6 december 2018 om 00:00
iBOOD

Drôme Matrassen

Drôme Matrassen
Uitgerust wakker worden

Wil je de dag energiek beginnen en vol energie doorkomen, dan heb je voldoende nachtrust nodig. Om dit te bewerkstelligen is een goed matras natuurlijk essentieel. Een matras dat zowel comfortabel ligt als voldoende ondersteuning geeft. Zoals het Cambridge matras van Drôme Slaapsystemen.

Deze matrassen met 7 comfortzones bieden jouw lichaam de juiste ondersteuning voor een goede nachtrust, waardoor je ’s ochtends uitgerust wakker wordt. De matrassen tot en met een breedte van 140 centimeter worden opgerold geleverd. Scheelt weer slepen door het trappenhuis!

6 december 2018 om 18:24
dvuden Gebruiker

Wat als de kwaliteit en het slaapcomfort niet naar wens is? Mag je deze dan retour sturen? Wat zijn de voorwaarden?

Beantwoorden

6 december 2018 om 19:28
Moderator Niek Moderator

Goedenavond dvuden,

In de specificaties staat in het grijze kader hoe je het matras mag retourneren:

Indien het product niet aan je verwachtingen voldoet, kun je deze deal binnen 14 dagen na levering annuleren en (ongebruikt en in originele verpakking) retourneren. Je dient dan zelf de retourkosten te betalen, je gehele aankoopbedrag krijg je terug. Houd er rekening mee dat de retourkosten, door de afmetingen en/of het gewicht, flink kunnen oplopen.

Beantwoorden

6 december 2018 om 20:08
flokebroke Gebruiker

Ik vroeg mij af of deze tweepersoonsmatras (180×220cm) matras geschikt is voor volgend gewicht: 90kg (ik) + 65kg (mijn vrouw)?

Beantwoorden

6 december 2018 om 22:04
Moderator Niek Moderator

Goedenavond flokebroke,

Daar is hij zeker geschikt voor. De 120 kg waar hij mee getest is geldt voor beide kanten op een twee persoonsmatras.

Beantwoorden

7 december 2018 om 00:37
ElVlado Gebruiker

Ik had zo’n tweepersoonsmatras 180×200 vorige keer gekocht.

Nog nooit had ik op zulke slechte matras gedlapen

Deze matras is (voor mij)veel te zacht, ik ben 115kg.

Wanneer ik op mijn buik wil slapen heb ik gelijk pijn in mijn rug.

Nu ben ik op zoek naar een betere matras, deze is straks gratis af te halen in Amsterdam.

Ik snap ook niet hoe je een matras ongebruikt kunt retourneren als je ontevreden bent.

Je moet er wel een paar nachte op slapen om te weten of je wel of niet tevreden bent.

Ik ga nooit meer een matras via internet aanschaffen.

Beantwoorden

7 december 2018 om 07:35
chrisdeheer Gebruiker

Bedankt voor je reactie. Ik twijfelde al om via internet er eentje te kopen maar nu weet ik het zeker, op naar de beddenwinkel ;-)

Beantwoorden

7 december 2018 om 13:21
Official Product Expert Drome Expert Official Product Expert

Beste ElVlado,

Gelukkig zijn er inmiddels 400 tevreden klanten met dit matras via Ibood.

Je kunt niet zeggen dat deze matras slecht is, deze matras voldoet niet aan jouw eisen.

Beantwoorden

7 december 2018 om 16:05
Joeribaelemans Gebruiker

Dus ik neem aan dat dat voor 2 personen van 80 kilo een minder zachte matras is dan voor iemand van 115 kilo?

Beantwoorden

7 december 2018 om 18:35
Official Product Expert Drome Expert Official Product Expert

Beste Joeri

Het gewicht per persoon van 80 kg is anders dan een persoon op een plek van 115 kg

Wij adviseren altijd medium die bijna voor iedereen geschikt is. Let op de juiste ondergrond! Dit bepaald ook de ondersteuning en hardheid

Beantwoorden

8 december 2018 om 15:12
springbowtje Gebruiker

Waar af te halen?

Beantwoorden

7 december 2018 om 18:40
mdeboer85 Gebruiker

Koop een matras in een winkel waar je hem kan testen en makkelijk kan ruilen. Het bed is de plek waar je de meeste tikd door brengt en op laad voor de volgende dag. Bespaar niet maar besteed daar aandacht en geld aan….

Beantwoorden

8 december 2018 om 15:49
Staffen Gebruiker

Als je rug van glas is moet je zeker geen matras op internet kopen. Persoonlijk slaap ik prima op een goedkoop matras, of het nu pocketveren of schuim is. Ik ga dan ook geen duizenden euro’s in een winkel betalen voor iets wat ik niet nodig heb.

Ik heb dit matras twee maanden geleden gekocht en slaap prima. Let wel even op dat je de goede variant krijgt toegestuurd. Ik kreeg eerst een verkeerd matras toegestuurd.

Beantwoorden

7 december 2018 om 23:56
vriendje100 Gebruiker

Ik krijg de 90×200 niet besteld?

Beantwoorden

8 december 2018 om 00:07
vriendje100 Gebruiker

Befoelde de 80 x 200

Maar als ik via de app wil bestellen, komt er een melding, dat deze bijna uitverkocht is en daarna kun je alleen op oke drukken?

Nu heb ik deze via het web besteld en dat lukt wel??

Hoe kan dit iBood?

Thanx.

Beantwoorden

8 december 2018 om 07:19
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen vriendje,

Soms loopt de synchronisatie tussen de app en de website niet helemaal goed. We zijn ervan de hoogte maar het kan soms even lastig zijn.

In ieder geval is het gelukt.

Veel plezier met je aankoop.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

8 december 2018 om 01:48
johnberg51 Gebruiker

Ik heb betaald met Paypal en kreeg gratis verzending, is dat even een meevaller.

Beantwoorden

8 december 2018 om 14:01
alphajet Gebruiker

Ik heb dit matras nu bijna een jaar 1.60×2.00. Heerlijk matras, lekker stevig. Niet te hard. Nog geen kuilvorming. Ik weeg 94 kg. Ik raad m aan.

Beantwoorden

9 december 2018 om 09:50
p.f.vandijke Gebruiker

Zijn de andere maten ook leverbaar, bijvoorbeeld 140 x 190 /

Beantwoorden

9 december 2018 om 13:17
Moderator Paul Moderator

Alleen de maten zoals in deze flashsale worden aangeboden, zijn nu via iBOOD beschikbaar. 
Of de maat 140 x 190 door Drome wordt geproduceerd is niet zeker.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.