30 april 2018 om 00:00
iBOOD

2x Vitality Pur Traagschuim Kussen | 50 x 60 cm

Product expert aanwezig

2x Vitality Pur Traagschuim Kussen

Want niemand wil ‘s ochtends wakker worden met een stijve nek en bij elke beweging z’n nek horen krrrrrraken.

Specificaties

Merk: Vitality Pur
Type: Traagschuim Kussen
Aantal: 2 stuks
Garantie: 2 jaar

• Wasbaar tijk
  • Perfecte ondersteuning
  • Vormt zich naar jouw hoofd en nek

Afmeting: 50 x 60 cm
Materiaal tijk: 100% Microcomfort
Materiaal vulling: Traagschuim

Het tijk is wasbaar op 60°C

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Vitality Pur-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

30 april 2018 om 00:11
Eren19 Gebruiker

Hallo, is alleen het tijk wasbaar of de gehele kussen?

Beantwoorden

30 april 2018 om 09:57
Official Product Expert Vitality Pur-Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

De tijk is inderdaad wasbaar. In principe, kan het gehele kussen ook gewassen worden alleen duurt het een tijdje voordat het kussen gedroogd is. Het kussen kan niet in de droger.

Beantwoorden

30 april 2018 om 07:25
1helen Gebruiker

Is het een stijve kussen of is deze zacht en kneedbaar?

Beantwoorden

30 april 2018 om 10:01

Goedemorgen,

Het kussen heeft een medium hardheid maar is niet kneedbaar. Wanneer u op het kussen gaat liggen vorm het traagschuim zich naar uw lichaam. Als u van het kussen afgaat, gaat het traagschuim ook weer terug in de originele vorm.

Beantwoorden

30 april 2018 om 08:00
bartderycke Gebruiker

Hallo! Kan de hoeveelheid PUR-vlokken aangepast worden naar wens via de rits?

Beantwoorden

30 april 2018 om 10:02

Goedemorgen,

Nee dit is niet mogelijk, het traagschuim zit verpakt in een inner-hoes.

Beantwoorden

30 april 2018 om 08:13
samco123 Gebruiker

Het is beiden.. k heb hem laast gekocht op iBood en ben verrast omdat een goed kussen vinden lastig is. Het heeft de stevigheid zodat hij ondersteunt en de bovenlaag is tegelijk redelijk zacht (je zakt een beetje weg en dan stopt het). Die stevigheid kan niet iedereen waarderen, maar voor mijn nek zocht ik zoiets en ben ik tevreden. Ik val altijd op m’n rug in slaap maar ben een zijslaper. Beiden posities liggen prima. Ii lig er nu 2 wkn op en heb niet meer met m’n andere kussen gewisseld. M’n hoofd wordt op dit kussen horizontaal ondersteund en ligt niet meer in een hoek. Heel fijn.

@helen1: Hij is niet kneedbaar in een andere vorm; hij neemt zijn oorspronkelijke vorm weer aan.

Mijn matras is ook van stevig traagschuim. De maat is overigens ook prettig.

Beantwoorden

30 april 2018 om 08:28
nadiak Gebruiker

Goedemorgen, is dit kussen ook geschikt voor buikslapen en zijslapen?

Beantwoorden

30 april 2018 om 10:04

Goedemorgen,

Het kussen is geschikt voor rug en zijslapers. Wij raden het niet aan om het kussen te gebruiken wanneer je een buikslaper bent, daarvoor is het kussen te hoog.

Beantwoorden

30 april 2018 om 08:34
Brunot Gebruiker

Als ik het filmpje zie lijkt het mij een vrij dik kussen. Aangezien dit de kussens voor mijn dochters moeten worden is mijn vraag of je de hoeveelheid vlokken aan kunt passen?

Beantwoorden

30 april 2018 om 10:05

Goedemorgen,

Nee helaas is het niet mogelijk om de vulling aan te passen, het traagschuim zit verpakt in een inner-hoes.

Beantwoorden

30 april 2018 om 10:05
Lupercal Gebruiker

Is de prijs van 198 € niet zeer overdreven?

Op andere sites (oa bol.com) komt dit van 49.95 € en op Vitality Pur site staan ze ook goedkoper dan 99e per stuk.

Beantwoorden

30 april 2018 om 10:36
Moderator Lex Moderator

Beste Lupercal,

De prijs die wij opgeven is de adviesprijs zoals opgegeven door de fabrikant.
zie deze link voor meer informatie.

Gr, Lex

Beantwoorden

30 april 2018 om 10:16
wouterjeuring Gebruiker

Waar halen jullie je prijsinformatie vandaan? Volgens mij valt “van €198 voor ….” onder misleidend adverteren en is dit illegaal. Ik heb nergens op internet een adviesprijs van €100,- per stuk kunnen vinden. Overal zeggen ze: van €49.95 voor…. Daarnaast, welke knuppel zou er 100 euro voor een kussen betalen :’D

Beantwoorden

30 april 2018 om 10:36
Moderator Lex Moderator

Beste wouterjeuring,

Deze prijsinformatie krijgen wij van de fabrikant. Helaas kunnen wij niet anders dan deze adviesprijzen gebruiken.
Maar uiteindelijk gaat het om het bedrag wat je betaalt toch? En niet om hoeveel korting je krijgt?
Zie deze link voor meer informatie over waarom wij de adviesprijs gebruiken.

Gr, Lex

Beantwoorden

30 april 2018 om 10:31
mmarijni Gebruiker

Dat is bij heel veel advertenties van ibood een probleem. De van … voor … prijzen en kortingen moet je met een korreltje zout nemen. 32.95 voor 2 kussens is heel goed geprijsd maar ibood zou moeten stoppen met die idiote adviesprijzen en kortingspercentages want die kloppen niet en dan is het inderdaad misleidend adverteren wat niet is toegestaan. Gewoon mee kappen ibood!! Hebben jullie niet nodig

Beantwoorden

30 april 2018 om 10:34
Moderator Lex Moderator

Beste mmarijni,

Helaas mogen we niet anders adverteren dan met de adviesprijs.
zie deze link voor meer informatie.

Gr, Lex

Beantwoorden

30 april 2018 om 11:55
Santee Gebruiker

Ik snap wel hoe het werkt. Vitality zegt “adviesprijs €99 p.s.” maar verkoopt de kussens nóóit voor dat bedrag. Maximale prijs is €50 euro p.s. maar veelal 30-35 euro. Maakt dit nog steeds een goede deal, maar 80% korting komt nou eenmaal “beter” over dan 50% korting. Adviesprijzen zijn in het algemeen nietszeggend, behalve als ze serieus worden toegepast, zoals bij Apple producten.

Beantwoorden

30 april 2018 om 10:56
mmarijni Gebruiker

Okido Lex, t zal me eigenlijk ook niet zo boeien als ik maar ruim 38 euro incluis verzendkosten hoef te betalen voor 2 van die kussens. Gewoon een sterke deal????

Beantwoorden

30 april 2018 om 11:44
evdelft Gebruiker

Voor de liefhebber van gratis verzending ( als dat onverhoopt een keerjte wel zou werken. Elke code die ik tot op heden kregen werkte NIET namelijk)

Omdat ik geen zin heb om het weer uit te proberen hier mijn dagcode:

*knip*

Ik gok dat hij toch niet werkt maar wie weet.

Edited by: Paul
als een code niet werkt, graag de mail met code doorsturen naar webcare@ibood.nl zodat het opgelost kan worden

Beantwoorden

30 april 2018 om 11:54
foesteigus Gebruiker

Deze kussens zouden zogenaamd 200 euro kosten bij bol.com kosten ze 35,11 per stuk hoe komen jullie op 200? Ben wel eens benieuwd?

Beantwoorden

30 april 2018 om 11:56
Santee Gebruiker

Adviesprijzen, maar die zijn nietszeggend. Ik denk dat nooit iemand in de historie van het bestaan van deze kussens ze gekocht heeft voor de adviesprijs.

Beantwoorden

30 april 2018 om 13:14
rvugt Gebruiker

Deze is laatst besteld ook via Ibood en ze bevallen mij uitstekend. Zeer tevreden mee. !

En ja de wereld van adviesprijzen icm kortingpercentages is niet de meest eerlijke wereld. Zo werkt het nu eenmaal.

Gelukkig zijner genoeg sites om je echte korting te kunnen achterhalen.

Beantwoorden

30 april 2018 om 13:15
rvugt Gebruiker

Gewoon een goede deal dt

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.