20 februari 2019 om 17:00
iBOOD

Op = Op Wonen

Op = Op Wonen
Droompaleis voor een spotprijs

Zo nu en dan halen we de bezem door ons magazijn en daarbij komen we de mooiste pareltjes tegen. En wie profiteert daarvan? Jij natuurlijk! En dan natuurlijk wel, zoals je van ons bent gewend, voor de allerlaagste prijs.

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

21 februari 2019 om 00:57
geert2810 Gebruiker

LEFF Wandklok Tone 35 > kleur kan niet gekozen worden

Beantwoorden

21 februari 2019 om 01:21
Moderator Paul Moderator

Een eerdere keer waren beide kleuren beschikbaar. Tijdens deze opruimingssale is alleen de witte kleur beschikbaar.(De kleurnaam White wordt getoond wanneer je de klok in de winkelmand plaatst).

Ik zal iBOOD vragen om dit te verduidelijken bij de deal.

Beantwoorden

21 februari 2019 om 06:48
vanLuijken-Schouten Gebruiker

inderdaad zojuist ook de “fout” gemaakt

Beantwoorden

21 februari 2019 om 09:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Sorry voor de verwarring. Het keuzemenu was per abuis niet geactiveerd, waardoor je automatisch de witte variant bestelde (zoals Paul terecht aangeeft).

We hebben zojuist het keuzemenu toegevoegd, waardoor je de kleur kunt kiezen. Enkel grijs is momenteel nog mogelijk, omdat de witte variant is uitverkocht.

Beantwoorden

21 februari 2019 om 09:26
buitenpui Gebruiker

Is de klok nu in het wit of grijs?

Beantwoorden

21 februari 2019 om 10:02
Moderator Bas iBOOD Moderator

Gaat je vraag over de LEFF Wandklok Tone 35 (waar de discussie hier boven ook over gaat)? Zie dan mijn laatste reactie voor het antwoord :-)

Beantwoorden

21 februari 2019 om 13:29
MayaVC Gebruiker

Kunnen die kunstplanten ook buiten geplaatst worden?

Beantwoorden

21 februari 2019 om 13:35
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Mayavc,

Deze kunstplanten zijn niet geschikt om buiten te zetten.

Beantwoorden

21 februari 2019 om 17:59
Pmmj.br Gebruiker

Beste iBood,

Graag zou ik 3 setjes stoelen ‘label51 Boston eetkamerstoelen’ bestellen. Echter dit lukt mij niet, of is er nog maar 1 set beschikbaar? In de kleur antraciet.

Groet,

MB

Beantwoorden

22 februari 2019 om 02:15
Moderator Paul Moderator

Van het type Boston is nog maar 1 set beschikbaar in de kleur Antraciet en 2 sets in de kleur Cognac. Het is dus echt OP=OP helaas.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.