8 november 2018 om 00:00
iBOOD

Boretti

Product expert aanwezig

Boretti
La dolce cucina

Tijd om een nieuwe koelkast of diepvries aan te schaffen? Of ben je het kotsbeu om jouw dierbare tijd te verspillen aan de vaat? Dan is het hoog tijd om kennis te maken met de handige apparaten van Boretti. De Italiaanse verfijnheid wordt gecombineerd met een tijdloos design en pure kwaliteit. Exact wat jouw keuken verdient, niet?

Product Expert

De Product Expert van Boretti is donderdag en vrijdag gedurende de dag aanwezig op het forum.

8 november 2018 om 07:17
wa1ma Gebruiker

Beste, wat is de max temp van deze oven? Vond ik nergens terug.

Beantwoorden

8 november 2018 om 16:57
Official Product Expert Boretti Product Expert Official Product Expert

Goedemiddag,

De temperatuur is maximaal 230 graden. Echter, zit er ook een pyrolyse reinigingsfunctie op waarbij de oven een temperatuur bereikt van ongeveer 475 graden.

Beantwoorden

8 november 2018 om 21:37
wa1ma Gebruiker

Hmmmm, kan ik mn pizza in de pyrolysefunctie bakken?????maar dan wel snel.

Beantwoorden

9 november 2018 om 10:11

Goedemorgen,

De pizza is niet in de pyrolyse (reiniging) stand te bakken. Deze stand is uitsluitend voor het reinigen van de oven. De pizza en overige gerechten kunnen op maximaal 230 graden worden bereidt.

Beantwoorden

8 november 2018 om 07:42
tomverbinnen Gebruiker

Wat zijn de verschillen ts de 3 vaatwassers?  Waarom staat er bij exclusief frontpaneel? Is het front dan niet zoals op de foto?

Beantwoorden

8 november 2018 om 08:27
raoul4one Gebruiker

Is inbouw. Front krijg je bij je keuken …

Beantwoorden

8 november 2018 om 09:00
Moderator Jim Moderator

Hi Tom!

Zoals Raoul aangeeft, zit het frontje er niet bij. Dit is afhankelijk van de keuken die je hebt en wordt (in de meeste gevallen) bij de keuken geleverd die je koopt.

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

8 november 2018 om 16:59

Goedemiddag,

De verschillen tussen de BVW 653 en de BVW 684 zijn het aantal programma’s, en de BVW 684 heeft een besteklade welke de BVW 653 niet heeft. Daarnaast heeft de BVW 962 XL een afwijkende, hogere, inbouwhoogte aangezien deze ruimer/groter is dan de andere 2. De vaatwassers worden zonder deurpaneel geleverd, deze dient u er zelf op te monteren. Dit zijn veelal de fronten welke reeds op de rest van de keuken zitten.

Beantwoorden

8 november 2018 om 16:47
edje1980 Gebruiker

Korting op adviesprijzen die geen winkel hanteert is wel een beetje achterhaald. In werkelijkheid is het eerder 10% voor de vaatwassers. Kom op ibood, dat kan beter.

Beantwoorden

8 november 2018 om 18:36
Moderator Niek Moderator

Goedenavond edje1980,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de prijs die het product kreeg toen het voor het eerst uitkwam. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Beantwoorden

8 november 2018 om 17:29
e.k.de.vries Gebruiker

Ik heb deze vaatwasser en nog veel meer Boretti producten. Ben er, na 6 jaar gebruik, erg ontevreden mee. Van de vaatwasser roesten de rekken snel weg en het klepje sluit niet meer. Verstelbaar rek is erg slap en hangt scheef. 90 euro voorrijkosten voor een klepje van een paar euro en de onderdelen zijn nauwelijks buiten Boretti om verkrijgbaar. In de koelkast is t plastic erg broos waardoor continu onderdelen afbreken, bovendien bevriest de achterkant telkens. De warmhoudla (zeker 3 keer gebruikt in 6 jaar) gaat niet meer dicht. De magnetron sluit niet meer als de oven heet is geweest en loopt af en toe vast..het fornuis is goed, maar voor de rest koop ik nooit meer Boretti. Beter Bosch of Siemens.

Beantwoorden

8 november 2018 om 22:02
tomverbinnen Gebruiker

Wreed belangrijke info. Bedankt. Geen boretti dus. Had trouwens nog noit van dat merk gehoord.

Beantwoorden

8 november 2018 om 22:13
e.k.de.vries Gebruiker

Boretti is al langer bekend om hun fornuizen en eerlijk is eerlijk: die zijn goed. Echter, van de rest word ik echt verdrietig. Ik hoopte kwaliteit te kopen ( juist omdat die fornuizen goed zijn) , maar dat valt dus erg tegen. Overigens doen ze erg Italiaans, maar is het voor zover ik weet gewoon Nederlands. Het lager gepositioneerde merk is M-System, ook verkrijgbaar bij bijvoorbeeld Hornbach.

Beantwoorden

9 november 2018 om 10:14
Measure Gebruiker

Met economische levensduur van 3 – 10 jaar (vaatwassers in algemeen) is 6 jaar op zich geen slecht rresultaat, als ie nu nog gewoon de vaat weet schoon te krijgen.

Beantwoorden

9 november 2018 om 10:20

Goedemorgen e.k.de.vries,

Vervelend om te vernemen dat uw ervaringen niet volgens de verwachtingen zijn. Kunt u uw naam/adresgegevens aub doorsturen naar info@boretti.com met als onderwerp: Contact I-Bood? Wij zullen dit dan voor u nakijken en indien u dat wenst alsnog met een passende oplossing komen. Keukenapparatuur is inmiddels behoorlijk verbeterd en ook onze service dienst is met 5 sterren beoordeeld volgens Certimark. Op onze fornuizen geven wij bijvoorbeeld standaard 5 jaar garantie om aan te geven dat wij volledig achter onze producten staan. Nogmaals, vervelend om uw (mindere) ervaringen te vernemen, maar we willen dit alsnog graag voor u oplossen.

Wij hopen graag iets van u te mogen vernemen.

Met vriendelijke groet,

Boretti B.V.

Beantwoorden

8 november 2018 om 18:12
WhynotHenk Gebruiker

Dank je wel EK de vries. Scheelt mij weer veel irritatie!

Beantwoorden

9 november 2018 om 00:12
aronofsky Gebruiker

Boretti is inderdaad net zo Italiaans als Ristorante Pizza’s van Dr. Oetker, zie ook: https://www.volkskrant.nl/economie/boretti-klinkt-italiaans-wordt-gemaakt-in-azie-hoe-italian-sounding-italiaanse-ondernemers-dupeert~bd540bdb/

Beantwoorden

9 november 2018 om 08:17
commando1960 Gebruiker

Ook in ons gezin enkele jaren geleden een vaatwasser en gasfornuis gekocht van Boretti. De vaatwasser heeft inderdaad onderdelen die snel roestgevoelig zijn. Met het gasfornuis heel snel problemen gekregen met het ingebouwde klokje en de oven.. Onderdelen zijn zeer moeilijk verkrijgbaar en voorrijkosten belachelijk hoog. Heel snel overgegaan op miele vaatwasser en Aga fornuis.

Beantwoorden

9 november 2018 om 10:12
possie Gebruiker

Ik moet zeggen dat ik me hier niet in herken, mijn vaatwasser doet eht al 1,5 jaar prima zonder roest. Maar misschien heb jij hem al veel langer staan?

Beantwoorden

9 november 2018 om 10:23

Goedemorgen commando1960,

Ook voor uw geval wil ik vragen om uw naam/adresgegevens aub door te sturen naar info@boretti.com met als onderwerp: Contact I-Bood, Wij zullen dit dan voor u nakijken en indien u dat wenst alsnog met een passende oplossing komen om het goede gevoel voor onze producten weer terug te krijgen.

Wij hopen graag iets van u te mogen vernemen.

Beantwoorden

9 november 2018 om 13:01
commando1960 Gebruiker

Hartelijk dank voor Uw aanbod maar zoals ik al geschreven had ben ik niet meer in bezit van beide producten. Toch nogmaals dank en misschien zijn er andere mensen die nog wel in bezit zijn van dergelijke zodat u die wel verder kunt helpen.

Mvg. Ries

Beantwoorden

10 november 2018 om 00:38
jansaar Gebruiker

Boretti is rotzooi, . Gas op glas kookplaat btg 80 binnen vijf jaar naar vuilnis gebracht. Koop nooit meer iets van boretti.

Beantwoorden

11 november 2018 om 07:26
Kublai Gebruiker

Ook ik kan meepraten over de slechte kwaliteit van Boretti. Prijzen zijn vrij hoog, maar na 3,5 jaar is de oven al kapot. Half jaar geleden al eens contact opgenomen, nou dat 5 jaar garantie is ook gewoon niet waar. Ik zou gewoon voorrijkosten moeten betalen e.d. Daar het ding een soort vliegtuigmotor nadeed bij het opwarmen en afkoelen en de bakkwaliteit ook belabberd was, hadden we geen zin meer in gedoe en Wen Bosch gekocht. Wat een verademing, stil, zuinig en goede bakkwaliteit. Daarnaast vaatwasser, koelkast en inductiekookplaatook Boretti,

Beantwoorden

11 november 2018 om 07:28
Kublai Gebruiker

En afzuigkap. Ook die allemaal vrij lawaaierig zijn en onderdelen due makkelijk afbreken en veel ijsvorming. Hier ook nooit meer Boretti

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.