7 februari 2018 om 00:00
iBOOD

BK 3-delige Kookpannenset

BK 3-delige Kookpannenset

Laat jij de helft van de rijst in de gootsteen vallen wanneer je afgiet? BK Pannen beschikken over slimme afgietgaatjes en een schenktuit.

Specificaties

Merk: BK
Type: 3-delige pannenset (⌀ 16 cm, ⌀ 20 cm, ⌀ 24 cm)
Garantie: 2 jaar (iBOOD), 15 jaar (BK)

• Uniek afgietsysteem
  • 15 jaar garantie
  • Steelpan, kookpan, soeppan

Materiaal pan: Roestvast staal
Materiaal handgrepen: Roestvast staal
Materiaal deksel: Glas met roestvaststalen handgreep
Vaatwasmachinebestendig: Ja
Geschikt voor de oven: Ja
Inhoudsmaten worden getoond aan de binnenkant van de pan
Geschikt voor alle warmtebronnen, inclusief inductie

Steelpan
Diameter: 16 cm
Inhoud: 1.3 L

Kookpan
Diameter: 20 cm
Inhoud: 2.5 L

Soeppan (ook geschikt voor stamppot en mosselen)
Diameter: 24 cm
Inhoud: Onbekend

7 februari 2018 om 07:02
thommypan Gebruiker

Graag wat meer info betreffende ‘welke’ serie BK het hier betreft a.u.b.

Beantwoorden

7 februari 2018 om 13:14
Official Product Expert BK-Expert Official Product Expert

Beste Thommypan,

Het betreft hier de serie BK Premium. Dit is de voorganger van de BK Premium + serie. Een uitstekende serie voor een meer dan uitstekende prijs.

Beantwoorden

7 februari 2018 om 13:35
kyralis Gebruiker

Beste BK-expert,

In de omschrijving wordt wel degelijk gesproken over de BK Premium +. Welke versie is nu de juiste?

Beantwoorden

7 februari 2018 om 16:36

Beste kyralis,

De serie die in deze Sale aangeboden wordt is inderdaad ook de serie Premium +. Echter wel een andere editie die nu bijvoorbeeld op onze eigen website aangeboden wordt, dat is de 2.0 variant. Daarom noemde ik de serie gewoon Premium, om verwarring te kunnen voorkomen.

Het verschil tussen de twee edities is het handvat, daar is een verschil in de stand van het handvat. Er zijn geen andere verschillen. De editie in de deze Sale wordt nu heel scherp aangeboden, dus doe er nu je voordeel mee!

Beantwoorden

7 februari 2018 om 07:11
thommypan Gebruiker

Is dit de Premium+ serie?

Waar halen jullie die adviesprijs, deze set bij BK zelf (voor 4 pannen ipv 3) kost advies 319 euro bij BK zelf.

Zijn het deze pannen:

https://www.bk.nl/koken/bk-premium/bk-premium-4-dlg-pannenset.html

Beantwoorden

7 februari 2018 om 07:35
awende Gebruiker

Let ook goed op de maten. Op de BK website is de grootste pan 20cm. In deze set op iBood is de grootste pan 24cm. Ik denk dat dat het verschil in adviesprijs bepaald. Een mooie aanbieding naar mijn mening.

Beantwoorden

7 februari 2018 om 07:50
roderickz Gebruiker

Zijn kwalitatieve pannen. Dikke bodem die de warmte goed verdeeld. Hou er wel rekening mee dat de handvaten erg warm worden.

Beantwoorden

7 februari 2018 om 13:18

Beste Roderickz,

Dank voor je toelichting. De handvatten kunnen inderdaad warm worden. Wij adviseren altijd een pannenlap te gebruiken.

Hoe warm de handvatten worden hangt ook van het gebruik van de pan af. Bij gasgebruik; als de vlam wel eens onder de pan vandaan komt, kan het handvat warmer worden dan in de situatie dat de vlam echt binnen de diameter van de bodem van de pan blijft. Verder hangt het ook af hoe vol een pan gebruikt wordt; de handvatten van een volledig gevulde pan met kokend water kan heter worden, dan een halfvol verhitte pan. Dus gebruik altijd een pannenlap.

Beantwoorden

7 februari 2018 om 09:24
Wilsophie Gebruiker

Mooie aanbieding  voor die prijs. Ik zie ook op de BK site die iemand aangeeft dat de maten afwijken en ook kleiner zijn. Begint bij 2×16 cm en dan 18 en 20 cm en deze aanbieding heeft wel een pan minder, maar wel de gangbare maat van 24 cm en de info is naar mijn mening meer dan voldoende. Ik heb net de gietzijzeren pan besteld die vandaag komt en eigenlijk heb ik voldoende pannen, maar het is wel heel aanlokkelijk eigenlijk. Even over nadenken.

Beantwoorden

7 februari 2018 om 13:22

Beste Wilsophie,

Hartelijk dank voor jouw aanvulling. Deze aanbieding is heel erg aanlokkelijk. Dus zeker het overdenken waard!

Verder klopt het inderdaad mbt het antwoord over het warm worden van de handvatten. Echter veiligheid voor alles; vandaar het advies altijd pannenlappen te gebruiken.

Beantwoorden

7 februari 2018 om 09:25
Wilsophie Gebruiker

@ Roderickz Vaak worden de handvaten warm op gas maar niet op inductie ( mijn ervaring).

Beantwoorden

18 februari 2018 om 21:06
Wilsophie Gebruiker

Inmiddels de pannen ontvangen samen met  de chin. wokpan en ik ben heel erg enthousiast over de kwaliteit en dan voor die prijs… een bof dus…

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.