3 Gebruiker

Hallo, ik heb daarnet een koekenpan besteld maar zou een tweede willen bestellen maar ik moet terug verzendkosten betalen?

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 09:38
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen de3,

Je kunt het beste dan een nieuwe bestelling plaatsen met twee stuks en daarna je eerdere bestelling annuleren. Je krijgt het aankoopbedrag dan teruggestort en je hoeft geen dubbele verzendkosten te betalen.

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 10:19
de3 Gebruiker

Bedankt ;-) net gedaan

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 08:29
Jerommeke23 Gebruiker

Koekenpannen bij iBood zijn regelrechte ellende. Kan je nog beter bij de action halen, net zo slecht maar zonder verzendkosten goedkoper.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 21:34
Moderator Paul Moderator

Hoi Jerommeke,

Via iBOOD worden koekenpannen van diverse merken aangeboden in diverse prijsklassen. Zou je willen aangeven met welke koekenpan je een slechte ervaring hebt? Want de meeste reacties zijn juist positief. En als er iets aan een product mankeert, raad ik je aan om een serviceverzoek in te dienen, zodat de klantenservice de melding in behandeling kan nemen.

Beantwoorden

27 oktober 2018 om 19:19
melvinstr Gebruiker

Ledmaxx Pendel + Betonfitting en LED Lamp zojuist geleverd zonder de led lampen?  Wat is dat nou?

Beantwoorden

27 oktober 2018 om 19:55
Moderator Niek Moderator

Goedenavond melvinstr,

Daar is vast iets misgegaan. Zou je een service verzoek in kunnen dienen via je account? Dan zal de klantenservice na het weekend contact met je opnemen.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 10:54
Dannietjuh Gebruiker

Deze fout is al een tijdje bekend bij iBood. Ze leveren de lampen namelijk niet.

Ik heb zelf ook een aantal besteld in Juni en werd me verteld na 2 maand dat ze deze klacht vaker kregen.

Jammer dat ze dit niet even simpel aanpassen bij deze deal.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 08:56
dnijkamp Gebruiker

Greenpan “geschikt voor alle warmtebronnen”. Pas als je bij de specs kijkt zijn de pannen niet geschikt voor inductie. Is wel zo netjes om dit in de kop advertentie te zetten vind ik. Er zijn vast mensen die hier een verkeerde aankoop mee gaan krijgen

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 09:31
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen dnijkamp,

Wanneer hij ook geschikt zou zijn voor inductie, dan zou dit er apart bij vermeld worden. Inductie is namelijk geen warmtebron en daarom zal er staan dat hij geschikt is voor alle warmtebronnen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.