9 november 2018 om 00:00
iBOOD

Cosy&Trendy Keuken

Cosy&Trendy Keuken
Zei iemand kerstdiner?

Of je nou van plan bent om met Kerst voor de hele familie uitgebreid te gaan koken, of het liefst iedere dag uitgebreid kookt - met de items in deze Flash Sale tover jij de mooiste gerechten op tafel. Van een verse pasta tot aan zelfgemaakte crème brûlée; het kan allemaal!

9 november 2018 om 10:54
hgr123 Gebruiker

Een strijkplank voor in de keuken?

Beantwoorden

9 november 2018 om 11:00
Moderator Jim Moderator

Hi Hgr123,

We houden er van om taboes te verbreken, vandaar deze unieke strijkplank. Niet alleen te gebruiken op zolder of in het washok, maar nu ook in de keuken! ;-)

Groetjes!

Beantwoorden

9 november 2018 om 19:10
Guydutchie Gebruiker

De Steakmessen zijn toch van het merk Laguiole? Hét merk in vrijwel ieder fine dining restaurant bij vleesgerechten.

Beantwoorden

9 november 2018 om 20:48
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Guydutchie,

Dat klopt inderdaad. Bij andere aanbieders worden dezelfde messen getoond, maar dan onder het merk Cosy&Trendy.

Beantwoorden

9 november 2018 om 19:39
ckenis1 Gebruiker

Zijn de steakmessen van  laguiole zoals op de foto?

Beantwoorden

9 november 2018 om 20:49
Moderator Niek Moderator

Goedenavond ckenis1,

Dat klopt inderdaad. Bij andere aanbieders worden dezelfde messen getoond, maar dan onder het merk Cosy&Trendy.

Beantwoorden

10 november 2018 om 08:20
NadiaH Gebruiker

Voor diegenen die meer info willen over de messen van Laguiole : https://www.knivesandtools.be/nl/ct/echte-laguiole-messen-de-waarheid.htm

Beantwoorden

10 november 2018 om 19:01
miekemuylaert Gebruiker

Beste iBood,

Het 30-delig serviesset (Cosy & Trendy pleasure white) is deze uit aardewerk of uit porselein? De beschrijving op iBood en op een andere site (Bol.com) spreken elkaar tegen, maar er is toch wel een groot verschil tussen beide… 
Alvast bedankt voor een antwoord.

Mieke

Beantwoorden

10 november 2018 om 19:28
Moderator Jim Moderator

Hi Mieke!

Ik heb het zojuist nagevraagd bij iBOOD. Ik kan je helaas niet beloven dat ik antwoord heb voor het einde van de deal, maar ik hou je op de hoogte!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

10 november 2018 om 19:32
miekemuylaert Gebruiker

Hallo,

Tot wanneer loopt deze deal?

MVG Mieke

Beantwoorden

10 november 2018 om 19:47
Moderator Jim Moderator

Hi Mieke,

De deal loopt tot morgenavond 23:59 (tenzij eerder uitverkocht!)

Groet!

Jim

Beantwoorden

11 november 2018 om 16:44
voldersniels Gebruiker

Dag Mieke,

Ik kan je met zekerheid zeggen dat beide serviessets hier op ibood van porselein zijn en geen aardewerk.

Mvg

Niels

Beantwoorden

11 november 2018 om 14:03
jannus57 Gebruiker

Waarom moet ik meer verzendkosten betalen als ik 2 Tajines bestel? €8,95 ipv €5,95

Beantwoorden

11 november 2018 om 14:11
Moderator Jim Moderator

Hi Jannus!

Verzendkosten worden autommatisch berekend op basis van het gewicht en de afmetingen van het af te leveren pakket, waarschijnlijk wordt de grens van 5,95 overschreven, waardoor 8,95 wordt gerekend voor verzending!

Groet!

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.