Het juiste matras biedt ondersteuning, ventileert en verdeelt de druk van je lichaam. Zo zorgt het voor een optimale nachtrust, iedere nacht weer.
Goedemiddag,
Wij raden inderdaad aan om het matras geregeld te draaien. Dit voorkomt lig kuilen en bevorderd de levensduur van het matras.
Iemand met ervaring met dit merk/ matras die het wil delen?
Heb er eentje op het logeerbed 1m80 x 200.
Voor mij een heel goede matras (1m80 – 90 kg) , niks op aan te merken voor die prijs.
Vergeten bij te vermelden: het zijn niet van die matrasjes die men opgerold geleverd krijgt.
Is best wel een zwaar beestje.
Ik heb hier een tijdje geleden 1 gekocht. In het begin waren we wel tevreden. Maar na een tijdje kregen we rugpijn na een nacht slapen. Wij liggen graag dicht tegen elkaar en dan zakt de matras te hard door denk ik… nu hebben we er terug een topdekmatras van Ikea op liggen en dat is veel beter.
Samengevat voor 1 persoon of personen die netjes op hun eigen stuk blijven liggen is deze matras wel ok.
Ps: die gratis kussens zijn zo plat dat ze niet bruikbaar zijn.
Geldt voor dit matras ook een periode dat je hem kunt proberen en indien niet goed terug? Veel merken die online verkopen hanteren 100 dagen proefslapen.
Goedemiddag,
Het is niet mogelijk om proef te slapen op het matras.
Is het mogelijk wat meer info te krijgen over de materialen van de matras? Is dit polyester, of wol? Er staat bij dat de rijk polyester is. Is dit de rijk van het kussen, of de matras?
Alvast bedankt.
Goedemiddag,
De kern van het matras bestaat uit geveerde pockets met een afdeklaag aan beide kanten van traagschuim. De tijk is gewatteerd polyester vezel. De gratis kussens hebben een tijk ook gemaakt van polyester en de vulling is een bolletjes micro polyester vezel.
beste is dit een goed matras voor buikslapers
Voor buikslapers zijn traagschuim matrassen zeker geschikt.
Moet de matras om de zoveel tijd gedraaid worden?