23 maart 2019 om 00:00
iBOOD

EcoFurn Eco Chair Stoel met Kussen

Ook verkrijgbaar in Pine Brown, Pine Black, Pine Grey, Alder Oiled, Birch Brown Oiled

EcoFurn Eco Chair Stoel met Kussen EcoFurn Eco Chair Stoel met Kussen EcoFurn Eco Chair Stoel met Kussen EcoFurn Eco Chair Stoel met Kussen

Zoek je een stoel die bestaat uit natuurlijk materialen, er anders uitziet dan anderen en comfortabel is? Hier heb je hem. :)

23 maart 2019 om 08:03
dbreukel Gebruiker

Is dit hout geïmpregneerd?

23 maart 2019 om 10:30
Moderator Jim Moderator

Hi DBreukel!

Ga ik even voor je navragen!

Groet,

Jim

Edited by: Jim
Antwoord vanuit iBOOD:
Ze zijn of geschilderd of geolied, afhankelijk van de kleur die je kiest.

23 maart 2019 om 09:40
windas Gebruiker

Bij meerdere stuks, meerdere afzonderlijke bestellingen plaatsen?

23 maart 2019 om 10:30
Moderator Jim Moderator

Hi Windas,

Ik gok inderdaad dat, in verband met de grootte van het product, er meerdere keren verzendkosten moeten worden betaald als je er meer wilt bestellen!

Groetjes,

Jim

23 maart 2019 om 10:39
SiuYi Gebruiker

Ik heb er zojuist twee besteld en deze zijn verschillend; ik hoef maar 1x de verzendkosten te betalen.

Wanneer ik een tweede stoel van dezelfde type probeer te bestellen,  krijg ik de melding dat de voorraad niet voldoende is voor deze bestelling.

Maar wanneer je de bestelling (2 verschillende stoelen) hebt afgerekend, dan mag je wel een nieuwe bestelling plaatsen van de dezelfde type en is deze opeens wel leverbaar. Dus wil je twee dezelfde stoelen bestelleen, dan mag dit in 2 verschillende bestellingen en mag je dus 2x de verzendkosten betalen.

23 maart 2019 om 19:19
windas Gebruiker

Hallo iBood, vanwaar dit verschil in de berekening van verzendkosten. Ik heb inmiddels 2 stoelen van dezelfde kleur gekocht en daarbij is tweemaal verzendkosten in rekening gebracht.

23 maart 2019 om 23:54
Moderator Jim Moderator

Hi Windas,

Ik gok dat dit te maken heeft met de manier waarop het systeem werkt. Ik ga dit nog even voorleggen aan iBOOD, wellicht kunnen ze dit in het vervolg ook mogelijk maken voor twee van dezelfde kleur!

Groet,

Jim

23 maart 2019 om 11:56
pippe31 Gebruiker

Ibood, wat is het maximale gewicht dat deze stoelen kunnen dragen??

23 maart 2019 om 14:20
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag pippe31,

Dit heb ik niet kunnen vinden, dus vraag ik voor je na.

25 maart 2019 om 13:13
Moderator Jim Moderator

Hi Pippe!

We gaan ervanuit dat het maximale draaggewicht 200kg is!

Groet,

Jim

23 maart 2019 om 14:48
kopenhage Gebruiker

Waarom kan men niet 2X dezelfde kleur bestellen?

23 maart 2019 om 23:53
Moderator Jim Moderator

Hi Kopenhage,

Dit is mogelijk, echter helaas alleen met het betalen van twee keer verzendkosten. We hebben dit als feedback reeds doorgezet naar iBOOD, maar dit zal niet voor deze deal opgelost worden.

Groet!

Jim

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.