29 maart 2020 om 00:00
iBOOD

Swiss Nights Therapeutische Verzwaringsdeken | 80 x 120 cm

Ook verkrijgbaar in 150x200

Swiss Nights Therapeutische Verzwaringsdeken | 80 x 120 cm Swiss Nights Therapeutische Verzwaringsdeken | 150 x 200 cm

Een therapeutische verzwaringsdeken helpt je te ontspannen en vermindert stress en angstgevoelens. Ook helpt het je humeur te verbeteren. Dus misschien ook wat voor je partner of puber?

29 maart 2020 om 00:50
Koos.O Gebruiker

Wat een ongelofelijke berg onzin staat er in deze aanbieding;

Deze verzwaarde deken:

Laat je zenuwstelsel ontspannen
Geeft je lichaam het gevoel dat het geknuffeld wordt
Zorgt ervoor dat op natuurlijke wijze meer melatonine en serotonine aangemaakt wordt
Zorgt voor ontspanning en rust
Vermindert stress en angstgevoelens
Zorgt voor een betere lichamelijke ontspanning
Verbetert je nachtrust en je humeur

Maar daaronder staat  dat: (i) Er geen gezondheidsclaims gedaan worden over de werking van verzwaringsdekens.

En toch zijn de zeven regels daarboven niets minder dan gezondheidsclaims. Ga je schamen Ibood en hou op met tell sell producten te verkopen met behulp van twijfelachtige verkooppraatjes.

29 maart 2020 om 08:00
paarts811b Gebruiker

Nou, dat de pubers daar rustig van worden klopt wel.

Je moet dan wel een deken hebben van zo’n pakweg 200 kg. ;-)

29 maart 2020 om 00:14
markie78 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Goedenavond, het is prima om kritiek op deals te hebben, maar je trekt het nu wel erg uit zijn verband. Daarom heb ik je bericht even weggehaald. Mocht je hier nog vragen of opmerkingen over hebben, dan mag je altijd een mail sturen naar community@ibood.com.

29 maart 2020 om 00:19
honderdhertz Gebruiker

Kap met azijn drinken!

29 maart 2020 om 07:33
zahni2milano Gebruiker

Ik heb skeptisch elders gebruik gemaakt van een vergelijkbaar product – ik durfde het aan ivm 30 dagen retourbeleid-. Of het nu tussen mijn oren zit zou kunnen maar ik vind deze zwaartekracht deken fijn en een goede investering , de prijs bij iBOOD is dan ook 50% goedkoper. Initieel een een-persoons gekocht , achteraf toch een twee-persoons gekocht omdat mijn partner het ook fijn vond. De deken is prettig zwaar maar niet benauwd, omdat ie desondanks dun is. Daarom ook geschickt voor de warme zomer.  Voor Wie  graag onder twee dekens slaapt is dit een absolute aanrader. Wat voor positieve effecten het product met je lichaam blijkbaar doet en of het waar is boeit me niet. Ik slaap gewoon lekker daarmee en heb niks negatiefs te vermelden. De prijs hier is jaloersmakend tenzij je in China gaat kijken.

29 maart 2020 om 09:59
fishfilet5867 Gebruiker

*knip*

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Dat is een lichtere variant.

29 maart 2020 om 13:31
fishfilet5867 Gebruiker

*knip*

<p.Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

29 maart 2020 om 15:06
FlyingDuck Gebruiker

klopt idd voor de 150cm x 200cm maar de 80cm x 200cm wordt bij deze andere partij niet aangeboden..

29 maart 2020 om 21:07
Kilian Gebruiker

Ik mis de hoes bij deze aanbieding

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.