1 februari 2018 om 00:00
iBOOD

2x Vitality Pur Traagschuim Kussen | 50 x 60 cm

Product expert aanwezig

2x Vitality Pur Traagschuim Kussen

Want niemand wil ‘s ochtends wakker worden met een stijve nek en bij elke beweging z’n nek horen krrrrrraken.

Specificaties

Merk: Vitality Pur
Type: Traagschuim Kussen
Aantal: 2 stuks
Garantie: 2 jaar

• Wasbaar tijk
  • Perfecte ondersteuning
  • Vormt zich naar jouw hoofd en nek

Afmeting: 50 x 60 cm
Materiaal tijk: 100% Microcomfort
Materiaal vulling: Traagschuim

Het tijk is wasbaar op 60°C

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Vitality Pur-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

1 februari 2018 om 00:07
dimitriverheyden Gebruiker

Ik kan nergens terugvinden dat de originele prijs rond de 200 euro zou zijn?

1 februari 2018 om 00:29
Moderator Berlinda Moderator

Beste dimitri,

Deze korting wordt berekend ten opzichte van de adviesprijs die de fabrikant heeft vastgesteld. Meer informatie vind je hier:

http://blog.ibood.com/2017/06/27/wat-is-de-adviesprijs/

Groetjes,

Berlinda

1 februari 2018 om 00:36
mrdummy Gebruiker

*knip*

Het verschil met traagschuim en normale kussen is dat het minder spanning geeft. De normale kussen heeft andere drukverdeling en vormt wat minder gunstig.

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

1 februari 2018 om 00:55
Denderik Gebruiker
1 februari 2018 om 01:05
Saari Gebruiker

Wooow amai das stout als ze maar van 50 komen ipv 200

1 februari 2018 om 01:37
Robin_Brouwer Gebruiker

En ook meteen de laatste druppel dat ik iBOOD niet meer vertrouw met “korting producten”. Al regelmatig tegengekomen dat zowel de normale prijs als de “korting” prijs nog steeds veel duurder uitvallen dan bij dezelfde producten bij andere aanbieders.

1 februari 2018 om 07:46
Moderator Jim Moderator

Hi Denderik,

Let op dat het hierbij wel maar om één kussen gaat, terwijl je er bij iBOOD twee ontvangt :-)

Groetjes!

1 februari 2018 om 09:25
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi allen,

Zoals Jim aangeeft betreft dit één kussen, terwijl je er bij ons twee krijgt.

Daarnaast verwijs ik jullie graag naar de pagina van Vitality Pur, waar ook de adviesprijs (€ 99 p/s) staat vermeld: http://vitalitypur.nl/producten/16/Traagschuim-kussen

Groeten,
Bas

1 februari 2018 om 12:55
janpiet25 Gebruiker

Beste bas , als ik deze morgen wil aanbieden voor 500euro , gaat u dan deze ook vergelijken met de adviesprijs ?

1 februari 2018 om 13:12

Sorry, ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Kun je je vraag iets anders formuleren?

1 februari 2018 om 22:55
evdkieft Gebruiker

janpiet25, als ik dat zou doen zou ik concluderen dat jouw kussens belachelijk veel duurder zijn dan de adviesprijs, of bedoel je iets anders? Je vraag is mij ook compleet onduidelijk ;-)

1 februari 2018 om 03:02
red77 Gebruiker

Gewoon even verder kijken dan je neus lang is????

1 februari 2018 om 03:03
red77 Gebruiker

Is nog steeds meer dan 50% korting…

1 februari 2018 om 05:51
Bert_Drenth Gebruiker

@Vitality Pur-Expert zijn deze ook anti-huismijt?

1 februari 2018 om 10:57
Official Product Expert Vitality Pur-Expert Official Product Expert

Het kussen is inderdaad anti-huisstofmijt. Het is oekotex gecertificeerd.

1 februari 2018 om 06:36
Aj n Gebruiker

Zijn deze kussens ook geschikt voor rug-slapers? Ik las dat je daarvoor relatief platte kussens moet gebruiken.

1 februari 2018 om 11:00

Het kussen is geschikt voor rug en zijslapers. Het traagschuim vormt zich naar uw lichaam.

1 februari 2018 om 06:47
MDC2000 Gebruiker

https://www.dekbed-discounter.nl/traagschuim-kussen-vitality-pur.html

IBOOD je bent bijna 20% duurder dan deze aanbieder met je extra verzendkosten erbij.
IBOOD zie ik de laatste 6 maanden met minder interessante aanbiedingen en soms duurder dan deze gewone collega’s.

1 februari 2018 om 06:52
ingepustjens Gebruiker

Dat is maar 1 kussen toch en ibood 2 voor die prijs.

1 februari 2018 om 07:47
Moderator Jim Moderator

Hi MDC2000,

Het gaat hierbij om één kussen, en bij iBOOD om twee kussens, zoals ingepustjens al aangeeft :-)
Op zoek naar een interessante deal? Check even de Parrot deal op de homepage! 

Groetjes!

Jim

1 februari 2018 om 10:11
Saari Gebruiker

Ik denk dat ze hier doelen op de verkoopsprijs die maar 50 euro was….dus 100 euro voor 2 als adviesprijs. Ibood claimt 200 euro als adviesprijs

1 februari 2018 om 10:22

Als zij dit kussen eerder aanboden, dan is de van-prijs waarschijnlijk de prijs waarvoor zij dit kussen eerder aanboden.

Hier vind je namelijk de adviesprijs, op de website van de fabrikant: 
http://vitalitypur.nl/producten/16/Traagschuim-kussen

1 februari 2018 om 08:19
Tomola Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

1 februari 2018 om 09:30
Gouldielockz Gebruiker

Idd 200 € ?? Stof tot nadenken !

1 februari 2018 om 10:06
ocarlier1 Gebruiker

Deze deal hier op iBood is wel goedkoper met verzending dan jouw link, maar de kussens lijken wel anders op de foto?

Gaat het om hetzelfde product?

1 februari 2018 om 10:27

Dit zijn inderdaad andere kussens. Het door ons aangeboden product heeft bijvoorbeeld een tijk van 100% micro comfort (i.p.v. 100% micro polyester) en de tijk is wasbaar tot 60 graden celsius (i.p.v. 40 graden).

1 februari 2018 om 11:34
Globetrotter1 Gebruiker

@Bas-iBOOD: Kan Bas ook uitleggen wat het verschil is tussen micro-comfort en micro-polyester, en wat de voor/nadelen zijn van beide?

1 februari 2018 om 10:16
Daverveld Gebruiker

Goede morgen, ik wil u graag 2 vragen stellen:

zijn er verschillen in dikte te verkrijgen b.v. voor kinderen?

ik heb begrepen dat er verschillende stevigheden zijn te verkrijgen; dat heeft dan tevens met de dikte tijdens slapen te maken (kinderen). welke stevigheid hebben deze kussens en zijn er verschillende stevigheden te verkrijgen???

Alvast bedankt,

Gr. Ger

1 februari 2018 om 11:04

Traagschuim kussens zijn inderdaad verkrijgbaar in verschillende hardheden. Het kussen wat zojuist wordt aangeboden heeft een medium hardheid.

1 februari 2018 om 16:44
Mano77 Gebruiker

Pfff mensen klagen over vergelijkingen die niet hetzelfde zijn. Al drie keer een vergelijking voorbij zien komen over 1 kussen ipv 2. Is het nou echt zo moeilijk.

1 februari 2018 om 17:28
mw123456 Gebruiker

bestaat dit kussen uit ééngeheel traagschuim of is het gevuld met losse stukjes traagschuim?

1 februari 2018 om 19:58
fapul Gebruiker

Probeerde net 2 sets  te bestellen. Heb ook betaald maar krijg geen bevestiging. Is deze bestelling nu goed binnengekomen?

1 februari 2018 om 20:24
Moderator Niek Moderator

Goedenavond fapul,

Staat de bestelling wel in je account onder je bestellingen?

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.