25 april 2018 om 00:00
iBOOD

10 Luxe Handdoeken | 50x100 & 70x140 | 500 gr/m²

10 Luxe Handdoeken (500 gr/m²)

Deze zachte en goed absorberende handdoeken van Nightlife omringen je met warmte én luxe!

Specificaties

Merk: Nightlife
Type: Handdoeken
Aantal: 10 stuks (5x 50 x 100 cm én 5x 70 x 140 cm)

• Sterk vochtabsorberend
  • Zacht, stevig katoen: 500 gr/m²
  • 5x 50 x 100 cm én 5x 70 x 140 cm

Afmetingen: 50 x 100 cm (handdoek) en 70 x 140 cm (badhanddoek)
Materiaal: 100% katoen (500 gr/m²)
Wassen op 40 graden
Donkere kleuren apart wassen
Vochtabsorberend, duurzaam en zacht

25 april 2018 om 00:06
Athlox Gebruiker

Een tijdje geleden hier gekocht. Bleek bij levering lagere kwaliteit te zijn (handdoeken waren te licht). Ik gaf aan dat ik het graag wou ruilen maar iBood gaf aan dat ze niet konden ruilen en voor hogere kwaliteit. De 500gr/m2 bestond namelijk niet en de tekst op de w website zou niet kloppen. Zie het nu wederom te koop staan.

@iBood: Kan ik nu met een gerust hart bestellen of krijg ik wederom handdoeken van een lagere kwaliteit? Het zou een leuke aanbieding zijn maar ik heb geen zin om weer alles terug te moeten sturen met alle gevolgen die daarbij komen kijken.

Beantwoorden

25 april 2018 om 09:38
Moderator Bas iBOOD Moderator

Vervelend om te horen dat je destijds een lagere kwaliteit handdoeken hebt ontvangen. Ik ga dit intern even uitzetten, zodat het onderzocht kan worden.

Beantwoorden

25 april 2018 om 16:35
jeroendebeule Gebruiker

Hebben jullie al een antwoord op bovenstaande vraag?

Beantwoorden

25 april 2018 om 17:21
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Jeroen,

Helaas heb ik nog geen duidelijkheid ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

25 april 2018 om 00:26
sigpro Gebruiker

Heb een tijdje geleden aantal van deze gekocht. Moet zeggen dat het goed absorbeert maar wat geeft het af zeg. Elke keer pluisjes, elke ochtend ligt er een laag stof/pluisjes van deze handdoeken. Heb ze al een aantal keer gewassen maar ze blijven maar afgeven.

Beantwoorden

25 april 2018 om 09:03
hansspin Gebruiker

Zoals al eerder gemeld: de opgegeven 500 gr/m klopt niet. Het is nog geen 400. Maar ja, wie checkt dat nou? Ik dus. Ik heb ze de vorige keer teruggestuurd,

Beantwoorden

25 april 2018 om 20:23
tjan Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Ik heb je melding doorgegeven aan de klantenservice en die zullen het verder oppakken. Je bericht heb ik verwijderd om het hier on topic te houden.

Beantwoorden

16 mei 2018 om 16:53
Leroyke12 Gebruiker

Al enige tijd deze handdoeken besteld.

De verwachte levertijd zou 4 mei zijn. Echter, ik heb er nog niks van vernomen? Wat is momenteel de huidige status van dit product?

Mvg

Beantwoorden

16 mei 2018 om 23:25
Moderator Paul Moderator

Vanuit iBOOD is een email verstuurd waarin wordt aangegeven dat de levering vertraagd is. Het kan zijn dat dit bericht in het spamfilter terecht is gekomen. Volgens de laatste verwachtingen zullen de handdoeken morgen verzonden worden. Als de bezorger ook meewerkt heb je de bestelling voor het pinksterweekend in huis.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.