7 mei 2018 om 00:02
iBOOD

Jamie Oliver Serviesset | 16-delig

Jamie Oliver 16-delig Servies

Deze 16-delige set bestaat uit 4 dinerborden, 4 ontbijtborden, 4 mokken en 4 kommen. Het servies is vaatwasser- en magnetronbestendig.

Specificaties

Merk: Jamie Oliver
Type: 16-delige Essential Kit
Garantie: 2 jaar

• Diner- en ontbijtset
  • Voor 4 personen
  • Strak en eenvoudig design

Eigenschappen

• Aardewerk
  • Vaatwasserbestendig
  • Magnetronbestendig

Verpakkingsinhoud

• 4 dinerborden (doorsnede 27 cm)
  • 4 ontbijtborden (doorsnede 21 cm)
  • 4 mokken (doorsnede 8,5 cm, hoogte 10,5 cm)
  • 4 kommen (doorsnede 18 cm)
7 mei 2018 om 06:55
xironxiron Gebruiker

Sorry maar zou er niet aan beginnen . Nog niet zo lang in huis en overal zwarte krassen op. Ikea service is daarnaast nog steeds wit. Jammer maar was het proberen waard.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 08:14
peterderooij Gebruiker

Helemaal waar,  ik heb dezelfde ervaring!

Beantwoorden

7 mei 2018 om 08:32
Theonus Gebruiker

Precies hetzelfde meegemaakt, de vorige keer besteld en de borden stonden na een week al vol krassen.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 11:21
yinnemans Gebruiker

Consumenten laten zich dan ook veel te vaak leiden door een ‘naam’  die op een B-kwaliteit product wordt geplakt. ” Ow Jamie staat op de foto dus het moet vast goed servies zijn!”. Zelfde geldt voor pannenrommel waar die ene veels te dikke Nederlandse kok zijn naam aan heeft verbonden.

Dergelijk spul koop je ook gewoon bij Blokker (huismerk), Xenos of Ikea inderdaad. Daarentegen, 2 tientjes en 2 jaar (volledige?) garantie.. loop je ook niet echt risico..

Beantwoorden

7 mei 2018 om 11:24
sensess Gebruiker

Maar een bekend persoon op de foto betekent niet direct dat het rommel is natuurlijk. Gewoon garantie, twee tientjes, lijkt me een prima prijs als je nieuw servies zoekt en je dit mooi vindt.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 11:47
yinnemans Gebruiker

Hoeft niet per se nee. Echter werkt een dergelijke manier van adverteren wel tot ‘misleiding’ (let wel: consument heeft altijd zelf de keus); een succesvol / bekend persoon koppelen aan een niet – premium product om verkoopcijfers omhoog te stuwen en/of naamsbekendheid te creëren terwijl de kwaliteit veelal ‘mwah’  is.

Gebeurt met heel veel bekende producten hoor, waar bekende ‘merken’ vaak zelfs nog uit dezelfde fabriek komen als de huismerken (uit betrouwbare bron, lees een fabriek waar ik zelf ben geweest) ;).

Maar goed, beetje offtopic. Belangrijke boodschap is het gegeven dat dit servies niet zo lang meegaat dus dan wordt goedkoop duurkoop. Wellicht mooie koop voor in de caravan / op de camping.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 07:02
Suus6 Gebruiker

Porselein of aardewerk?

Beantwoorden

7 mei 2018 om 07:10
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Suus!

Ga ik even voor je navragen!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

7 mei 2018 om 09:10
Moderator Jim Moderator

Hi Suus!

Het gaat om aardewerk!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

7 mei 2018 om 08:06
Rallo666 Gebruiker

Is de set wit- of crèmekleurig?

Ik hoor het graag!

Beantwoorden

7 mei 2018 om 11:25
Moderator Bas iBOOD Moderator

Officieel is de kleur ‘wit’. Maar onze eerdere kopers omschrijven de set meer als crème (met een licht/wit randje).

Beantwoorden

7 mei 2018 om 12:01
renterghem Gebruiker

Aub koop deze rotzooi niet. Heb deze vorige keer ook aangeschaft. Ziet er mooi uit, maar na 10x gebruik komen idd de zwarte krassen. Jammer.

Beantwoorden

7 mei 2018 om 22:20
bart82 Gebruiker

Wij hebben twee sets gekocht en zijn er blij mee. Wij eten met kunststof bestek :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.