21 september 2018 om 00:00
iBOOD

Sola Melbourne 32-delige Bestekset

Ook verkrijgbaar in 50PCS, 70PCS

Sola Melbourne 32-delige Bestekset Sola Melbourne 50-delige Bestekset Sola Melbourne 70-delige Bestekset

Dit is degelijkheid en chique in één, een bestekset waar je nooit op uitgekeken raakt.

Meer van Sola vind je hier: NL | BE

21 september 2018 om 09:43
Rediwed Gebruiker

Ik heb even vergelijkbare producten van Sola bekeken. Wat is precies het verschil tussen edelstaal en chroomstaal? Ik kan mij voorstellen dat die laatste van mindere kwaliteit is, maar hoe beïnvloed dit de levensduur van het product?

Beantwoorden

21 september 2018 om 10:06
Moderator Bas iBOOD Moderator

Er is Sola bestek in gewoon RVS (chroomstaal 18/0) en in zilverwit edelstaal 18/10. Bestek dat gemaakt is van zilverwit edelstaal 18/10 wordt met de hand gepolijst, heeft een blijvende zilverwitte glans, en een rijkere uitstraling. Besteksets van zilverwit edelstaal 18/10 blijven een leven lang mooi.

(Bron)

Beantwoorden

21 september 2018 om 11:46
Jacksknife Gebruiker

De 70 delige set bevat;

8 tafelmessen
8 tafelvorken
8 tafellepels
8 dessertmessen
8 dessertvorken
8 dessertlepels
8 cocktaillepels
8  cocktailvorken / taartvorken
1 sauslepel
2 serveerlepels
1 saladelepel
1 saladevork
1 taartschep

En kost 159 euro in de fabriekswinkel.

Mvg,

Beantwoorden

21 september 2018 om 21:28
Moderator Paul Moderator

iBOOD vergelijkt met de oorspronkelijke adviesprijs die Sola aan deze sets heeft gegeven. 
Het staat Sola uiteraard vrij om met de huidige verkoopprijs af te wijken van die adviesprijs.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.