17 september 2018 om 00:00
iBOOD

6 Bodum Pilatus Dubbelwandige Glazen

6 Bodum Dubbelwandige Glazen

Doordat de glazen dubbelwandig zijn, blijft je koffie langer warm, je frisdrank langer koud en heb je geen condenskringen op tafel!

Specificaties

Merk: BODUM
Type: Pilatus Zesdelige, handgeblazen glazenset met dubbele wanden
Garantie: 1 jaar

• Oven- en magnetronbestendig
  • Vriezer- en vaatwasserbestendig
  • Nooit meer je vingers branden aan je kop koffie of thee

6x glas 0,25L
Materiaal: Borosilicaatglas
Vaatwasserbestendig
Geschikt voor in de magnetron
Ovenvast en geschikt voor in de diepvries (hittebestendig tot 180 °C)
Doorsnede: 8.1 cm
Hoogte: 10.2 cm
Gewicht: 0.9 kg

17 september 2018 om 00:13
Fidelis89 Gebruiker

De inhoud van het glas is 0,25l…
Zelf kan ik dit niet berkenen met de hoogte en doorsnede enz..
Maar ik had graag geweten als je effectief 0,25l in het glas schenkt… is dit dan tot aan de rand?
Of heb je dan nog een cm overschot? Want 0,25 is toch echt wel het minimum dat je in een glas moet kunnen schenken vind ik… 
Als 0.25l al tot aan de rand komt is dit niet praktisch natuurlijk.. :)

Beantwoorden

17 september 2018 om 08:54
dverhaar Gebruiker

Beste Fidelis89,

We hebben het net voor je nagemeten met een maatbeker, 0,25L is echt tot aan de rand.

Vriendelijke groet,

Daan

Beantwoorden

17 september 2018 om 09:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bedankt voor het opmeten, Daan!

Beantwoorden

17 september 2018 om 04:56
henkappel Gebruiker

Afrader, ik heb ooit deze glazen gekocht. Binnen 3 maanden waren er 4 van de 6 stuk uit de vaatwasser gekomen. De garantie van zowel Ibood als Bodum stelt niks voor. Ibood verwijst door en Bodum reageert niet. Zonde van het geld.

Tenzij je met de hand wil afwassen, dan gaat het misschien wel goed.

Beantwoorden

17 september 2018 om 09:02
dverhaar Gebruiker

Beste henkappel,

Ik kan je ervaring niet delen met deze glazen van Bodum, deze hebben wij al geruime tijd zonder problemen in gebruik. Af en to sneuvelt er een door onhandigheid maar ze komen altijd heel uit de vaatwasser.

Wij hebben ze ook van Schott Zwiesel via Ibood maar die raken allemaal lek op het puntje aan de onderkant waar de glazen door geblazen zijn. De Bodum glazen hebben daar een plastic dopje. Ik ga dus nog 2 settjes bestellen.

Vriendelijke groet,

Daan

Beantwoorden

17 september 2018 om 09:59

Hoi Henkappel,

Ik heb je melding even doorgezet naar onze Customer Service, zodat zij kunnen meekijken wat we voor je kunnen betekenen! Als ze defect gaan binnen de garantietermijn, dan hoort dit natuurlijk opgelost te worden.

Beantwoorden

17 september 2018 om 11:06
Moderator iBOOD Webcare Moderator

Beste henkappel,

Er is helaas geen bestelling van Bodum glazen zichtbaar in jouw iBOOD account. Ook is er geen mailcontact over dit product terug te vinden op basis van het emailadres dat aan dit account is gekoppeld. Zijn de glazen via een ander iBOOD account besteld of betreft het een aankoop bij een andere webshop?

Als je voor ons het bestelnummer hebt, dan helpt dat om de bestelling op te kunnen zoeken.

Met vriendelijke groeten, 
iBOOD Webcare Team

Beantwoorden

18 september 2018 om 09:36
henkappel Gebruiker

Hieronder volgt een samenvatting van uw bestelling.

Bestelling nr:
3750544

Factuur nr:
20141NL116113

Besteldatum:
17-05-2014

Totaalbedrag incl. verzendkosten:
€ 30,90

Betaalmethode:
iDEAL

Product:
BODUM Pilatus set van 6 dubbelwandige glazen

Reden van melding:
van de 6 glazen zijn er al 4 stukgegaan doordat er barsten in het glas komen. 3 glazen heb ik al weggegooid.

RAN:
S3750544D01

De fabrikant/leverancier houdt u op de hoogte over de verdere afwikkeling van uw reparatie melding. Dit kunt u niet volgen via Mijn iBOOD.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen via het contactformulier op de iBOOD website.

Met vriendelijke groet,

iBOOD Klantenservice

Dit was uw reactie

Beantwoorden

18 september 2018 om 10:04

Dankjewel voor je reactie, henkappel!

Ik heb mijn collega hiervan op de hoogte gebracht.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

17 september 2018 om 09:13
Rushhour Gebruiker

Ook wij hebben deze glazen ongeveer half jaar en geen problemen ermee. Gaan gewoon in de vaatwasser en komen er heel weer uit.

Als garantie inderdaad zit slecht is verlopen bij jou vind ik dat wel een kwalijke zaak.

Beantwoorden

17 september 2018 om 10:08
Musicdream Gebruiker

Blijven fijne glazen. Heb ze langer als een jaar.  Gaan gewoon de vaatwasser in. Nog nooit problemen mee gehad. Los van het feit dat ik er 1 door eigen onhandigheid heb laten vallen

Beantwoorden

17 september 2018 om 10:41
Snoepy16 Gebruiker

Ik ben heel tevreden van bodum , ik heb hem uitgetest koud blijft veel langer koud , en geen verbrande vingers meer met warme dranken die veel langer warm blijven. TOP.

Beantwoorden

17 september 2018 om 12:54
fvdw Gebruiker

Ik heb deze glazen eerder besteld. Ze zijn niet vaatwasser bestendig. Ze glanzen niet meer en zijn dof. Ze lijken vies.

Beantwoorden

17 september 2018 om 13:40
midazzz Gebruiker

Wij hebben al twee jaar van die glazen die elke dag in de vaatwasser gaan. Ze blinken nog als nieuw. Nog nooit eentje stuk uit de vaatwasser gekomen. Wel al een aantal verongelukt door ongelukjes. Gelukkig heeft ibood regelmatig deze glazen zodat ze weer aangevuld kunnen worden.

Beantwoorden

17 september 2018 om 15:29
Rushhour Gebruiker

Indien ze dof uit de vaatwasser komen, check even of je vaatwasser nog voldoende glansspoelmiddel heeft.

Beantwoorden

17 september 2018 om 15:41
vanloodi Gebruiker

Jammer dat de levering enkel voor Nederland bestemd is.

Beantwoorden

17 september 2018 om 16:37

Levering is ook mogelijk in België. Dit kun je doen door te bestellen via deze link (klik hier).

Beantwoorden

18 september 2018 om 09:16
henkappel Gebruiker

Ik ben sinds 2009  lid van iBood, ik zie dat ze er inderdaad niet tussen staan. Maar de lijst stopt ook in 2014.. het moet daarvoor zijn geweest. ik zoek Mn mail.

Beantwoorden

18 september 2018 om 09:32
henkappel Gebruiker

Gevonden, november 2014, na een maand heb ik er melding van gemaakt. Toen vonden jullie het al buiten de garantie termijn vallen (al is 1 maand binnen het jaar…) Ik heb ook nog een foto van de schade die ontstaat. Ik stuur het nog wel een keer, 2014 is ook wel erg mosterd naar de maaltijd, maar ik plaats deze reactie vaker als deze glazen langskomen. Het heeft mij overigens niet weerhouden om nog vaker bij jullie te bestellen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.