5 december 2018 om 00:00
iBOOD

Monopoly & Risk

Monopoly & Risk
Monopoly met een twist

In deze Flash Sale tref je tal van Monopoly varianten aan met een leuke twist: of je nu helemaal gek bent op The Walking Dead of elke nacht weer droomt over The Fast & The Furious, wij hebben de Monopoly set voor jou!

Speel je liever een potje Risk? Die hebben we ook op voorraad!

5 december 2018 om 00:29
Mister13 Gebruiker

Welke taal zijn deze spellen?

Beantwoorden

5 december 2018 om 00:41
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Mister13,

Alle spellen zijn in het Engels. Ook de handleiding.

Beantwoorden

5 december 2018 om 01:46
Toedeloe2018 Gebruiker

AC/DC EN de Rolingstones zijn wel Engels talig.

Even googlelen .s6

Beantwoorden

5 december 2018 om 00:37
thepretorian Gebruiker

In welke taal is de Monopoly Pokémon? Op de foto’s ziet men de Engelstalige versie. Maar in de beschrijving is er niets van terug te vinden.

Beantwoorden

5 december 2018 om 00:41
Moderator Niek Moderator

Goedenacht thepretorian,

Alle spellen zijn in het Engels. Inclusief de handleiding.

Beantwoorden

5 december 2018 om 00:44
Toedeloe2018 Gebruiker

Goedenacht , ik heb daarstraks 2 monopoly spellen besteld via PayPal

Wilde er nog één bestellen maar kan niet meer via PayPal alleen via een creditcard staat er . Kan ik evt één bestelling om laten zetten voor een ander spel? Mvgr

Beantwoorden

5 december 2018 om 01:40
Moderator Paul Moderator

Het zou mogelijk moeten zijn om meerdere spellen aan te schaffen en te betalen via Paypal.

Probeer eens alle 3 spellen te bestellen via een nieuwe order? Als dat lukt kun je de vorige bestelling annuleren.

Beantwoorden

5 december 2018 om 01:45
Toedeloe2018 Gebruiker

Dat is een goed plan indd .

Beantwoorden

6 december 2018 om 10:31
Binkels Gebruiker

toedeloe, ik had hetzelfde probleem met paypal, kon alleen credit card , verder niks, heb jij dat probleem nog?, zo niet, kun je vertellen wat je hebt gedaan?

Beantwoorden

5 december 2018 om 01:51
0flyingdutchy0 Gebruiker

Alle Monopoly versies hier zijn zover ik weet niet in het Nederlands te verkrijgen. Soms kan er nog een Nederlandstalige handleiding bij zitten maar het bordspel zelf is Engels.

Beantwoorden

5 december 2018 om 09:32
ulTimaS Gebruiker

Jaren geleden (minimal 10) hebben wij Monopoly Pokemon in het Nederlands gekocht. Inmiddels is deze wel aan vernieuwing toe, maar ik heb inderdaad nog geen Nederlandse versie kunnen vinden.

Beantwoorden

5 december 2018 om 05:04
MisterSqueaky Gebruiker

Ik blijf het vakje “free parking” in al deze versies wel ontzettend jammer vinden. Mijn Hobbit heeft geen auto :P

Beantwoorden

5 december 2018 om 05:45
friggya Gebruiker

zelfs geen fiets? ‘t Is anders bijna Kerst… cadeautje..?

Beantwoorden

5 december 2018 om 12:37
ThePunisher Gebruiker

Free parking, voor de paarden? Dohhhhh

Beantwoorden

5 december 2018 om 08:59
R.Thalen Gebruiker
5 december 2018 om 09:03
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen R.Thalen.

Scherp gevonden.

Ik ga kijken wat we eraan kunnen doen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 december 2018 om 10:03
BeeKaa Gebruiker

En? Is er iets aan te doen?

Beantwoorden

5 december 2018 om 10:19

De vraag is doorgestuurd BeeKaa.

Ik verwacht vrij snel reactie. Nog even geduld.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 december 2018 om 10:42
Toedeloe2018 Gebruiker

Als je hier via PayPal betaald betaal je geen verzend kosten.  Daar waarschijnlijk wel dus zijn eerst kijken of je dan indd goedkoper uit bent.

Beantwoorden

5 december 2018 om 11:06
R.Thalen Gebruiker

Niet iedereen heeft/gebruikt PayPal.

Beantwoorden

5 december 2018 om 15:34

Helaas kunnen wij deze keer niet goedkoper. Via PayPal heb je wel gratis verzending (kost niet extra’s)

Bij ons scoor je deze versie van Monopoly overigens een stijlvolle, meer vierkante, doos.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 december 2018 om 19:07
Toedeloe2018 Gebruiker

Indd maar scheelt toch verzend kosten en kost niets om mensen te melden , je bent zelfs verzekerd als er iets mis gaat . Retour kosten hoef je ook niet te betalen.

Beantwoorden

6 december 2018 om 12:50
BvZwolle Gebruiker

Is via PayPal altijd gratis verzenden of alleen met deze aanbieding?

Beantwoorden

6 december 2018 om 13:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit is inderdaad een tijdelijke actie, zolang de voorraad strekt. Meer informatie kun je hierrr terugvinden.

Beantwoorden

5 december 2018 om 12:35
ThePunisher Gebruiker

Wil ze allemaal kopen, maar heb geen vrienden om mee te spelen :(

#foreveralone.

Beantwoorden

5 december 2018 om 16:08
Moderator Tom Moderator

Hi ThePunisher

dat is jammer om te horen. Niet iedereen is gek op gezelschapsspelen natuurlijk.

Je moet eens zoeken naar bijeenkomsten van gezelschapsspelen! Er zijn veel groepen die mensen zoeken om op regelmatige basis te spelen en dat is vaak echt tof! En leer je ook leuke mensen kennen.

Met vriendelijke groeten

Tom

Beantwoorden

5 december 2018 om 19:01
LSmits Gebruiker

Ik heb net de zelfs variant besteld, ook betaald (is al afgeschreven via iDeal) maar ik kan nergens terug zien wat mijn bestelling is.

Meestal krijg ik een mail met een bevestiging. Misschien dat het nu te druk is?

Weten jullie hoe het zit?

Groetjes Laura

Beantwoorden

5 december 2018 om 19:01
LSmits Gebruiker

Zelfs is zelda haha

Beantwoorden

5 december 2018 om 19:08
Toedeloe2018 Gebruiker

Laura rechts boven aan op mijn iBood klikken.  Eerst op de streepjes.

Beantwoorden

5 december 2018 om 20:46

Goedenavond Laura,

Het kan soms even duren voordat het in “mijn iBOOD” komt te staan of dat de bevestiging verstuurd is.

Wacht het even af tot desnoods morgen, als hij er dan nog niet staat, trek dan nog een keer aan de bel.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 december 2018 om 07:13
lyosha Gebruiker

GoT Risk goedkoper en gratis verzending bij Fnac

https://www.fr.fnac.be/Risk-Game-of-Thrones/a8204978

Beantwoorden

6 december 2018 om 10:07

Wij kunnen onze Risk niet nog scherper geprijsd aanbieden dan wij nu doen.

Bij ons betaal je (zolang de voorraad strekt) geen verzendkosten als je met Paypal betaalt. Meer over deze actie vind je hierrr.

Beantwoorden

6 december 2018 om 09:00
Binkels Gebruiker

als ik via paypal wil betalen moet ik een  creditcard toevoegen, terwijl vorige aankoop alleen paypal account nodig was en ik al eens heb betaald met paypal.

Beantwoorden

6 december 2018 om 09:04
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Binkels,

Hiervoor kun je het beste even contact opnemen met Paypal. Zij kunnen je daar wel mee verder helpen.

Beantwoorden

6 december 2018 om 09:44
Binkels Gebruiker

ik weet dat jullie geen paypal zijn, maar vorige week gewoon kunnen betalen, wel verzendkosteb moeten betalen( geld zeker niet voor elk product)

waarom gewoon met ideal niet gratis verzenden..

nu moet ik weet met paypal bellen, ben pas laat thuis, dus laat maar zitten.

ik ga twijfelen of ik nog ooit hier iets koop,

het is bij elke betaling gratis verzenden of bij niks.

jammer dat de ene persoon wel 6 euro korting kan hebben en de andere niet.

Beantwoorden

6 december 2018 om 09:51

Hoi Binkels,

Dit is een actie vanuit Paypal, om je op een leuke manier kennis te laten maken met deze betaalmethode. Uiteraard betaalt Paypal niet voor jouw verzendkosten als je een andere betaalmethode gebruikt :-)

Dien je jouw creditcard op onze website in te voeren, of in de Paypal betaalomgeving? Want dit hoort niet nodig te zijn bij het afrekenen van Paypal.

Beantwoorden

6 december 2018 om 09:56
Binkels Gebruiker

als ik via ibood wordt doorgestuurd naar paypal krijg ik direct een pagina waar ik mijn creditcard gegevens moet invullen, verder alle instellingen staan goed, zoals ik vorige week met paypal heb betaald.

heb nu via een fout in de ibood app toch zonder verzendkosten via ideal kunnen betalen;)

hoop dat het niet wordt geannuleerd( niet mijn schuld dat het me is gelukt)

Beantwoorden

6 december 2018 om 10:07

Hi Binkels,

Ik ben blij om te horen dat het inmiddels gelukt is om deze deal te scoren :-)

Beantwoorden

6 december 2018 om 10:44
Glennolium Gebruiker

Beste

Ik heb dit oik gehad. Dit komt omdat je waarschijnlijk bij paypall met een visa kaart zit. Vanaf 1 december is er geen visa meer en heb je via je bank een mastercard in de plaats gekregen. Deze moet je dan in je paypall account toevoegen en alles zou terug moeten werken.

Beantwoorden

6 december 2018 om 11:24
Binkels Gebruiker

hallo Glen,

is een mastercard hetzelfde als een creditcard?

want die ga ik niet aanschaffen en die heeft ING mij ook niet opgestuurd.

ik heb paypal een mail gestuurd en wacht op een antwoord.

als ik jouw goed begrijp is paypal nu alleen voor creditcard, ondanks mij iban is gekoppeld met paypal.?

alvast bedankt voor de moeite!

Beantwoorden

6 december 2018 om 12:46
Binkels Gebruiker

mail gestuurd naar paypal, krijg ik een automatische mail terug met iets over creditkaart activeren blah blah en als ik er nog niet uitkom, moet ik reageren op die automatische mail.

door dit soort mail praktijken duurt het allemaal lang en ben je verplicht erna toe te bellen wat het beste is met je huistelefoon vanwege extra kosten waarmee je al gauw 20mintuten 5 euro betaald als je mobiel gebruikt.( bijna de oorsprokelijke verzendkosten).

jammer dat er wordt geadverteerd door paypal voor gratis verzending, terwijl je opeens niet meer kan betalen zoals 1 week geleden was.

Ibood zal er meer over moeten weten als ze met paypal in zee gaan.

ik ben tenslotte niet de enige, lijkt mij.

al met al kan ik pas morgen met paypal telefonisch contact opnemen voor eventueel toekomstige gebruik van paypal dan voor hier dan voor elders anders.

Ik heb al besteld wat ik wil zonder verzendkosten.

Dus een grote blij voor mij!

Beantwoorden

6 december 2018 om 13:01
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Binkels,

iBOOD heeft hier natuurlijk geen invloed op en kan ook niet voor je achterhalen wat de reden is dat betalen zonder credit card opeens niet meer kan via Paypal. Wat eventueel nog wel een optie is, is via iDEAL geld op je Paypal rekening storten. Dit staat dan meteen op je Paypal account en je kunt het dan ook meteen gebruiken. Je hebt inmiddels je bestelling al gedaan natuurlijk, maar voor een eventuele volgende keer of als je weer tegen dit probleem aanloopt met Paypal, dan kan dit een oplossing zijn.

Beantwoorden

6 december 2018 om 13:18
Binkels Gebruiker

ha Niek,

heb toenstraks via ideal geld overgemaakt maar werd nog steeds doorverwezen naar de creditkaart pagina waar je niet verder kan zonder creditkaart.

de link ligt dan toch bij het doorverwijzen van ibood naar paypal lijkt me.

ik ga proberen het te fiksen, maar wel raar.

fijne dag nog!

Beantwoorden

6 december 2018 om 10:48
Glennolium Gebruiker

Beste

Ik heb dit ook gehad. Dit komt omdat je waarschijnlijk bij paypall met een visa kaart zit. Vanaf 1 december is er geen visa meer en heb je via je bank een mastercard in de plaats gekregen. Deze moet je dan in je paypall account toevoegen en alles zou terug moeten werken.

Bij mij was dit toch de oorzaak en oplossing

Beantwoorden

6 december 2018 om 13:11
Boekel1975 Gebruiker

Mastercard is ooit opgegaan in Visa card. En nu zou het andersom worden? Vertel verder, ik weet van niets?

Beantwoorden

6 december 2018 om 11:15
Susantigoon Gebruiker

Engelse uitvoeringen, ben je mooi klaar mee, dat geld is straks na de Brexit geen snars meer waard, kun je weer een nieuw spel gaan kopen….

Beantwoorden

6 december 2018 om 23:15
Moderator Paul Moderator

Het zal juist een collector’s item worden!

Beantwoorden

6 december 2018 om 12:01
sleezball Gebruiker

OOOoohh en ik zat zo te hopen op de Monopoly Metallica versie..!

Daar had ik een maatje van me een heel groot plezier mee gedaan. Da’s een fan van het eerste uur, heeft alle albums op cd en vinyl en spaart alles wat maar met Metallica te maken heeft.

Nou is AC/DC ook een erg goeie metalband maar zijn hart (en de mijne trouwens ook) gaat in dit geval toch echt uit naar de ‘Gods of Metal’..: Metallica.

Stones, AC/DC wel maar de allergrootste metalband aller tijden niet. Gemiste kans helaas. Wat jammer.

Beantwoorden

6 december 2018 om 12:09
Susantigoon Gebruiker

Ook jammer dat de ABBA-versie er niet bij is…

Wist je trouwens dat Lemmy (may he rock in peace) ook een enorme ABBA-fan was?  :-))

Beantwoorden

7 december 2018 om 08:28
arnoudw Gebruiker

Hallo,

Is de Risk game of thrones de deluxe/collectors edition of de standaard editie?

Beantwoorden

7 december 2018 om 08:32
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen arnoudw,

Het is de collectors edition.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.