20 september 2018 om 00:00
iBOOD

G3Ferrari Pizza Express Delizia Oven

Product expert aanwezig

G3Ferrari Pizza Express Delizia Oven

Met deze toffe Italiaanse pizza-oven van G3Ferrari heb jij binnen een handomdraai de lekkerste, knapperigste pizza op je bord liggen.

Specificaties

Merk: G3Ferrari
Type: Pizza Express Delizia Oven
Garantie: 2 jaar

• Verwarmt tot 400ºC
  • Inclusief 2 pizzaplankjes
  • Ook voor taarten, wraps & meer

• Timer: 5 minuten met signaalfunctie
  • Instelbare thermostaat tot 400°C
  • Vuurvaste pizzasteen ø31 cm
  • Twee RVS verwarmingselementen
  • Indicatielampje
  • Accessoires: 2 houten pizzaplankjes
  • Vermogen 1200 Watt
  • Afmetingen: 33,5 x 20 x 35 cm (LxHxD)
  • Gewicht: 5,4 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @G3Ferrari Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

20 september 2018 om 00:18
leospringer Gebruiker
20 september 2018 om 01:01
Klaasvaker Gebruiker

Jaren geleden een Ferrari G3 gekocht. Een van de beste aankopen in ons huishouden. Een gewone oven wordt niet warm genoeg voor fatsoenlijke pizza’s of flammkuchen deze ferrari wel! Uiteraard is een stenen oven waar je eerst 2m3 hout in moet stoken op op te warmen beter en zijn er tegenwoordig ook goede bbq’s die pizza’s bakken maar qua eenvoud en gebruik blijft mijn ferrari de beste. Voor dit geld echt een topper. Probeer er vooral ook eens flammkuchen ipv pizza in te maken, flinterdunne bodems met alleen creme fraiche met kaneel, ui en spekjes. Echt je weet niet wat je proeft. Nee ik heb geen aandelen ferrari…

Een nadeel, als je hem een tijd niet gebruikt hebt (Althans mijn oudere model) dan wil de aardlek wel eens eruit gaan als je hem opwarmt. Altidj maar een keer en daarna doet hij het weer. Heeft wellicht meer te maken met het vocht in de kelder waar ik hem stal dan het apparaat zelf.

Beantwoorden

20 september 2018 om 01:34
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Klaasvaker,

Bedankt voor je uitgebreide uitleg en ervaringen :-)

Beantwoorden

20 september 2018 om 09:24
ginkeli Gebruiker

Ik heb het appaaat al een paar jaar. Is echt een super oven! Pizzaatje erin en eruit is wel even oefenen hoor. Koop vooral ook een Pizza schep.

Beantwoorden

20 september 2018 om 12:53
jakkamazoula Gebruiker

Ik heb thuis een zelf gemetste pizzaoven en kan je zeggen dat er zeker geen 2m3 hout nodig is om deze warm te krijgen!  Enkele blokken hout en wat aanmaakspul is al voldoende om een uurtje goed te kunnen bakken.  Nadeel is wel dat je een uurtje op voorhand moet opstoken en de opkuis achteraf.  De Ferrari is eerder plug-and-play natuurlijk.

Beantwoorden

20 september 2018 om 00:23
Pascal27 Gebruiker

Ware het niet dat ik er al een heb, ik kocht em meteen! Ooit lang over getwijfeld, maar nog geen moment beklaagd dat ik em heb aangeschaft. Best home pizza’s ever. En snel. Elke 5 min een pizza klaar

Beantwoorden

20 september 2018 om 00:56
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Pascal27,

Bedankt voor het delen van je ervaringen :-)

Beantwoorden

20 september 2018 om 00:41
DontEatYellowSnow Gebruiker

Wij hebben deze destijds via amazon.it gekocht. Erg goed apparaat! Voor deze prijs zou ik hem zeker niet laten liggen

Beantwoorden

20 september 2018 om 01:41
marcv Gebruiker

Ook al een paar jaar één in bezit in volle tevredenheid.

Gebruik hem vooral met voorgebakken pizza bodems (makkelijk), hoewel vers pizzadeeg lekkerder is (wel lastiger, gaat snel kapot en de vulling lekt dan).

Helaas zijn tegenwoordig de kant-en-klaar gekoelde pizza’s van AH iets groter geworden en passen niet meer optimaal.

De kale bodems (per 2 te koop) passen gelukkig nog wel, dus we garneren ze nu zelf. Geeft ook nog meer afwisseling.

Verder zijn bijv. bij de Makro goede diepvries bodems te koop.

Beantwoorden

20 september 2018 om 01:44
marcv Gebruiker

Oh en mijn advies is de houten pizzaplankjes in de doos te laten en RVS versie te kopen, werkt veel beter (veel dunner en kunnen niet verbranden)

Beantwoorden

20 september 2018 om 06:49
DBAZ Gebruiker

Ook wij hebben dit apparaat iets van 2 jaar. Kids vinden t geweldig om zelf pizza’s te versieren. Zelf deeg maken is easy peasy en erg lekker en goedkoop. Top aankoop

Beantwoorden

20 september 2018 om 07:34
CHEYENE Gebruiker

waarom duurt het een eeuwigheid om ‘”all deals”" te voorschijn te krijgen en werkt ook die korting van 10 euro niet?

Beantwoorden

20 september 2018 om 09:08
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Cheyene,

Wanneer er veel deals zijn, dan kan het laden van de alle deals pagina soms wat langer duren. Hier laadt hij wel gewoon vlot. Heb je dit probleem op de mobiele website of de gewone? Wanneer je een kortingscode hebt van 10 euro die niet werkt, dan kun je het beste even de mail met de code en een korte uitleg doorsturen naar webcare@ibood.nl. Zij zullen je hier dan mee verder helpen.

Beantwoorden

20 september 2018 om 11:02
CHEYENE Gebruiker

goedemorgen Nick,

ik heb dat probleem zowel op de laptop als op min smartphone en de korting van 10 euro ,daar stond vermeld : geen code nodig. Dan volgt een tekst met een duim omhoog of omlaag, die ik indruk ,vervolgens dank je wel.

MAAR INTUSSEN HEB IK MIJN BESTELLING WEL AL GEPLAATST EN AFGEREKEND, en voel me een beetje bedot.

vrgr Cheyene

Beantwoorden

20 september 2018 om 11:07
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Cheyene,

Je kunt het beste, zoals Niek terecht stelt, even contact opnemen met webcare@ibood.nl over je niet werkende code. Zij kunnen je hier bij helpen. Zodra je bijvoorbeeld een nieuwe code hebt ontvangen kun je daarmee een nieuwe bestelling plaatsen en vervolgens jouw eerdere bestelling kosteloos annuleren.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

20 september 2018 om 08:58
vandecruys Gebruiker

Beste aankoop ooit ….heerlijke pizza’s

Beantwoorden

20 september 2018 om 08:59
daandavidsz Gebruiker

De eerste afbeelding is misleidend, want dat is niet het model wat hier verkocht wordt.

Beantwoorden

20 september 2018 om 10:09
blackfin Gebruiker

Dit klopt het betreft een ander model namelijk de G3Ferrari Napoletane

Beantwoorden

20 september 2018 om 10:46

Scherp gezien! We passen de foto direct aan.

Beantwoorden

20 september 2018 om 13:29
daandavidsz Gebruiker

Misschien alle foto’s aanpassen? Zucht…

Beantwoorden

20 september 2018 om 15:43
blackfin Gebruiker

Foto’s lijken mij nu correct dus prima zo, denk nog even na of dit product wat voor mij is. Lijkt mij wel ideaal voor pizza’s een het afbakken van broodjes.

Beantwoorden

20 september 2018 om 10:14
Maartenlee Gebruiker

Fantastisch apparaat! Heb er zelf eentje ooit kado gekregen. Regelmatig bolletje deeg halen (kan je ook zelf maken) en verse pizza thuis. Ook veel uitgeleend. Nu 2 gekocht voor catering op het werk…!

Beantwoorden

20 september 2018 om 11:01
ronaldbons Gebruiker

Ik heb deze. De lekkerste pizza’s maak ik hiermee. Een woord: KOPEN. Zeker voor dit geld.

Beantwoorden

20 september 2018 om 16:12
kogeljohan Gebruiker

Wat is zijn topsnelheid?

Beantwoorden

20 september 2018 om 16:23

Deze G3Ferrari haalt zo’n hoge topsnelheid dat de binnenwarmte kan stijgen tot maximaal 400ºC ;-).

Beantwoorden

20 september 2018 om 18:53
marco_qq Gebruiker

Beste, om welk model gaat het nu, is verwarrend met de fotos en de beschrijving. Is dit de Napoletana of de Delizia

Alvast dank!

Beantwoorden

20 september 2018 om 19:25
Moderator Niek Moderator

Goedenavond marco_qq,

De foto’s zijn aangepast en zouden inmiddels moeten kloppen. Het gaat zoals in de beschrijving staat om de Delizia.

Beantwoorden

20 september 2018 om 19:00
prijk58 Gebruiker

De Ferrari Delizia is echt de beste benadering van de pizza uit de houtoven. Het gaat er bij pizza bakken om een zeer hoge temperatuur in de oven te bereiken en deze Ferrari slaagt daar behoorlijk in. Ik heb hem al jaren en het is beslist een aanrader.

Beantwoorden

20 september 2018 om 19:26
Moderator Niek Moderator

Goedenavond prijk58,

Bedankt voor het delen van je ervaringen :-)

Beantwoorden

20 september 2018 om 21:17
TiGa Gebruiker

Is de zwarte gevoelig aan vlekken?

Ik twijfel tussen rood of zwart (rood is zo opvallend) mijn meeste keuken apparaten zijn crèmekleurig.

Beantwoorden

20 september 2018 om 23:12
Moderator Niek Moderator

Goedenavond TiGa,

Op zwart zie je natuurlijk wel sneller lichte vlekken, maar afgaande op de afbeelding denk ik dat het wel wat meevalt. Het is in ieder geval geen hoogglans, dus je zult er niet meteen alles op zien :-)

Beantwoorden

20 september 2018 om 21:18
TiGa Gebruiker

Hoe zit het met geurontwikkeling en dampen bij gebruik van dit apparaat?

Is het hinderlijk of niet?

Moet het onder een dampkap staan voor gebruik of kan het op het keukeneiland?

Beantwoorden

20 september 2018 om 23:12
Moderator Niek Moderator

Misschien dat er forummers zijn die hier ervaring mee hebben en dit willen delen. Ik heb dit helaas niet kunnen achterhalen.

Beantwoorden

20 september 2018 om 21:30
Huntsman_007 Gebruiker

Vraagje aan iBood, hoe zit dat met die product expert? Ik heb hem nog niet gezien vandaag. Nou ik heb er alvast niet op gewacht en heb er één besteld :)

Beantwoorden

20 september 2018 om 23:11
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Huntsman_007,

Die is vandaag inderdaad nog niet aanwezig geweest. Daarom proberen wij zoveel mogelijk vragen te beantwoorden :-) Mocht je nog graag iets willen weten dan horen we het graag.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.