6 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Herzberg Opklapbaar Droogrek | Capaciteit van 20 m

Herzberg Opklapbaar Droogrek

Ontsnap aan die jungle van was en maak je woning weer leefbaar, ook als je net twee wasmachines gedraaid hebt.

Specificaties

Merk: Herzberg
Opklapbaar Multifunctioneel Droogrek | Droogcapaciteit van 20 m
Garantie: 2 jaar op fabricagefouten

• 3 verstelbare lagen
  • 6 rekjes + 2 armen voor hangers
  • Droogstang voor beddengoed

• Droogcapaciteit: 20 m (staat ongeveer gelijk aan twee wasbeurten)
  • Laadvermogen: 40 kg
  • Opvouwbaar
  • Verrijdbaar
  • Stabiel
  • Aantal wielen: 6
  • Afmetingen ontvouwen: (88-145) x 66 x 156 cm
  • Opgevouwen: 88 x 14 x 156 cm
6 mei 2018 om 00:09
brant Gebruiker

Had een vergelijkbare gekocht. Was dag een al kapot. Dit is ongelofelijke troep

Beantwoorden

6 mei 2018 om 00:15
Jdemulder Gebruiker

Klopt. Dit is troep.

Beantwoorden

6 mei 2018 om 00:23
hdevr000 Gebruiker

Heb in verleden ook gekocht, maar is niks, alles klapt in elkaar, gewoon geen kwaliteit. Aangemeld via de app, werd verteld dat ik maar een email moest sturen, niet blij!

Beantwoorden

6 mei 2018 om 09:12
DarkFalconQS Gebruiker

Elders een rek gelijkbaan deze gekocht, ik gebruik hem nu al een jaar en ben er erg tevreden mee, een super handig droog rek, lekker smal en helemaal als je hem niet in gebruik heb.

de klachten hierboven herken ik niet.

even een serieuze vraag aan de mensen hier boven, hoe krijgen jullie dat voor elkaar?

Beantwoorden

6 mei 2018 om 09:18
MSC111 Gebruiker

Hmmmmm wat een slechte recensies. Ik gebruik het rek nu ruim een jaar en heb er totaal geen problemen ermee. Het in elkaar zetten was wel moeilijk. Ik vergat de dopjes en toen kon ik het weer helemaal uit elkaar halen en weer in elkaar. Maar nu is hij wel stevig. Heel zware dingen zou ik er niet aan hangen, maar de rekken kunnen in 3 standen en zijn dus ruimtebesparend. Makkelijk verrijdbaar. Ideaal om er je dekbed op te luchten o.i.d. Maar 2 wassen gaan er ook niet op: 6×3 stangen.

Beantwoorden

6 mei 2018 om 12:50
hdevr000 Gebruiker

Bij mij is het kunststof gewoon te slap, misschien een verkeerde batch

Beantwoorden

6 mei 2018 om 17:20
Binnenmars Gebruiker

Yew wat een prut.

“Dit is je beste investering van de laatste tijd, want een opgeruimd huis en een schone, frisse was doet zoveel meer.”

Hooguit een tientje waard bij de Action. Prutconstructie, veel te ingewikkeld, aan de clipjes zie je direct dat het binnen de kortste tijd afbreekt.

Ik snap niet dat deze rotzooi wordt aangeboden, ga je er op gokken dat mensen niet reclameren voor dit geld?

Beantwoorden

18 mei 2018 om 22:15
surf Gebruiker

net binnen en in elkaar gezet, wat een rotzooi, meteen weer ingepakt en gaat morgen retour !!

Beantwoorden

19 mei 2018 om 13:41
Sjaakey Gebruiker

Hij is zojuist geleverd. Ik wacht alleen nog op de monteur, want er zit niet eens een briefje in of op de doos, terwijl er wel heel veel verschillende (losse) onderdelen in zitten. De goedkopere IKEA-spullen zijn daarin beter voorzien. Ik ga nu maar wat proberen aan de hand van de bestaande foto’s

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.