5 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Tefal Bakpannenset Ø 20/24/28 cm

Tefal Bakpannenset Ø 20/24/28 cm

Laat jij een ei nog aanbakken? Niet getreurd, het ligt niet aan jou, maar aan je pannen! Met Tefal bakpannen gaat dat je niet meer overkomen.

Specificaties

Merk: Tefal
Type: Bakpannenset  20/24/28 cm Ø

• Ultra-sterke anti-aanbaklaag
  • Thermo-Spot voor gezond bakken
  • Voor alle hittebronnen, inclusief inductie

3 Bakpannen

1x 20 cm Ø
1x 24 cm Ø
1x 28 cm Ø

5 mei 2018 om 07:33
Wingman85 Gebruiker

Ben op zoek naar een kwalitatief redelijk goede bakpannenset. wat is het typenummer van deze set. Zou graag wat review hiervoor willen opzoeken.

Beantwoorden

5 mei 2018 om 07:58
cavalierservices Gebruiker

Ik ben ook op zoek naar nieuwe pannen en ik heb deze gevonden onder de naam Tefal HERO. Mooie aanbieding, goede reviews en er zijn ook nog andere modellen/maten te koop in deze serie.

Beantwoorden

5 mei 2018 om 07:38
jg304c Gebruiker

Zijn de pannen bestand tegen de vaatwasser? En net als Wingman85 zou ook ik graag het typenummer willen weten.

Beantwoorden

5 mei 2018 om 07:55
cavalierservices Gebruiker

Volgens mij is dit de serie Tefal HERO. Ik zie hele mooie reviews. Beschrijving volgens TEFAL zelf: Geschikt voor vaatwasser en oven

De Hero koekenpan is gemaakt van een hoge kwaliteit 18/10 roestvrij staal en door de top-kwaliteit anti-aanbaklaag is het schoonmaken van de pan meer dan eenvoudig. Je kunt de koekenpan tot 260°C in de oven gebruiken, handig voor als je het gerecht nog even wil nagaren. De Hero koekenpan is geschikt voor gebruik op alle warmtebronnen, ook inductie. En na het koken, kun je hem heel eenvoudig in de vaatwasser reinigen.

Beantwoorden

5 mei 2018 om 20:22
Moderator Niek Moderator

Goedenavond jg304c,

Ze kunnen wel in de vaatwasser, maar voor de levensduur van de pan is het beter ze met de hand te wassen.

Beantwoorden

5 mei 2018 om 08:13
Roranje Gebruiker

Alle braadpannen ter wereld veeg je goed schoon met keukenrol. Bij opnieuw gebruik de pan goed verwarmen en nogmaals uitvegen. Niks afwassen en weg met die afwasmachine.

Liefs van Omi Ria.

Beantwoorden

5 mei 2018 om 10:58
zynth Gebruiker

De diameters, gaat dat over de bodem of over de bovenkant?

Beantwoorden

5 mei 2018 om 11:02
ronnie99 Gebruiker

Altijd bodem

Beantwoorden

5 mei 2018 om 13:25
eva864 Gebruiker

Altijd bovenkant.

Beantwoorden

5 mei 2018 om 13:48
jpaalv Gebruiker

Lever je oude pan in bij een op sterven na dode oranje huishoudwinkel, krijg 30% korting en je hebt dezelfde pannen *knip*.

Doe je ook nog wat goeds voor het milieu, want de oude pan wordt gerecycled.

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

5 mei 2018 om 17:04
Wim Rommens Gebruiker

Niet doen !!!

Ik heb in via IBOOD grill pan en 2 anti-Kleef pannen besteld, levering op 4 april normaal, maar ik heb ze NOOIT gekregen. Ze werden zogezegd geleverd bij een ophaal punt maar er werd geen adres van gegeven.

Ondertussen al enkele service verzoeken gestuurd en geen reactie.

Ik heb al veel euro’s achtergelaten op deze site en nu krijg ik geen reactie en ook mijn geld niet terug

Ik ben er niet over te spreken !!!!

Wim

Beantwoorden

5 mei 2018 om 20:25
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Wim,

Wat vervelend dat het mis is gegaan met de levering en je nog geen reactie hebt gekregen op je serviceverzoeken. Heb je toevallig ook een RMA nummer voor me? Ik ga het even doorgeven aan de klantenservice en die zullen dan na het weekend contact met je opnemen.

Beantwoorden

5 mei 2018 om 18:30
iprchris Gebruiker

Ik denk dat ze naar huis zijn Wim !

Beantwoorden

22 mei 2018 om 21:46
stefanheinen Gebruiker

Hallo..

Wanneer worden deze pannen eindelijk verstuurd ??

Beantwoorden

28 mei 2018 om 10:24
vandoorenn Gebruiker

De pannen zouden 22 mei verstuurd worden maar heb nog steeds niets ontvangen…. komen ze nog of kan ik ze beter annuleren?

Beantwoorden

28 mei 2018 om 22:06
Moderator Paul Moderator

Ik zal de klantenservice vragen om na te kijken waarom jij de pannenset nog niet ontvangen hebt.

Beantwoorden

29 mei 2018 om 09:20
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste stefanheinen en vandoorenn,

Door onvoorziene omstandigheden blijkt het voor de leverancier niet mogelijk om de pannenset aan iBOOD te leveren. Onze kwaliteitsafdeling is op zoek naar een alternatief en zal jullie daarover op korte termijn informeren. Aan de hand van die informatie kun je besluiten of je akkoord gaat met het alternatief of liever de bestelling wilt annuleren.

Excuses voor deze situatie.

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.