17 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Jaarabonnement Quest | 12 nummers

Product expert aanwezig

Jaarabonnement Quest | 12 nummers

Kan een goudvis overleven in erwtensoep? Wat ziet een blinde als hij droomt? Quest heeft de antwoorden!

Specificaties

Titel: Quest
Type: Jaarabonnement, 12 nummers

• Boeit, verrast en intrigeert!
  • Word op een leuke manier wijzer
  • Abonnement loopt automatisch af

Aanvullende info

• Quest verschijnt maandelijks.
  • Het eerste nummer van het abonnement ontvang je automatisch rond 14 juni 2018.
  • Deze aanbieding is alleen geldig in Nederland en België en het magazine wordt alleen toegestuurd naar een adres in die landen.
  • Het abonnement loopt na 12 nummers automatisch af.

Je kan deze bestelling niet annuleren.

Het afleveradres dat je hebt opgegeven in je iBOOD-account wordt ook het bezorgadres voor Quest. Wil je een abonnement cadeau doen? Dat kan! Verander dan het afleveradres in je iBOOD-account.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Quest-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

17 mei 2018 om 08:08
Bakkerfennema Gebruiker

Hi, kunnen jullie mij zeggen van welk materiaal de binnenkant van de airfryer is gemaaakt? Teflon of anders ?

Thanks

Francien

Beantwoorden

17 mei 2018 om 08:24
mspaan Gebruiker

Volgens mij heeft Quest die vraag al eens beantwoord in editie maart 2016, je kan het eens nazoeken ;)

Beantwoorden

17 mei 2018 om 09:20
Totus Gebruiker

Is het vorige jaar nog volledig leverbaar 2017 .

en wat zijn de kosten

Beantwoorden

17 mei 2018 om 09:31
Official Product Expert Quest-Expert Official Product Expert

Hi Totus,

Begrijp ik het goed dat je alle edities van 2017 na wilt bestellen? Je kan losse edities van Quest via onze webshop (www.quest.nl/shop) bestellen. Het abonnement van deze actie begint met Quest editie 7 – 2018, die je half juni ontvangt.

Hopelijk heb ik je hiermee verder geholpen!

Beantwoorden

17 mei 2018 om 09:49
Thaheman Gebruiker

Mooi. Mijn vorige jaarabbo via Ibood is exact deze maand afgelopen. Sluit lekker op elkaar aan. Ik doe weer een jaartje mee.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 10:17

Alvast veel leesplezier! :-)

Beantwoorden

17 mei 2018 om 10:33
Andriesb73 Gebruiker

en besteld!

Beantwoorden

17 mei 2018 om 11:08
nicbeukers Gebruiker

Een jaar geleden ook aan deze actie meegedaan. Abbo is nu afgelopen.. kan ik hier nu dus ‘gewoon’ weer aan mee doen?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 11:19

Hi nicbeukers,

Dat kan zeker! :-)

Beantwoorden

17 mei 2018 om 12:00
nicbeukers Gebruiker
17 mei 2018 om 11:30
ivanverbeeck Gebruiker

hallo, ik probeer een abonnement te bestellen, maar als ik op bestellen en betalen klik, gebeurt er niets…

Beantwoorden

17 mei 2018 om 11:50
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Ivan,

Welke betaalmethode gebruik je?

Zou je de volgende punten kunnen proberen?

- Bestellen via de iBOOD app
- Een andere betaalmethode gebruiken
- Je cookies verwijderen
- Een andere browser gebruiken
- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen
- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten
- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 mei 2018 om 11:44
icecoolsniper Gebruiker

Ik heb een abonnement besteld en ook een wielershirt en broek. Nu staat de leverdatum van alles ineens op 1 juni terwijl die van het shirt en de broek op 25 mei stonden. Kunnen jullie aangeven of het shirt en broek wel op 25 mei worden verstuurd?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 12:08

Het wielershirt en de broek zullen normaliter gewoon op 25 mei verzonden worden, omdat de Quest niet vanuit het distributiecentrum verzonden zal worden.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 12:36
Denjapan1100 Gebruiker

Waarom lukt het me niet om de bestelling te plaatsen ivb met betalen

Beantwoorden

17 mei 2018 om 13:28

Waar loop je precies tegenaan met het bestellen? Dan help ik je graag verder!

In de meeste gevallen lossen onderstaande punten je problemen op:

- Bestellen via de iBOOD app
- Een andere betaalmethode gebruiken
- Je cookies verwijderen
- Een andere browser gebruiken
- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen
- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten
- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Beantwoorden

17 mei 2018 om 13:34
nicbeukers Gebruiker

knop bestel en betaal werkt niet via browser iphone inderdaad.

ik zal de laptop proberen.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 13:35
nicbeukers Gebruiker

werkt ook niet. op een of andere manier werkt de button ‘Bestel en Betaal’ niet… :(

Beantwoorden

17 mei 2018 om 14:37

Ik heb dit probleem bij onze ICT-afdeling neergelegd, zodat het nader uitgezocht kan worden. Voor nu kan ik enkel de eerder genoemde punten adviseren zoveel mogelijk te proberen.

Excuus voor het ongemak.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 12:55
patrick1105 Gebruiker

Het afleveradres stond nog verkeerd.. bestelling is al wel geplaatst. Kan dit door Quest gewijzigd worden? Lees nml dat de bestelling niet geannuleerd kan worden. Alvast bedankt!

Beantwoorden

17 mei 2018 om 13:21

Hoi Patrick,

Je gegevens zijn nog niet aan Quest doorgegeven, dus je kunt het afleveradres via “Mijn iBOOD” nog gewoon zelf aanpassen.

Ga hiervoor naar Mijn iBOOD –> Bestellingen & Service –> Klik op de Quest order –> Wijzig afleveradres (grote oranje button onderaan)

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 mei 2018 om 13:33
patrick1105 Gebruiker

Top! Bedankt!

Beantwoorden

17 mei 2018 om 15:35
Libelle53 Gebruiker

Hoi . Ik heb wel eens gehoort dat er ook een jeugd versie is van dit blad klopt dit en wat kost dat?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 16:00

Hi Libelle53,

Dat klopt zeker: Quest Junior, speciaal voor nieuwsgierige kinderen tussen de 8 en 12 jaar. Een losse editie kost €3,99 in de winkel, maar we hebben verschillende voordelige abonnementen. Je kan de meest recente acties vinden op http://www.questjunior.nl

Beantwoorden

17 mei 2018 om 16:15
Daniele08 Gebruiker

Aantal jaar geleden gekocht via iBood en enorm veel leesplezier aangehad! Ga hem zo meteen weer bestellen!

Beantwoorden

17 mei 2018 om 16:40
rboey Gebruiker

Ik ben een belg en ik ben vorig jaar ingegaan op een gelijkaardig aanbod. Ik heb Quest 1 jaar ontvangen en ik werd elke maand misselijk van het Hollands chauvinisme dat van elke pagina afdruipt. Als je Quest zou geloven dan is er maar 1 land in de wereld waar iets gebeurt. Voor mij hoeft het dus niet meer.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 19:59
jost1100 Gebruiker

Ik ben ook Belg en ik lees het graag en vind het een tof magazine.Waar jij dit Hollands chauvinisme vandaan haalt dat snap ik niet zoveel verschil is er niet tussen Belgie en Nederland hoor.

Beantwoorden

18 mei 2018 om 19:58
rboey Gebruiker

Ik zou vooral het laatste nummers nog een keertje bekijken, dat was helemaal over de top.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 16:46
dextra Gebruiker

wordt dat ook naar Belgie verzonden

Beantwoorden

17 mei 2018 om 17:00

Ja, zeker!

Beantwoorden

17 mei 2018 om 19:18
nidaaa87 Gebruiker

Mijn huidige abonnement loopt nog een aantal maanden door. Kan ik dit abonnement naadloos laten aansluiten?

Beantwoorden

17 mei 2018 om 21:22
Moderator Paul Moderator

Dit abonnement start automatisch in juni. Je zult dan een kleine overlap hebben.
Je kunt de dubbele edities ook kado doen aan iemand anders in je omgeving.

Beantwoorden

17 mei 2018 om 19:56
jost1100 Gebruiker

Betaling is eindelijk gelukt waarom het daarstraks niet ging snap ik niet ik deed overschrijving met mastercard en nu lukte het wel op exact dezelfde manier.

Beantwoorden

11 juni 2018 om 07:56
Degustibus Gebruiker

Wanneer wordt dit eigenlijk verzonden? het is al 11 juni?

Beantwoorden

11 juni 2018 om 09:27

Het eerste nummer van het abonnement ontvang je automatisch rond 14 juni 2018.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.