7 september 2018 om 00:00
iBOOD

Villeroy & Boch Serviesset Twist | 18-delig

Villeroy & Boch 18-delige Serviesset

Vervang dat oude servies met een 18-delige porseleinen serviesset van Villeroy & Boch die jaaaaaren meegaat.

Specificaties

Merk: Villeroy & Boch
Type: Twist White - 18-delige Serviesset
Kleur: Off-white

• Duitse topkwaliteit
  • Vaatwasserbestendig
  • Genoeg voor 6 mensen

Materiaal: Porselein

Magnetronbestendig
Vaatwasserbestendig

Inhoud set

• 6x Dinerborden: Ø 27 cm
  • 6x Ontbijtborden: Ø 21 cm
  • 6x Diepe borden: Ø 24 cm
7 september 2018 om 09:12
surow Gebruiker

Heeft iemand ervaring met die set?

Beantwoorden

7 september 2018 om 10:01
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen surow,

Bij een eerdere deal met deze borden waren de ervaringen die gedeeld werden erg positief. Misschien dat er forummers zijn die de set ook hebben en hun ervaringen nu ook weer willen delen :-)
Voor het oude forum klik hier :-)

Edited by: Niek

Beantwoorden

7 september 2018 om 11:14
Gekkenugter Gebruiker

Ik heb ze opnieuw besteld, heel mooi maar nog niet vaak gebruikt! Voelen wel stevig aan. Ik had alleen een klein zwart puntje op een vd soep borden. Op een mooi tafelkleed zien ze er spectaculair uit.

Beantwoorden

7 september 2018 om 11:22
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Gekkenugter,

Bedankt voor het delen van je ervaringen :-)

Beantwoorden

7 september 2018 om 16:53
Louise25 Gebruiker

Ik heb deze set eerder bij iBood gekocht en ben er heel tevreden over. De borden zijn ivoorkleurig, dus niet spierwit; ivoorkleurig vind ik zelf mooier.

Beantwoorden

7 september 2018 om 19:32
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Louise25,

Jij ook bedankt voor het delen van je ervaringen en leuk om te horen dat de set goed bevalt. :-)

Beantwoorden

7 september 2018 om 11:27
gabysmeets Gebruiker

Ik heb deze set ook. Goede kwaliteit en is een mooie set. ziet op tafel heel mooi uit.

Beantwoorden

7 september 2018 om 13:45
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag gabysmeets,

Jij ook bedankt voor het delen van je ervaringen met deze set :-)

Beantwoorden

7 september 2018 om 21:47
Schaap51 Gebruiker

Ik heb deze set al eerder aangeschaft.het zijn prachtige borden.ga er nog maar een nemen

Beantwoorden

13 september 2018 om 20:06
denbillie0 Gebruiker

Ik had 2 sets besteld bij de Sale van 07/09/18.

Bevindingen: mooi van ver en goed genoeg voor dagelijks gebruik ter vervanging van een Ikea setje. Bekijk je de borden van dichterbij, dan vraag ik me sterk af of dit zo ooit in de winkel zou mogen komen te liggen. Diverse borden hebben kleine krasjes, zwarte puntjes, en andere ’spikkeltjes’ die vervelend zichtbaar worden onder fel licht zoals (led)spots. Op sommige borden stond ook met stift een II geschreven. 2de keus? Ik zou het heel goed kunnen geloven, en dan is de Sale prijs gewoon correct, maar geen koopje zoals men doet uitschijnen.

In zekere zin ben ik dus teleurgesteld, want gezien de eerdere commentaren had ik er meer van verwacht.

Beantwoorden

13 september 2018 om 20:27
Moderator Niek Moderator

Goedenavond denbillie0,

Dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Misschien heb je net een verkeerde set ontvangen, want de ervaringen van eerdere kopers waren erg goed. Mocht het niet aan de verwachtingen voldoen dan kun je altijd een service verzoek indienen en zal de klantenservice naar een passende oplossing met je zoeken.

Beantwoorden

13 september 2018 om 21:04
denbillie0 Gebruiker

Beste Niek,

Bedankt voor je snelle feedback. Net een verkeerde set lijkt me niet het geval: ik heb 2 sets, met telkens 3 dozen van 6 borden, en in elke doos zitten borden met – akkoord, kleine – foutjes. Bij de ontbijt- en diepe borden gaat het over krasjes, bij de grote borden gaat het om zwarte spikkeltjes. Het valt op want ik sta ze af te wassen, récht onder een spot. Het zijn wel dat soort foutjes die maken dat een set niet in de normale winkelhandel terecht komt, want dit kan/mag nooit door de kwaliteitscontrole geraken. Binnenkort doe ik een vergelijk met in de winkel, aan officiële prijs aangekochte Villeroy & Boch borden. Voorlopig leg ik me neer bij het feit dat de borden niet zijn wat ze moeten zijn, gezien de lagere aankoopprijs. Doch een illusie rijker, en tegelijkertijd een lesje geleerd.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.