30 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Sabatier International

Sabatier International
Vlijmscherpe deals

Een goede keuken schreeuwt ook om goede accessoires, een mooi messenblok bijvoorbeeld met daarin een set met fijne messen. En laat dat nou net datgene zijn wat Sabatier International al jaren produceert. Vandaag haal je jouw eigen set in huis! *Chopchop!*

30 oktober 2018 om 00:04
585ren Gebruiker

Ik heb een vraag? Zijn dit wel de volledige metalen steakmessen of zijn ze net zoals de vorige twee keer met veel plastic in het handvat?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 08:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen 585ren,

In de omschrijving staat: Het lemmet is gemaakt van 2Cr14-staal en het handvat is vervaardigd uit roestvrij staal.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 12:33
walliez Gebruiker

Ik zie in de omschrijving POM en ABS staan. Is dat geen kunststof??

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 13:06
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag walliez,

Bij welke messen zie je dat staan? Waarschijnlijk hebben we het over verschillende.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 13:49
Altruy Gebruiker

Volgens mij zijn ze standaard met plastic in het centrum eigenlijk.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 00:07
joesoef Gebruiker

Wat is de slijphoek van deze messenslijper?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 00:18
Susantigoon Gebruiker

Zal Europees zijn.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 10:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen joesoef,

De slijphoeken zijn:

Slot 1: 35°
Slot 2: 28°
Slot 3: 38°

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 02:50
Martijn2734 Gebruiker

Die messenmagneet is eenvoudig te monteren, hoe werkt dat dan?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 08:26
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Martijn2734,

Dit vraag ik even voor ja na.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 09:21
Susantigoon Gebruiker

Messenmagneten die ik ken gaan allemaal schroef/plug aan de muur, vind ik eenvoudig genoeg, maar een messenmagneetmagneet was wel een stuk makkelijker geweest. 2-zijdig tape werkt trouwens niet op termijn.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 10:40
Moderator Niek Moderator

Je bevestigt ze inderdaad met schroeven aan de muur.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 08:38
MarlonBangie Gebruiker

Moguh,

Hoe zwaar is 1 zo’n steakmes?

Groet,
Marlon

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 08:41
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Marlon,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 10:40
Moderator Niek Moderator

Een mes weegt 77 gram.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 13:57
Rogier.vleugels Gebruiker

Vanmiddag een set besteld. De messenslijper 3 in 1 was uitverkocht. Nu staat die er weer bij. Kunt u deze aan mijn bestelling toevoegen en een ideal link sturen?

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 14:33
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Rogier,

Ik zou je willen aanraden om je gehele bestelling opnieuw te plaatsen en vervolgens je eerste bestelling kosteloos te annuleren via  “Mijn iBOOD”. Ik kan namelijk geen producten toevoegen aan jouw reeds geplaatste bestelling.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 15:22
585ren Gebruiker

Beste moderator. Ik snap dat in de beschrijving staat dat het handvat van de steakmessen uit roestvrij staal zijn gemaakt maar dat stond de vorige twee keer ook en toen was het handvat grotendeels van plastic. Ik wil dus zeker weten dat ze nu wel van roestvrij staal zijn want van die andere heb ik nu wel genoeg. Mvg. René

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 16:10
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag René,

Ik ga het nog even voor je navragen.

#wordtvervolgd

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 17:42
Zplus Gebruiker

Ik heb ze met de kunstof handvaten maar op den duur vielen de afdekplaatjes  eruit doordat schroefje ging roesten welke eronder zit. Misschien mijn fout maar doe de messen gewoon in de vaatwasser, Duurdere set dus niet die gaan op het handje.

Beantwoorden

30 oktober 2018 om 23:16
dpmvmeijl Gebruiker

Vorige keer ook de steakmessen besteld met stalen handvat, krijg ik met ABS handvat toegestuurd. Toen waren ze 12 euro per 6 stuks. Wellicht dat het nu voor de 8 euro extra wel volledig rvs is.

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:45
Frenkie-969 Gebruiker

Ik het een vraag: op het lemmet staat Pradel Inox gegraveerd; dit is een zelfstandig Frans merk, niet verbonden aan (Lion) Sabatier International,  Pradel kent een heel andere prijsstelling dan Sabatier. Kun je aangeven of de afgebeelde steak-messenset daadwerkelijk Sabatier is of, zoals ik het lees, Pradel. Als het daadwerkelijk Pradel is, komt dit als misleidend over.

Beantwoorden

1 november 2018 om 10:40

Dit ga ik even voor je checken, Frenkie-969!

Beantwoorden

1 november 2018 om 12:20

De foto’s die wij bij de Laguiole messen hebben staan zijn correct. De naam Laguiole is niet beschermd dus er zijn meerdere bedrijven (waarvan er 2 de bekendste zijn) die onder die naam produceren en iedereen mag die modelnaam gebruiken.

Beantwoorden

1 november 2018 om 14:40
Frenkie-969 Gebruiker

Het klopt dat naam Laguiole niet beschermd is; waar het me om gaat is of de  messen van het merk Sabatier zijn, zoals bij de aanbieding staat en niet van het merk Pradel, zoals op het lemmet staat. Dit zorgt voor enige verwarring.

Beantwoorden

1 november 2018 om 15:02

Vermoedelijk is dit een sub-merk, maar daar durf ik op dit moment geen zekerheid over te geven, omdat de leverancier tot en met het weekend gesloten is i.v.m. Allerheiligen.

Beantwoorden

9 november 2018 om 07:29
Frenkie-969 Gebruiker

Beste Moderator, heb je al een antwoord op mijn eerder gestelde vraag? Groet, Frank

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.