13 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Larson Blackout Gordijn 150 x 250 | Haak- of Ringbevestiging

Ook verkrijgbaar in 300 cm

Product expert aanwezig

Larson Blackout Gordijn 150 x 250 | Haak- of Ringbevestiging Larson Gestreept Blackout Gordijn 300 x 250 | Haak- of Ringbevestiging

Geef je kamers een luxe uitstraling en leg de basis voor een goede nachtrust met deze prachtige gordijnen.

Maak het een compleet geheel

Je vitrage gordijnen koop je hier: NL / BE

13 mei 2018 om 00:16
stanwillia17 Gebruiker

Vorige keer gekocht…een van de ringen is nu al stuk.

Beantwoorden

13 mei 2018 om 08:20
Official Product Expert Larson-Expert Official Product Expert

Geachter meneer / mevrouw,

De ringen kan je op elkaar klikken en bestaan uit 2 stukken. Mochten ze los zijn gekomen dan kan je simpelweg de 2 ringen op elkaar drukken en dan klikken ze vanzelf vast. Mochten ze echt kapot zijn dan sturen we altijd nieuwe na.

Beantwoorden

13 mei 2018 om 01:02
Lord_Sony Gebruiker

Heb net 3 x 300 x 250 en 6 x 150 x 250 besteld.

Iemand ervaring ermee?

Beantwoorden

13 mei 2018 om 08:23

Je bent er vroeg bij!

Beantwoorden

13 mei 2018 om 18:50
amorphisnl Gebruiker

Ik heb deze gordijnen 2 weken geleden besteld bij een niet nader te noemen concurrent van ibood. Daar waren ze trouwens goedkoper dan deze aanbieding…scheelt nog best veel ook (dus het kan blijkbaar nog goedkoper). Mijn ervaring is positief. De haken waren makkelijk te plaatsen en ze verduisteren nagenoeg geheel.

Beantwoorden

13 mei 2018 om 18:56
amorphisnl Gebruiker

Kleine correctie: ik zie dat gordijnen in deze aanbieding iets zwaarder lijken. Mijn gordijnen zijn 250 GSM (gram per vierkante meter) dus dat zal een deel van het prijsverschil zijn.

Beantwoorden

13 mei 2018 om 08:29
YvesD99 Gebruiker

Wil deze gordijnen bestellen, heb een coupon code die dit weekend geldig is maar werkt helaas niet.

Beantwoorden

13 mei 2018 om 08:31

Is dat een coupon code van iBood? Ik adviseer je even de klantenservice te benaderen en die kunnen dan wel flexibel zijn m.b.t. de aankoop.

Je kan uiteraard ook gewoon de items kopen en dan vervolgens de klantenservice e-mailen, die pakken dat wel netjes op.

Beantwoorden

13 mei 2018 om 08:34
YvesD99 Gebruiker

Ok bedankt!

Beantwoorden

13 mei 2018 om 08:57
visser4ibood Gebruiker

Goedemorgen, welke kleur heeft de achterzijde van de gordijnen?

Beantwoorden

13 mei 2018 om 10:35

Goedemorgen! Die is effen en die is in de kleur van het gordijn.

Beantwoorden

13 mei 2018 om 10:00
takenua Gebruiker

Zo te zien zijn de foto’s van de verschillende kleuren het gevolg van fotoshop op dezelfde originele foto. Hoe kunnen we dan weten of de werkelijke kleuren wel lijken op de getoonde foto’s? Voor bijvoorbeeld ’soft pink’ zit er nogal wat verschil tussen de twee.

Beantwoorden

13 mei 2018 om 10:38

Je kan het beste kijken naar de foto’s van de stof, dus waarin we een close up hebben gemaakt van de echte stof met een draai erin.

Dat zijn namelijk echte foto’s en die geven de kleur het beste weer.

Beantwoorden

13 mei 2018 om 10:26
maarten_thorrez Gebruiker

Hoe zien de haken en ringen eruit? Is dit inclusief stang of ophanging?

Beantwoorden

13 mei 2018 om 10:41

Het is zonder stang en dus ook zonder ophanging.

De haken zijn zoals normale gordijnhaken die je aan iedere normale rails kan hangen.

Dat geldt ook voor de gordijnen met ringen, die zijn van kunstof en kunnen aan elke roede hangen.

Helpt dit antwoord?

Beantwoorden

13 mei 2018 om 10:44

Ik zal vragen of ze dit er de volgende keer bij zetten met foto’s :)

Beantwoorden

13 mei 2018 om 11:31
Geertbruy Gebruiker

Hallo, zijn deze gordijnen brandwerend of brandvertragend?

Beantwoorden

13 mei 2018 om 11:35

Deze gordijnen zijn niet behandeld met speciaal brandvertragende laag.

Beantwoorden

13 mei 2018 om 12:52
Cubbus Gebruiker

Totaal geen ervaring met gordijnen, dus vandaar mijn vraag: hoe moet ik deze afmetingen bekijken? 300cm is 2x 150 cm? (links en rechts) of dit is 1 stuk en dus moet ik er 2 bestellen?
Ik heb 2 ramen van 250cm, wat neem ik dan best?

Beantwoorden

13 mei 2018 om 15:10

De gordijnen zijn 3 meter of 1,5 breed en dan 2,5 meter hoog. 3 meter is dus 1 gordijn van 3 meter breed en 2,5 meter hoog.

Je kan voor een raam van 250 cm breed dus 2 gordijnen kopen van 1,5 meter x 2,5. Is je rails of roede breder  dan het raam en

wil je dat alles heel ruim gedekt is dan kan je ook 2 keer 3 meter x 2,5 meter hoog kopen.

Beantwoorden

13 mei 2018 om 13:45
Nille1989 Gebruiker

Beste,

Kan je deze makkelijk korter maken? Onze ramen zijn 2,15m breed en 1,3m hoog.

Beantwoorden

13 mei 2018 om 15:11

Ja, ze zijn makkelijk in de nemen

Beantwoorden

13 mei 2018 om 17:54
woutertju Gebruiker

hoe dan?

Beantwoorden

13 mei 2018 om 18:13

De gordijnen kunnen op de gewenste lengte afgemeten worden en omgezoomd, de zoom kan traditioneel gestikt worden of met een eventuele strijkband ingekort worden. Afhankelijk van uw voorkeur.

Beantwoorden

13 mei 2018 om 14:15
joost1959 Gebruiker

Ik heb een vraag betreffende deze gordijnen!

iBood heeft 2 type gordijnen van dit merk gehad, deze waren geweven en niet geweven (gladde stof) Op de afbeeldingen zie je duidelijk een motief in de stof.

Mijn vraag alvorens ik ze ga bestellen…..

Zijn deze nu wel of niet geweven?

http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/product-specs/25260/68064/blackout-gordijnen-150-x-250-10-kleuren.html

Beantwoorden

13 mei 2018 om 15:15

Hoi Joost,

Er zijn diverse varianten, het zijn ze geen van beide.

- Effen

- Geweven (woven)

- Hotel Striped (En dat is de variant die nu online staat) Dit is tevens de meest luxe ogende versie

Beantwoorden

13 mei 2018 om 15:14
Bezie_tje Gebruiker

Is deze echt zon -en lichtwerend.  Dus deze is totaal verduisterend? Want er zit zo geen dichte verduisterende stof tegen.  Moet dit toch met zekerheid weten want word wakker door een beetje lichtdoorlatend gordijn.

Beantwoorden

13 mei 2018 om 15:16

Het zijn blackout gordijnen en in het midden zit een zwarte laag stof om maximale verduistering te geven. Een makkelijk oplossing is om de gordijnen niet geheel dicht te doen dan kan de zon altijd naar binnen schijnen om je te wekken.

Beantwoorden

13 mei 2018 om 18:54
rjager Gebruiker

Beste ibood,

Ik wil graag een deur en raam bedekken met een breedte van 2.80m. Hoeveel banen van 1.50 meter kan ik dan het beste bestellen?

Hoeveel breedte gaat er van de stof af door de plooien die erin gemaakt worden?

Bedankt!

Beantwoorden

13 mei 2018 om 19:29

Beste rjager,

Wat u hiervoor het beste kunt bestellen is afhankelijk van hoe u wilt dat de gordijnen vallen. Wilt u de scheiding in het midden hebben en de gordijnen over de hele breedte raden wij u aan om 2 delen te gebruiken, gezien de lengte en als u graag wat meer plooien wilt kunt u de 3m hiervoor gebruiken. Mocht u de deur en de ramen apart willen doen kunt u er ook voor kiezen om 3 delen van 1,5 meter te gebruiken, zo heeft u aparte gordijnen voor de deur en het raam.

Beantwoorden

13 mei 2018 om 21:15
VictoriaMichelin Gebruiker

I have windows that are 300cm high and 250 cm wide. Can you put the rings appropriately?

Beantwoorden

13 mei 2018 om 21:42

Hello Victoria,

The height of our curtains is 250cm and the rings are prefixed, so unfortunately this will not be suitable for your situation.

Beantwoorden

13 mei 2018 om 22:08
coberg Gebruiker

Vraag: wij hebben 3 ramen te voorzien van gordijnen, te weten:

raam 90 cm breed –> 1x 150cm breed gordijn ?

raam 130 cm breed –> 2x 150cm breed gordijn ?

raam 220 breed –> 2x 300cm breed gordijn, of wellicht 1x 150cm gordijn voor draairaam, en 1x 300cm breed gordijn voor het vaste deel van het raam

Klopt deze aannamen, of welke maatvoering is hiervoor het meest geschikt ?

Beantwoorden

13 mei 2018 om 22:42

Hallo Coberg,

Voor het raam van 90cm en 130cm is dat helemaal perfect. Voor het raam van 220cm is het afhankelijk van wat je graag wilt en of er eventuele oversteek is van de rails. Je kan hier inderdaad 2x 150cm voor gebruiken, maar de optie van 150cm en 300cm kan ook, dan valt de scheiding iets anders en heb je net iets meer plooien in het gordijn.

Beantwoorden

13 mei 2018 om 22:58
coberg Gebruiker

Bedankt, inmiddels besteld.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.