14 januari 2021 om 00:00
iBOOD

Brinker Loungestoel | Donna of Specter

Ook verkrijgbaar in Donna, Specter

Brinker Loungestoel | Donna of Specter Brinker Loungestoel | Donna of Specter Brinker Loungestoel | Donna of Specter

Kies voor comfort, een heerlijke zit, en een perfecte aanvulling van je zithoek. Deze loungestoelen van Brinker hebben het allemaal. Wij zijn even de voetjes omhoog gooien nu.

14 januari 2021 om 07:34
godijn Gebruiker

Kan deze stoel op laminaat staan?  Stoel heeft metalen frame en zo te lezen geen dopjes onder de poten. Dat gaat toch krassen?

Beantwoorden

14 januari 2021 om 10:59
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi godijn,

Hij heeft inderdaad geen dopjes. Daarom zou ik aanraden viltjes onder de pootjes te plakken als je hem op laminaat wilt plaatsen.

Beantwoorden

14 januari 2021 om 11:12
C50 Gebruiker

Draai hij rond of is hij vast?

Beantwoorden

14 januari 2021 om 11:16
C50 Gebruiker

Ik heb het al gezien

Beantwoorden

14 januari 2021 om 12:39
sharmens Gebruiker

Ik heb het niet gezien :-). Wat is het?

Beantwoorden

14 januari 2021 om 14:47
Koidream Gebruiker

Ik veronderstel als je kan typen dat je ook kan lezen…

Beantwoorden

14 januari 2021 om 15:17

Hoi sharmens,

Deze stoelen zijn niet draaibaar.

Beantwoorden

14 januari 2021 om 12:37
sharmens Gebruiker

Is deze stoel ook te gebruiken als eetkamerstoel of is ie daar te laag voor?

Beantwoorden

14 januari 2021 om 12:41

Hoi sharmens,

Ze zijn hier niet specifiek voor ontworpen. Ik zou je willen aanraden om de zithoogte van je huidige stoelen op te meten en te vergelijken met de zithoogte van deze stoelen (zithoogte 43.5 cm). Dan kun je een inschatting maken of ze voor jouw situatie geschikt zijn als eetkamerstoel.

Beantwoorden

20 januari 2021 om 16:29
Koidream Gebruiker

Aangemeld voor retour.

Deze stoel heeft niet de hoogte van 43,5cm zoals in de specs staat vermeld. Deze stoel is slechts 37cm hoog en dus onbruikbaar voor mijn doeleinden.

Beantwoorden

24 januari 2021 om 22:24
Moderator Paul Moderator

Beide modellen zouden een zithoogte van 43,5 cm moeten hebben. Is het onderstel wel op de juiste manier gemonteerd?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.