22 april 2018 om 00:00
iBOOD

Royalty Line Switzerland Pannenset | 6-delig

Royalty Line Switzerland Pannenset

De kok kwam goed beslagen ten ijs met deze zesdelige pannenset met deksels voor weer zo'n belachelijk lage prijs!

Specificaties

Merk: Royalty Line Switzerland
Type: 6 pannen met deksels
Materiaal: 18/10 roestvrij staal
Garantie: 2 jaar

• Geschikt voor alle warmtebronnen en inductie
  • Optimale verdeling van de warmte
  • Vaatwasserbestendig

Stay-cool handles
Vaatwasserbestendig

In de doos:
Diepe koekenpan ø 24 x 7,5 cm met glazen deksel
Steelpan ø 16 x 10,5 cm met glazen deksel / 2,2 liter
Pot ø 16 x 10,5 cm met glazen deksel / 2,2 Liter
Pot ø 18 x 11,5 cm met glazen deksel / 3 liter
Pot ø 20 x 12,5 cm met glazen deksel / 4 liter
Pot ø 24 x 14,5 cm met glazen deksel / 7 liter

22 april 2018 om 02:40
efari Gebruiker

strakke ibood, en ideaal voor mijn opkomende verhuis.

VERKOCHT!

Beantwoorden

22 april 2018 om 08:50
van87.nl Gebruiker

vermijd deze pannen.

sorry dat ik het zag maar deze is too good to be true. Wij zijn net verhuisd en we hadden deze set gevonden. Voor tijdelijk gebruik.

ik had de aanschaf gedaan. kon via Dealdonkey of Bol.com.

gelukkig via Bol gedaan want na 1 keer gebruiken en vaatwassen retour. onprettige afwerking, bliksems heet maar dan ook alles inc deksel handvat. water en resten verdwijnen bij vaatwassen in de dekseldoppen. mega smerig

Beantwoorden

22 april 2018 om 07:59
sardonis1973 Gebruiker

Ook voor inductie ?

Beantwoorden

22 april 2018 om 08:05
purgie Gebruiker

Is lesen nu echt zo moeilijk?

Beantwoorden

22 april 2018 om 08:59
Michaeljwz Gebruiker

Blijkbaar is “lezen” even moeilijk als correct schrijven.

Beantwoorden

22 april 2018 om 08:49
Blauwbaard Gebruiker

Beste Ibood,

Kunnen deze pannen ook in de oven geplaatst worden? Ik denk maar aan het handvat.

Dank.

Beantwoorden

22 april 2018 om 09:48
Edotje01 Gebruiker

Deze pannen zijn echt super slecht, niet kopen! De pannen worden super heet. Ik heb ze één week gebruikt.

Jammer dat IBOOD deze rotzooi verkoopt.

Beantwoorden

22 april 2018 om 09:57
oinkoink12 Gebruiker

Dat is wel een naar man, dat pannen heet worden als je ze op het vuur zet. Ik was laatst ook aan t koken, toen werd mijn pan ook heet, en kon ik zo mijn voedsel bereiden. 
MISLEIDING, ROTZOOI. ADVIESPRIJS!2111!

Beantwoorden

22 april 2018 om 12:41
eva864 Gebruiker

Natuurlijk is de opmerking van Edotje01 wat ongelukkig geformuleerd, maar zo intelligent moet je toch niet zijn om te snappen dat hij/zij de handvaten en/of dekselknoppen bedoelt? En dan is zo’n reactie toch niet nodig?

Beantwoorden

22 april 2018 om 10:47
rinusknarren Gebruiker

Ook een keertje laten aansmeren. Waardeloze troep. Bij afwassen in de vaatwasser ( wat volgens de beschrijving mag )gaat er water tussen de bodem een ketel zitten,wat er later bij het koken aan alle kanten uit spettert. Advies NIET KOPEN!!!!!!

Beantwoorden

22 april 2018 om 11:56
Ibokan Gebruiker

Bijna 4 jaar terug hier aangeschaft, toen ook zulke mooie koopmanspraatjes om de twijfelaars over te halen. Na enkele weken in gebruik waren alle schroefjes aan de onderkant van alle deksels verroest! Goed voor hen die ijzergebrek hebben…

Niet kopen dus.

Voor de handige Harry: alle 6 schroefjes vervangen door een roestvrijstalen versie. Een zakje bij doe-het-zelf markt kost maar 4 euro, wel een ijzerzaag erbij om ze op maat af te zagen..

Ik zou reeds willen zeggen: Eet Smakelijk!

Beantwoorden

22 april 2018 om 15:07
edwinteems Gebruiker

Inderdaad, troep! Gekocht via een veilingsite, maar tjeez, wat een rommel..

Beantwoorden

22 april 2018 om 17:07
efari Gebruiker

aan allen die deze troep vinden:
bedankt voor jullie input. ergens is het wel logisch, voor zo’n goedkope prijs.

maar ik ben al bijna altijd die symptomen gewoon bij mijn potten en pannen. en voor die 1 of 2 keer per maand dat ik zelf kook ga ik niet méér betalen.

Beantwoorden

22 april 2018 om 21:30
edwinteems Gebruiker

Dan heb je al helemaal deze pannen niet nodig, maar volstaan twee pannen van de blokkert

Beantwoorden

24 april 2018 om 14:24
Compadri Gebruiker

Kan dit nog besteld worden?

Beantwoorden

24 april 2018 om 15:11
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze pannenset was enkel beschikbaar op 22 april 2018. Helaas is het niet mogelijk om een deal nog te bestellen nadat deze is afgelopen. Ik kan je wel aanraden om onze website/nieuwsbrief in de gaten te houden. Wie weet komt hij nog eens voorbij in een dagdeal, Flash Sale of een opruimingssale!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.