30 januari 2018 om 00:00
iBOOD

2x Noan Eetkamerstoel

2x Noan Eetkamerstoel

Wat voor inrichting je ook hebt, met de drie beschikbare kleuren van de Noan vind je geheid de uitvoering voor jou!

Specificaties

Type: Noan eetkamerstoel
Garantie: 2 jaar

Check het dropdown-menu voor de beschikbare kleuren

• Strak & minimalistisch design
  • Van kunststof en beukenhout
  • In drie frisse kleuren beschikbaar

Afmetingen

• Hoogte: 79,5 centimeter
  • Diepte: 52 centimeter
  • Breedte: 49 centimeter
  • Zithoogte: 44 centimeter
  • Zitdiepte: 47,5 centimeter
  • Zitbreedte: 47,5 centimeter
  • Armhoogte: 67 centimeter (laagste punt); 73 centimeter (hoogste punt) 

Materiaal

• Kuip: Polypropyleen
  • Frame: Beukenhout
30 januari 2018 om 06:55
xx1978xx Gebruiker

Zeer slechte stoelen, na 1 maand komen de poten wijder te staan. Ze stoel staat niet stabiel.

Ik heb ze na 3 maanden weggedaan. Sorry, maar zelfs gratis moet ik zo’n stoere niet meer hebben.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 07:24
Vumme Gebruiker

Merci voor de info! Ging ze bijna kopen. ????

Beantwoorden

30 januari 2018 om 08:30
bassiee Gebruiker

Bedankt had er al zes toegevoegd aan mn mandje!

Beantwoorden

30 januari 2018 om 09:10
Official Product Expert Noan-Expert Official Product Expert

Beste xx1978xx,

U hebt deze stoel absoluut NIET bij iBood gekocht en ook absoluut NIET via deze leverancier. Dit model is splinternieuw en iBood heeft vandaag de primeur. Bijzonder teleurstellend dat u anderen bewust wilt afhouden van een mooie deal middels onjuiste informatie. Wij hopen dat u zelf uw foutieve bericht rectificeert voor de rest van de lezers.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 09:12
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi xx1978xx,

Gaat je bericht over de stoelen die je in 2016 bij ons hebt gekocht? Dat zijn andere stoelen dan wij vandaag aanbieden. Deze Noan eetkamerstoelen hebben wij nog niet eerder verkocht.

Heb je destijds geen aanspraak gemaakt op de garantie? Dan hadden we kunnen kijken of we dit samen hadden kunnen oplossen.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

30 januari 2018 om 08:42
Tomba37 Gebruiker

Helaas ook zeer slechte ervaringen met stoelen die worden aangeboden via Ibood.  Echt B-kwaliteit of nog beter gezegd Z-kwaliteit, slechter dan slecht.

Dit geval goedkoop = duurkoop!

Beantwoorden

30 januari 2018 om 08:48
Trinsec Gebruiker

Heh, op mijn werk hebben we van die stoelen in de personeelskamer. Ik wou dat ze gewone stoelen hadden, ik vind deze helemaal niet zo lekker zitten. Maar ja, ze wilden ‘leuk uitziende schoelen’. Na een tijdje hadden we het wel gezien, hehehe.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 10:08
Floris8630 Gebruiker

Oei, ging er juist 6 kopen. Ziet er niet goed uit. A charge en a decharge…..

Beantwoorden

30 januari 2018 om 10:40
Globetrotter1 Gebruiker

*snap* Bij de Design Factorij word deze Noan aangeboden voor 89,00 = 95 cent goedkoper, en als voordeel dat zij een showroom hebben waar je kan zien wat je koopt.  https://www.designfactorij.nl/a-50917668/stoelen/stoel-noan/

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek en leverbaar product.

Beantwoorden

30 januari 2018 om 11:09

Houd er rekening mee dat je er bij de Designfactorij 1 krijgt, terwijl je bij ons 2 stoelen koopt voor nagenoeg dezelfde prijs :-)

Beantwoorden

30 januari 2018 om 11:41
Globetrotter1 Gebruiker
1 februari 2018 om 17:06
wimdehelpdesk Gebruiker

Hallo

Ik kan de bestel link niet vinden

Gr, Wim

Beantwoorden

1 februari 2018 om 17:12

Hoi Wim,

Deze deal is al afgelopen, hij stond namelijk enkel op 30 januari online.

Helaas is het niet mogelijk om een deal nog te bestellen nadat deze is afgelopen. Ik kan je wel aanraden om onze website/nieuwsbrief in de gaten te houden. Wie weet komt hij nog eens voorbij in een dagdeal, Flash Sale of een opruimingssale!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.