29 oktober 2018 om 00:01
iBOOD

Vitality Pur Classic Line Boxspring | 180 x 200 cm

Ook verkrijgbaar in Elektrisch

Product expert aanwezig

Vitality Pur Classic Line Boxspring | 180 x 200 cm Vitality Pur Hotel Elektrische Boxspring | 180 x 200 cm

Vraag het iedereen die een boxspring heeft; je wil nooit meer wat anders.

Kijk hier voor andere maten: NL | BE

29 oktober 2018 om 01:00
peterderooij Gebruiker

Uit de omschrijving en specs kan ik niet opmaken of de onderbox geveerd is waardoor je haast zou denken dat dit niet zo is?

Als deze onderbox niet geveerd met veren (springs) snap ik de naam boxspring niet en is het dan

qua comfort  zo’n beetje hetzelfde wanneer je het matras op de grond zou leggen?

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 07:41
Brix86 Gebruiker

Er staat: Aantal springs: 280 /m2

Lijkt mij dus gewoon een boxspring

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 07:55
Globetrotter1 Gebruiker

Lees de omschrijving nog eens goed, pootjes daarboven 2 aardappelkisten daarboven het matras met 280 springs/m2 en een topper. Dus wat peterderooij zegt, je kan net zo goed je matras op de grond leggen.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 09:13
Official Product Expert Vitality Pur Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

De klassieke boxspring heeft een vaste onderbox met daarboven op 7-zone pocketveren matras. Het elektrische model heeft een verende onderbox met daarboven op 7-zone pocketveren matras.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 07:30
siempie33 Gebruiker

Beste iBood, hoe zit het met de garantie? Ik lees daar niks over maar ik neem aan dat er gewoon garantie op zit. En loopt deze via jullie of via Vitality?

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 07:58
Globetrotter1 Gebruiker

In de specs. staat, garantie 2 jaar.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 11:12
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je kunt, indien je gebruik wilt maken van de garantie, inderdaad bij ons een serviceverzoek aanmaken.

Zoals Globetrotter1 terecht aangeeft is de garantieperiode 2 jaar.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 08:00
stan62 Gebruiker
29 oktober 2018 om 09:15

Goedemorgen,

De deal die via deze website loopt is exclusief verzendkosten. Voor Nederland zijn daar de verzendkosten €50,- en België €80,-. De iBOOD deal is dus wel degelijk het meest voordelig.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 08:50
gekos Gebruiker

De term comfortschuim is een loze term aangezien er veel versvhil in kwaliteit zit. Er hoort op zijn minst bij te staan welk type schuim  gebruikti is (SG/HR). De garantietermijn doet mij t.a.v. de matrassen erg zorgelijk aan. Op een kwaliteitsmatras zit meestal 10 jaar garantie.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 09:21

Goedemorgen,

Voor de afdekking van de matrassen en de topper wordt HR40 schuim gebruikt.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 09:36
karyian Gebruiker

Is zwart de enige optie qua kleur ?

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 09:43
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat klopt inderdaad, karyian. We bieden één kleur aan.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 11:11
woodbuyer Gebruiker

Het bed is 200 cm lang, hoeveel cm komt daar nog bij voor het achterbord?

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 12:30
Moderator Jim Moderator

Hi Woodbuyer,

De Product-Expert zal zsm terugkomen op jouw vraag :-)
Groetjes,

Jim

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 21:17
angelajansen1982 Gebruiker

Daar ben ik ook wel benieuwd naar

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 14:33

Goedemiddag,

Het hoofdbord is 10cm dik.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 11:13
Ranzino Gebruiker

Mag ik vragen hoe dit bed eventueel geleverd wordt? Bij mij zou het naar de zolder verdieping moeten langs twee gedraaide trappen. M.a.w. is het boven in elkaar te zetten of komt het in één geheel?

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 12:31
Moderator Jim Moderator

Hi Ranzino,

Ook op jouw vraag zal de Product-Expert zsm terugkomen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 14:36

Goedemiddag,

De boxspring wordt in meerdere coli’s geleverd, alles is in de 90×200 afmeting behalve het hoofdbord. Die komt in de afmeting zoals wordt aangegeven. De klassieke boxspring heeft 6 coli’s en de elektrische boxspring 8 coli’s. De boxspring wordt tot aan de eerste voordeur afgeleverd.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 13:08
WChenBood Gebruiker

Kan er aangenomen worden dat het 180×200 bed met twee aparte matrassen van 90×200 geleverd wordt? Heeft u een link naar de documentatie voor het matras? Mijn partner en ik hebben een andere hardheidsklasse voor het matras nodig. Wat wordt er qua hardheid geleverd en kan ik ook twee verschillende hardheden kiezen?

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 14:38

Goedemiddag,

Het zijn inderdaad twee losse matrassen van 90×200 met daarboven op een topper van 180×200. De matrassen zijn enkel vekrijgbaar in één hardheid. De matrassen hebben een medium hardheid.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 16:02
Laurentius Gebruiker

Kunnen andere matrassen worden gebruikt bij de elektrisch versie van Vitality Pur Boxspring ? Hoe zwaar mogen deze matrassen wegen? We hebben zojuist Tempur matrassen gekocht…

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 14:50

Goedemiddag,

Wij raden niet aan om andere matrassen te gebruiken op deze boxspring. U kunt dan beter verstelbare onderstellen aankopen waar u bestaande matras oppast.

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 21:18
angelajansen1982 Gebruiker

De meeste matrassen/ bedden bieden een gewichtsklasse aan. In deze klasse zou het bed het prettigst liggen. Wat is de gewichtsklasse voor dit bed?

Beantwoorden

31 oktober 2018 om 14:50

Goedemiddag,

De boxsprings heeft een draagkracht tot 130kg per kant.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.