13 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Larson Blackout Gordijnen 150 x 250 | Haak- of Ringbevestiging (10 kleuren)

Product expert aanwezig

Blackout Gordijnen 150 x 250 | 10 kleuren

Geef je kamers een luxe uitstraling en leg de basis voor een goede nachtrust met deze prachtige gordijnen

Specificaties

Merk: Larson
Type: Blackout Gordijnen
Check de dropdown voor de verkrijgbare kleuren

• Verduisterend en geen inkijk
  • Isolerend en geluidswerend
  • Tweezijdig en van topkwaliteit

Afmeting (totale breedte zonder plooi x lengte met zoom van ± 0,5 cm): 145-150 cm x 250 cm
Materiaal: 100% polyester (3-laags)
Zware kwaliteit: A++ 250 g/m²

Kant-en-klaar met ringen of haken
Ophangsysteem: 10 haken of 8 ringen (met een diameter van 4,8 cm)
De haken worden los geleverd, deze kunnen zelf in de uitsparingen in de band worden aangebracht (kies zelf of je de gordijnen met dubbele plooien of enkele plooien ophangt).
Antibacterieel
Zeer praktisch: Wasbaar, kreukherstellend en kleurvast

Let op: Het betreft hier 1 stuk, dus geen set van 2 zoals de foto's misschien suggereren. De foto's tonen het eindresultaat wanneer je twee stuks gordijnen aanschaft.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Larson-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

13 maart 2018 om 00:11
Pvdvenis Gebruiker

Zijn vaker langsgeweest… iemand ervaring?

13 maart 2018 om 00:12
shiftyinc Gebruiker

Nu ik eindelijk mijn apartement heb, kan ik gordijnen gaan kopen. IEmand die kan zeggen hoe de ervaringen met deze gordijnen zijn?

13 maart 2018 om 02:09
blufner Gebruiker

Wanneer ik de kans krijg, slaap ik lekker even uit. Speciaal daarvoor deze hier op iBood gekocht.

Weltrusten…

13 maart 2018 om 00:50
s.alenteyns Gebruiker

Ook wel benieuwd naar de ervaringen.

13 maart 2018 om 00:54
JVossen Gebruiker

Wij hebben ze nu een jaar hangen en het zijn super fijne gordijnen. Zoals ze beschrijven. Geluidswerend en isolerend. Zijn makkelijk in te korten. Alleen wel even goed strijken als je ze uitpakt. Hier een tevreden klant :)

13 maart 2018 om 06:37
Ledb Gebruiker

Erg goede gordijnen .

Ze isoleren licht, geluid, maar houden ook  kou en tocht tegen.

Ook een leuke bijkomstigheid is dat mijn katten er hun nagels niet inzetten omdat de stof zo glad is!

Niet vergeten om twee maal de kozijnbreedte te nemen voor een mooie plooi.

13 maart 2018 om 07:07
flyingdoctor Gebruiker

Ik kan er maar vier bestellen.. Dat gaat niet lukken als ik twee keer de kozijnbreedte nodig heb.

Product expert: ik wil ze gebruiken als extra isolatie: als ik voor een kozijn van 3 meter 2 gordijnen hang sluit het dan goed aan met een redelijke plooi?

13 maart 2018 om 10:43
MarcoBos1234 Gebruiker

Je kunt ook van 3 m breed bestellen, scheelt misschien weer. 2 gordijnen van beide 3 meter breed voor een kozijn van 3 meter is ruim voldoende.

13 maart 2018 om 07:17
Kuller Gebruiker

Bij mij klopten de opgegeven maten niet.  Breedte was 1. 44 m en lengte 2.46 m. Ik had 2 gordijnen besteld. Allebei waten ze deze afmetingen. Kwaliteit was wel goed.

13 maart 2018 om 12:19
wiluksemburg Gebruiker

Heb onlangs de geweven gordijnen besteld. Mooie stof alleen is de achterzijde een ander materiaal. En de onderste hangen niet recht. Alsof de stof gekrompen is. Of moet je ze eerst strijken?

13 maart 2018 om 07:36
bdonkersloot Gebruiker

Het zij mooie gordijnen maar let op, de dark grey gaat erg richting een soort bruine kleur!!

13 maart 2018 om 07:52
lisette1992 Gebruiker

Als ik het gordijn van 300cm neem, en er een dubbele plooi in doe, hoe breed wordt het gordijn dan?

13 maart 2018 om 13:41
tweabee Gebruiker

Ik zou rekenen op de helft, dus 150 cm.

13 maart 2018 om 07:56
Amver Gebruiker

Deze gordijnen bestaan ook in 300 x 250.kan ik deze ook via iBood bestellen en wat is de prijs?

13 maart 2018 om 08:49
jvs1230 Gebruiker

Beste, ik wil er bestellen maar maximum is 4 stuks…. dat is echt te weinig.  Hoe kan ik er meer bestellen?

13 maart 2018 om 08:51
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jvs1230.

Het maximum is ingesteld op vier per bestelling om te voorkomen dat opkopers grote aantallen bestellen. De enige manier om meer te bestellen is door meerdere bestellingen te plaatsen en je kunt maximaal vier bestellingen per dag plaatsen.

13 maart 2018 om 10:13
flyingdoctor Gebruiker

Waar is de product expert?

Ik heb twee kozijnen van ruim 3 meter: hoeveel gordijnen heb ik daarvoor nodig? Ik lees dat eerder bestelde gordijnen kleiner uitvielen of dat je twee keer de breedte moet bestellen?

13 maart 2018 om 10:31
Official Product Expert Larson-Expert Official Product Expert

Hallo,

Voor een raam van 3 meter raad ik 3 stuks aan van de 1.5meter breedte!

13 maart 2018 om 10:42
MarcoBos1234 Gebruiker

Of 1 van 1,5 m en 1 van 3 m. Scheelt weer aan elkaar vastmaken.

13 maart 2018 om 10:29
Rjdekoning Gebruiker

Ik heb bij de vorige ronde deze gordijnen gekocht (2x de brede en 1x de smalle). Ik kan helaas niet anders zeggen dat het product in zijn geheel niet overeen kwam met de omschrijving. De verduistering is ver onder de maat. Mijn slaapkamer zit weliswaar aan de kant waar de zon op komt, maar ik had alsnog niet verwacht dat ik geregeld badend in het zonlicht wakker zou worden. Verder zijn de gordijnen absoluut niet hetzelfde afgewerkt aan de binnen- en de buitenzijde, en was het helaas kiezen welke kant van de woning zou aankijken tegen een polyester-achtige laag.

13 maart 2018 om 10:34
krazerT Gebruiker

Ik heb deze ook bij de vorige ronde gekocht. De mint turquoise variant. Maar toen ik deze even uit de verpakking haalde en voor het raam had gehangen, kwam ook hier het zonlicht er gewoon doorheen. Misschien komt het omdat het de woven variant is? Ik was dan ook zwaar teleurgesteld in de kwaliteit en hoe het op de site stond aangegeven. Ik had echt verwacht dat het goed verduisterend zou zijn, maar dat bleek niet zo te zijn. Denk er over om het terug te sturen.

13 maart 2018 om 10:36

Hallo Rjdekoning,

Kan het zijn dat je een ander type hebt gekocht? Regelmatig komt ook de variant met geweven stof online en hier is inderdaad de voor-en achterkant niet hetzelfde afgewerkt!

13 maart 2018 om 11:57
Rjdekoning Gebruiker

De omschrijving op iBood was identiek aan de huidige, en het kan ook bijna niet anders dat ik toen een verkeerd product heb gekregen.

15 maart 2018 om 00:41
blufner Gebruiker

Wanneer je zelf verantwoordelijkheid neemt, heb je ook de mogelijkheid om je eigen fouten in te zien en dan kun je er voor zorgen dat je niet steeds weer de fout ingaat.

Ga dus naar ”mijn iBood” en kijk nog eens goed wat je toen besteld hebt.

13 maart 2018 om 10:31
dlinden Gebruiker

Beste , Zijn deze gordijnen gemakkelijk in te korten ? Is dit met strijklint om in te korten ?

Grts Danny

13 maart 2018 om 13:53
tweabee Gebruiker

Je kunt ze afsnijden/afknippen en zelf opnieuw zomen.

13 maart 2018 om 11:18
RoelMensink Gebruiker

Wat zijn de netto afmetingen van het gordijn? Zijn de gordijnen van 1,5 m aan de bovenkant (incl plooi) 1,5 meter of is dat de breedte als je onderaan de stof uit elkaar trekt?

13 maart 2018 om 11:46
woutertju Gebruiker

(totale breedte zonder plooi x lengte met zoom van ± 0,5 cm): 145-150 cm x 250 cm

13 maart 2018 om 12:36
RoelMensink Gebruiker

Weet jij toevallig ook de totale breedte met plooi?

13 maart 2018 om 12:59
woutertju Gebruiker

nee, dat ligt aan wat voor plooi je maakt. maar ga maar uit van 30-40% verlies

13 maart 2018 om 11:55
apc Gebruiker

Misschien zie ik het over het hoofd, maar zijn de kleuren nog ergens duidelijk te zien incl. voorbeeld welke kleur daarmee bedoeld wordt?

13 maart 2018 om 11:58
woutertju Gebruiker

klik op “ik neem er een”

13 maart 2018 om 12:03
apc Gebruiker

Dan zie ik mooi de kleuren in een dropdown staan, maar niet de geselecteerde kleur in de vorm van een staal of plaatje.

Waardoor ik nog steeds niet weet of ik nu light taupe of sand grey zou willen ofzo.

13 maart 2018 om 12:08
woutertju Gebruiker

ik kan dan door plaatjes swipen of naar rechts klikken

13 maart 2018 om 12:12
apc Gebruiker

Ah, op mobiel zie ik het. Bedankt!

13 maart 2018 om 13:34
Koenm26 Gebruiker

Ik heb een gordijnrails van 3.20m, het raam zelf is 3m breed.

Is het verstandiger om 3 gordijnen van 1.5m breedte te kopen of 1 gordijn van 3m breedte + 1 van 1.5m breedte?

13 maart 2018 om 13:44
tweabee Gebruiker

Net wat je mooi vindt natuurlijk. Maar ik zou zelf gaan voor 2x de 3.00 meter. Dan heb je zeker voldoende, ook als je een wat grotere plooi maakt.

13 maart 2018 om 13:40
MW-Janssen Gebruiker

Zoals al eerder gevraagd en niet nog niet beantwoord door de expert: zijn deze gordijnen in te korten met een strijkband?

13 maart 2018 om 13:54
tweabee Gebruiker

Je kunt ze afsnijden/afknippen en zelf opnieuw zomen.

Strijkband weet ik niet.

13 maart 2018 om 14:02
MW-Janssen Gebruiker

ik wil graag weten of de strijkband werkt…strijken kan ik wel, naaien niet

13 maart 2018 om 15:12

Beste MW-Janssen,

strijken werkt helaas niet, u kunt ze ook laten zomen bij uw lokale naai atelier (bv Gouden schaar).

13 maart 2018 om 14:21
MW-Janssen Gebruiker

Als ik hoge ramen heb van 1 meter breed is dan een gordijn van 1.5 meter genoeg (komen “in-de-dag” te hangen)? Eveneens bij een overbrugging van ongeveer 2m is dan 2x 150 cm genoeg?

13 maart 2018 om 15:09

Beste MW-Janssen,

Afhankelijk van de breedte van de plooien zou u aan 1 gordijn van 1,5meter genoeg kunnen hebben, wanneer u toch voor veel plooien kiest kan 2x 1,5meter een veilige optie zijn.

13 maart 2018 om 16:14
MaximRoan Gebruiker

Ik heb  een venster van 6m.

Hoeveel gordijnen van 3m op 2.50m zou ik nodig hebben?

Omdat met plooi toch kleiner worden?

Mvg

13 maart 2018 om 16:22
Biertjen Gebruiker

Vind ik ergens fotos van alle kleuren met de kleurnaam eronder?

13 maart 2018 om 16:25
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je kunt door alle afbeeldingen heen scrollen. Bij de foto’s waarop er is ingezoomd op de gordijnen zie je linksonder een label met de kleurnaam.

13 maart 2018 om 17:27
jvlpro Gebruiker

Vorige keer heb ik deze besteld.

Helaas zat er in de Dark Grey verpakking een normale (lichte) Grey. Nog geen reactie gehad op mijn RMA verzoek…

Gordijn is verder van prima kwaliteit maar niet zwaar verduisterend. De verduistering is wel okay en voldoende, maar geen totale blackout zoals de titel doet vermoeden.

De zon/lantaarnpaal verlichting komt, een klein beetje, door de weving heen.

Wel lijkt het gordijn goed te isoleren tegen geluid.

13 maart 2018 om 20:48
Moderator Niek Moderator

Goedenavond jvlpro,

Wat vervelend dat je nog geen reactie heb gehad op je verzoek. Heb je misschien je RMA nummer voor me? Dan ga ik het even doorgeven aan de klantenservice en dan zullen ze contact met je opnemen.

13 maart 2018 om 20:16
Gumtree Gebruiker

Hoeveel haken horen er bij de 300 meter versie te zitten? vorige ronde 2 besteld en bij beide verpakkingen heb ik volgens mij te weinig haken of ik plooi niet goed genoeg.

13 maart 2018 om 21:32
wiluksemburg Gebruiker

Ja ook dat is mij bekend. Voor een enkele plooi kom je 3 haken tekort per gordijn.

13 maart 2018 om 23:12
sibsoldn Gebruiker

Beste,

Ik heb al een bestelling geplaats, maar zou graag een gordijn bij bestellen.

Moet ik dan nog eens de verzending kosten betalen?

Graag een snelle reactie

13 maart 2018 om 23:32
Moderator Paul Moderator

Je kunt dan het beste een nieuwe bestelling plaatsen voor alle producten tezamen en daarna de vorige bestelling annuleren. Zo betaal je maar eenmaal verzendkosten.

Let op dat je maar maximaal 4 identieke producten per bestelling kunt selecteren. Bij een groter aantal is een 2e bestelling nodig.

13 maart 2018 om 23:42
sibsoldn Gebruiker

merci 

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.