20 juni 2019 om 00:01
iBOOD

Kick Collection Meubilair

Kick Collection Meubilair
Altijd fijn thuiskomen

Met het meubilair van Kick Collection geef je jouw woon-, eet- of slaapkamer een frisse nieuwe look. Vandaag heb je de keuze uit tal van eetkamerstoelen en -tafels, bijzettafels en meer. Neem snel een kijkje en doe eens gek. Dat verdient jouw interieur wel!

20 juni 2019 om 10:22
Ben1276 Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product. Dan kunnen we ook direct zien over welk product je opmerking gaat.
Houd er rekening mee dat je bij onze deals voor de getoonde prijs twee stuks krijgt.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 13:22
Roest003 Gebruiker

Kick Collection Dressoir Industrial 120 –> Is deze geschikt voor op een badkamer? Of dient de dressoir dan nog eerst behandeld te worden?

Beantwoorden

20 juni 2019 om 13:32
Moderator Bas iBOOD Moderator

Ik ga dit even voor je informeren, Roest003.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 14:49
Official Product Expert Kick Collection Expert Official Product Expert

Deze kast kan direct gebruikt worden. Woodsealer van het merk oranje bv kan gebruikt worden om het opnieuw te behandelen. Advies 1x per jaar.

Beantwoorden

20 juni 2019 om 13:32
Floris237 Gebruiker

Haha die luuk stoelen zijn vrijwel identiek aan de Melty stoelen van Vince Design die gisteren werden aangeboden!

Beantwoorden

20 juni 2019 om 20:16
mjkamp Gebruiker

Wat is het maximale draag vermogen bij deze stoelen?

Beantwoorden

20 juni 2019 om 20:50
Official Product Expert Kick Collection Expert Official Product Expert

Tot 120 kilo is getest.

Beantwoorden

21 juni 2019 om 00:11
snijdt Gebruiker

Hele goede ervaringen met deze Kickstoelen. In december 2018 via ibood aangeschaft en bevallen ontzettend goed. De Kick max os ideaal voor rechte rugzit. Nooit meer last van de rug sindsdien. En ontzettend goede service bij Kick als er iets niet goed is. De Luuk heeft een heerlijke zitvorm, behalve als je een iets bredere rug hebt.

Beantwoorden

22 juni 2019 om 18:12
Croonenborghs Gebruiker

Hallo, kan ik er ook 10 tegelijk bestellen a.u.b.? De dropdown gaat maar tot 4.

Alvast bedankt voor je antwoord.

Beantwoorden

22 juni 2019 om 23:46
Moderator Paul Moderator

Je kunt meer dan 4x een deal aanschaffen, echter moet dat dan wel via meerdere bestellingen. 
Helaas moet je dan ook opnieuw verzendkosten betalen. Maar ook dan zijn het nog steeds scherpe deals.

Beantwoorden

23 juni 2019 om 21:57
NikeNemesis Gebruiker

Ik heb 8 tuinstoelen besteld, maar in 2 kleuren. Dan moet ik 2 keer verzendkosten betalen.

Als ik er 8 zou bestellen in 1 kleur is het 1 keer verzondkosten. Waarom zit er hier verschil op?

Beantwoorden

23 juni 2019 om 23:00
Moderator Jelle Moderator

Goedenavond NikeNemesis,

<De tuinstoelen worden per 2 aangeboden, om 8 aan te kopen in dezelfde kleur kan je aantal = 4 kiezen en 1x verzendkosten betalen.

Om 8 aan te kopen in 2 verschillende kleuren kan de je eerst aantal 2 kiezen in de ene kleur, op Verder Winkelen klikken en aantal 2 in de andere kleur toevoegen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.