1 juni 2020 om 00:00
iBOOD

Intimo Luxe 6-persoon Wicker Loungeset Giulio met Poef

Ook verkrijgbaar in Tuinbox Giulio

Intimo Luxe 6-persoon Wicker Loungeset Giulio met Poef Intimo Luxe Tuinopbergbox | 40 liter

Leuker kunnen we de zomer niet mak... Of toch wèèèl. Je zit de zomer zorgeloos uit in deze Intimo. Met z'n zessen. De één nog comfortabeler dan de ander.

1 juni 2020 om 00:21
Ruudpol Gebruiker

Euuum, tuinbox van 40 liter? Er staan geen afmetingen bij …  Ik denk niet dat hier veel kussen in kunnen, mijn rugzak is nl groter ;-)

Beantwoorden

1 juni 2020 om 00:24
jippie2008 Gebruiker

Dit vroeg ik me ook net af. Graag dus de afmetingen. En passen echt alle kussens erin van de set?

Beantwoorden

1 juni 2020 om 00:44
Bazzel Gebruiker

Volgens mij is het 134×54x64cm voor de opbergbox

Beantwoorden

1 juni 2020 om 09:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

De afmetingen zijn 134×54x64 en de inhoud is ruim 400 liter.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 01:21
RvdVe Gebruiker

Denk idd dat ze een nulletje zijn vergeten. 400 liter klinkt logischer.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 12:03
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag RvdVe,

Er is inderdaad een nulletje vergeten, dat moet 400 zijn.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 04:05
robingue Gebruiker

Die adviesprijs is echt weer absurd. Google even en je vindt tal van aanbiedingen voor deze set. Ok, wel net ietsje duurder dan hier maar absoluut geen verschil zoals hier weerom wordt voorgesteld…

Beantwoorden

1 juni 2020 om 07:05
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen robingue,

Wij hanteren de oorspronkelijke adviesprijs en krijgen die door van de fabrikant. Meer informatie hierover kan je hier vinden.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 09:17
Kingfrisian Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek en voordeliger product.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 09:45
Lanithro Gebruiker

Zijn de hoezen afneembaar?

Beantwoorden

1 juni 2020 om 21:19
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Lanithro,

Ja de hoezen zijn afneembaar.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 10:26
PeterRijnen Gebruiker

Wat is het maximale gewicht pp dat op deze set kan?

Beantwoorden

1 juni 2020 om 21:20
Moderator Niek Moderator

Goedenavond PeterRijnen,

Het maximum gewicht is 120 kg per zitje.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 11:13
DanielVega Gebruiker

Adviesprijs is allemaal mooi en wel, vermoedelijk is dit wéér een van de bedrijven die op voorhand zegt “we gaan ons product een maand verkopen aan 1.500 EUR en vervolgens de prijs verlagen naar 1.000 EUR zodat we een waanzinnige aanbieding lijken te hebben”.

Dat je online deze tuinset alleen maar terugvindt op dealsites bevestigt dit alleen maar… Is nergens te koop waar de tuinset niet zogezegd zwaar afgeprijsd staat. Als iedereen het product met 40% korting geeft, geeft niemand het product met korting.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 12:04
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag DanielVega,

Uiteindelijk is de prijs die je er voor betaalt toch het belangrijkste? :-)

Beantwoorden

1 juni 2020 om 12:08
robingue Gebruiker

Klopt. Maar de vraag is ook of dergelijke verkooptechnieken überhaupt netjes zijn?

Beantwoorden

1 juni 2020 om 12:24
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag robingue,

iBOOD is verplicht om als van prijs de oorspronkelijke adviesprijs te hanteren, doordat ze geen vast assortiment hebben. De adviesprijs wordt bepaald door de fabrikant, dus daar heeft iBOOD geen invloed op. Waar iBOOD wel invloed op heeft, is de prijs waarvoor de deal uiteindelijk verkocht wordt en dat lijkt me toch uiteindelijk het meest bepalend of je tot aankoop overgaat of niet :-)

Beantwoorden

1 juni 2020 om 12:36
mullins Gebruiker

Hoe dik zijn de kussens en welk materiaal is de binnenkant van de kussens?

Beantwoorden

1 juni 2020 om 21:20
Moderator Niek Moderator

Goedenavond mullins,

De kussen zijn 10 cm dik en het binnenmateriaal is polyether schuim.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 14:23
iCEAS Gebruiker

Goedemiddag, ik wil deze set graag bestellen. Bij de opbergbox staat dat deze optioneel is. Waar kan ik aanvinken dat ik deze wil hebben?

Beantwoorden

1 juni 2020 om 21:18
Moderator Niek Moderator

Goedenavond iCEAS,

Deze kun je selecteren in het keuzemenu. Je voegt dan eerst de loungeset toe aan je winkelwagen en vervolgens klik je op verder winkelen. Je kunt dat de opbergbox selecteren en in je winkelwagen doen.

Beantwoorden

1 juni 2020 om 17:27
Gorst Gebruiker

Wat is de kleur van de poten van de lounge?

Beantwoorden

1 juni 2020 om 21:21
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Gorst,

Afgaande op de afbeeldingen zijn de poten wit.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.