28 september 2018 om 00:00
iBOOD

Cleanmaxx Automatische Strijkmachine

Als tijd geld is, dan is dit een hele berg geld! Want wat ga je hier een tijd mee besparen. Deze automatische strijkmachine neemt één van de vervelendste klussen in het huishouden uit jouw handen. 

Specificaties

Merk: Cleanmaxx
Type: Automatische Strijkmachine

• Strijken én drogen
  • Enorme tijdsbesparing
  • Geen vouwen of rimpels meer

Afmetingen: 58,5 x 16,2 x 100 cm (l x b x h)
Vermogen: 220-240V, 50Hz
Watt: 1800W
Geschikt voor kleding t/m maat 4XL

28 september 2018 om 00:27
markie78 Gebruiker

Klinkt heel goed! Ik neem aan dat ik het apparaat mag proberen en als blijkt dat ik toch nog moet strijken, ik het apparaat retour mag sturen!

Beantwoorden

28 september 2018 om 00:35
Moderator Paul Moderator

Je mag het apparaat uittesten binnen de zichttermijn van 14 dagen na ontvangst en retourneren als het niet bevalt.

Beantwoorden

28 september 2018 om 00:52
markie78 Gebruiker

Dank voor je snelle reactie!

Beantwoorden

28 september 2018 om 10:54
gjs Gebruiker

Ik zou sowieso het apparaat goed uitproberen! Uit eerder internet onderzoek van mijn kant, kwam ik hier en daar een gebruiker met een maandagmorgen geval tegen (na 1 of 2 keer er de brui aan geven).
Die van mij werkt nog perfect :-)
Ik heb ‘m uiteindelijk in Mei nog bij de Dirk supermarkt voor 39,99 weten te scoren.

Beantwoorden

28 september 2018 om 00:45
wielkenssoft Gebruiker

moeten de hemden nat zijn of mogen ze ook droog zijn

Beantwoorden

28 september 2018 om 07:08
jun Gebruiker

Antwoord hierop aub

Beantwoorden

28 september 2018 om 07:11
Degenhard Gebruiker

neem maar aan dat ze nat moeten zijn (of gemaakt worden)

Beantwoorden

28 september 2018 om 07:50
thespikie Gebruiker

De hemden mogen droog zijn maar het gaat beter als ze nat zijn.

Beantwoorden

28 september 2018 om 08:40
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Bedankt voor jullie antwoorden :-)

Beantwoorden

28 september 2018 om 10:51
gjs Gebruiker

het werkt (het beste) als de hemden nog vochtig zijn. Niet kleddernat, maar na het centrifugeren van de wasmachine niet te lang wachten en ze er op hangen. Werkt top!

Beantwoorden

28 september 2018 om 05:57
pstubru Gebruiker

De vorige keer hebben jullie mij serieus teleur gesteld door van jullie kant eenzijdig de bestelling te annuleren omwille van onvoldoende voorraad. Ik hoop dat jullie er dit keer wel ruim voldoende in voorraad hebben …

Beantwoorden

28 september 2018 om 11:48
grovonion Gebruiker

Dat is mij ook al gebeurd en enorm frustrerend. Ben online-winkel/bedrijf dat zichzelf serieus neemt zou dit een uitzondering moeten zijn. Maar gezien jou probleem begin ik een vermoeden te krijgen dat het deel uitmaakt van hun bestel-proces (liever te veel orders dan te weinig, of liever al de beer verkopen voordat ze op jacht gaan)

Beantwoorden

28 september 2018 om 07:10
Degenhard Gebruiker

enkele bedenkingen :

- in het filmpje wordt handig NIET getoond hoe je de mouwen moet vullen met de pasvorm : ik zie het zo : je trekt de “dummy” het hemd/de blouse aan zoals je er zelf een aan doet (arm in ene mouw, andere in de andere, knoopjes dicht maken en klaar). Ik ben een man en mijn strijk is niet perfect, maar op die tijd heb ik het halve hemd reeds gestreken.

- hoe lang moet het toestel werken opdat één hemd gestreken is ?

- hoe snel nadat je het ene hemd hebt gestreken, kan je het andere strijken ? (afkoelingstijd ?)

- broeken, zakdoeken, ondergoed, … moet je nog steeds gewoon strijken

Het strijkresultaat van deze zou al heel goed moeten zijn, eer ik overweeg zo’n toestel te kopen.

Beantwoorden

28 september 2018 om 08:38
elrolo Gebruiker

ik zie bij bol dat er een adapter is voor broeken

Beantwoorden

28 september 2018 om 08:42
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Degenhard,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

28 september 2018 om 08:48
Moderator Niek Moderator

Bij een eerdere aanbieding met deze strijkmachine heb ik kunnen vinden dat, afhankelijk van het materiaal, een drooggeslingerde hemd het ongeveer 10 minuten duurt. Er wordt geadviseerd met een kortere duur te beginnen en eventueel te verlengen.

Beantwoorden

28 september 2018 om 10:01
gschonkeren Gebruiker

Zit die adapter er hier ook bij?

Beantwoorden

28 september 2018 om 10:39
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen gschonkeren,

Bedoel je de adapter voor broeken?

Beantwoorden

28 september 2018 om 11:08
gjs Gebruiker

tips van een gebruiker (+ ook eerder gevonden op web):

- Was je shirts met de knopen gesloten. Dan kun je meteen over de robot heen trekken (makkelijker droog). Op de robot knopen kan.
- je trekt shirt idd aan zoals bij een persoon, hoe is afhankelijk van gesloten knopen of niet
- Trek nog even goed aan het materiaal van de robot dat uit de armen steekt, opdat dit niet gedraaid zit. Ook nadat apparaat aanstaan nog even checken. de mouwen moeten goed gevuld en iets uitstaan
- Na aanzetten nog even over het shirt heen wrijven, dat ‘ballon’ goed op zijn plaats zit en de kreuken snel verdwijnen
- Uiteindelijk wordt het appraat wel redelijk warm. Ik zou hem ook niet uren achter elkaar gebruiken. Een shirt of 4 a 5 moet wel lukken. Ook in de gebruiksaanwijzing staat dacht ik dat je hem niet te lang acher elkaar moet gebruiken.
- je schakelt/draait de timer in blokjes van ongeveer 5 minuten dacht ik. bij 1 blokje heb je vaak al een prima resultaat. ik gebruik er meestal 2.
- je kan meteen door na het andere shirt
- zet je boordjes omhoog, maar wel iets ruimte houden
- ik als man ben niet in staat zo snel en strak een shirt te strijken- zeker niet in de tijd van alleen het ophangen. Plus ik vind dst zonde van mijn tijd :-)
- zadoeken, ondergoed strijken… werkelijk!? je sokken ook? ;-)

Beantwoorden

28 september 2018 om 17:45
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag gjs,

Bedankt voor het delen van de tips, wordt gewaardeerd :-)

Beantwoorden

28 september 2018 om 19:20
gschonkeren Gebruiker

really? ja… nogal wiedes

Beantwoorden

28 september 2018 om 08:12
elrolo Gebruiker

Bosch had ook zo’n ding waar alleen een torso mee gestreken kon worden. Kostte nog wat meer, dan deze. Dit lijkt een leuke aanbieding maar heb dezelfde bedenkingen als Degenhard.

Iemand die ooit met zo’n apparaat heeft gewerkt en hier wat nuttigs over kan zeggen?

Anders toch wachten op de Effie!

Beantwoorden

28 september 2018 om 11:10
gjs Gebruiker

Ik heb er best plezier van. Het werkte, voor mij althans, nog beter dan ik had verwacht.

Beantwoorden

28 september 2018 om 19:22
Moderator Jelle Moderator

Bedankt voor je reactie gjs, hopelijk kan elrolo er wat mee.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

28 september 2018 om 08:34
b.straver Gebruiker

Heb dezelfde vragen als Degenhard. Misschien heeft iemand hier ervaring mee?

Beantwoorden

29 september 2018 om 07:08

Er zijn verschillende reactie over de dag geplaatst van mensen die er ervaring mee hebben. Hoop dat je er wat aan had?

Groet,

Jelle

Beantwoorden

28 september 2018 om 08:44
maupie74 Gebruiker

Ik heb deze zelf en gebruik h’m als volgt:

- Ik was mijn overhemden en polo’s op het overhemd programma van mijn wasmachine (600 toeren)
- Ik hang ze op een hangertje voor een uurtje of 2
- Daarna 1 voor 1 op dit apparaat. voor een minuut op 15/20.

Ik vind het resultaat prima en voor dit geld ga ik het niet zelf meer doen.

Beantwoorden

28 september 2018 om 08:49
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen maupie74,

Bedankt voor het delen van je ervaringen :-)

Beantwoorden

28 september 2018 om 08:52
silooy Gebruiker

Ik heb er 1 thuis staan. Ik gebruik het minder vaak dan ik zou willen maar dat komt:

Nadelen

1: Je kleding moet nat zijn, maar niet te nat. Dus net uit de wasmachine gecentrifugeerd
2: Je moet de kleding aan de pop hangen. Je wordt er sneller in hoe vaker je het doet maar het duurt toch wel 1-2 minuten.
3: Het duurt minimaal 10 minuten totdat het klaar is.
4: Hou er rekening mee dat je het ding ergens wilt opbergen. Je wilt het ook niet helmaal uit elkaar halen want dan gebruik je het toch niet omdat het te veel gedoe ik m in elkaar te zetten om snel te gebruiken. Je wilt m dus eigenlijk gemonteerd opbergen of er een vaste plek voor hebben

Voordelen:

- Het komt er echt wel heel strak uit. Beter dan je zelf kan strijken.
- Als het shirt eenmaal hangt kan je ondertussen verder met andere taken (afwassen, netflixen, gamen, studeren etc.)

Beantwoorden

28 september 2018 om 09:58
ErikDols Gebruiker

Ik heb en gebruik dit ding. De eerste twee, drie keer is het wat onwennig maar als je doorhebt hoe het werkt heb je een overhemd in één minuut er op zitten, dan is het dat ding aanzetten en je kan weer wat anders gaan doen, en na 10-15 minuten heb je een kreukvrij shirt. Tip: relatief natte overhemden er op doen (eerst een paar uur laten drogen werkt contraproductief, vers uit de wasmachine na centrifugeren er op werkt prima). Overhemden dichtgeknoopt in de was scheelt een hoop tijd want op dit apparaat moeten ze ook dichtgeknoopt zijn.

Het apparaat is inderdaad een apparaat dat je niet handig kan opbergen. Het staat bij mij niet in de weg dus prima, maar voor wie erg klein woont is dat een groot nadeel. Het maakt ook veel lawaai. Dus aanzetten in een andere kamer dan waar je vervolgens een kwartiertje iets gaat doen is ook een goede tip.

Als je met die zaken rekening houdt, komen er voor mij kreukvrijere overhemden uit dan als ik ze zelf strijk, en het kost me iets minder tijd omdat ik wat anders kan gaan doen na de minuut opstellen. Dat is het voor mij waard. Maar als je goed en snel kan strijken zal dit minder waarde hebben.

Beantwoorden

28 september 2018 om 11:16
gjs Gebruiker

Ik sluit mij helemaal bij Erik aan. Gelukkig heb ik een tafel bij de wasmachine waar deze kan blijven staan.
Ding is niet zwaar, dus je kan ‘m ook naar de woonkamer tillen.

Tip: niet ’s avonds laat in een gehorig huis gebruiken. Geluid is die van een flinke stofzuiger ;-)

Beantwoorden

28 september 2018 om 12:35
maupie74 Gebruiker

Maar hoe snel centrifugeer je dan?

Als ik het direct uit de wasmachine doe, dan worden ze niet goed droog.

Beantwoorden

28 september 2018 om 10:27
elrolo Gebruiker

hartelijk dank voor al jullie ervaringen! Ik begrijp toch wel dat je het beste resultaat hebt kort na het wassen. Die tijd /zin hebben we dan niet altijd. Nu is het ineens een mand wegstrijken als het uitkomt (zin hebben we nooit :-))

Beantwoorden

28 september 2018 om 11:03
Olivierd.p Gebruiker

Als ik mijn hemd in de douche draag smorgens en het er dan over hang, moet ik dan nooit meer hemden wassen?

Beantwoorden

28 september 2018 om 11:18
EdP Gebruiker

Ja en als je ze dan ook ’s nachts aanhoudt, scheelt je dat toch weer een minuutje uit- en aantrekken. :P

Beantwoorden

28 september 2018 om 11:19
gjs Gebruiker

Nee, in principe hoef je ze dan niet meer te wassen.
Je moet het hemd alleen wel even centriguren cq. wat droger laten worden. Dus ik zou even een rondje hard gaan rennen…. Oh nee, dan moet je weer onder de douche :-D

Beantwoorden

28 september 2018 om 19:24
gschonkeren Gebruiker
28 september 2018 om 20:58

Bedankt voor de antwoorden iedereen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

28 september 2018 om 15:51
Moderator Paul Moderator

Beste iBOODers,

De huidige batch is helemaal uitverkocht, maar …. de inkopers hebben een extra batch kunnen regelen. 
De verwachte verzenddatum van de nieuwe partij is 10 oktober 2018 in plaats van 8 oktober 2018 voor deze uitverkochte exemplaren.

De nieuwe batch vind je hier: NL | BE

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 13:18
Kaatje70 Gebruiker

Kan ik iemand spreken over de cleanmaxx automatische strijkmachine? Ik had nl. graag via mail een paar foto’s gestuurd van hoe het toestel eruit ziet naar een eerste gebruik, nadat ik maar 4 hemden heb gestreken. Ik wil graag weten of dit normaal is (al denk ik van niet) en of ik iets verkeerd doe en het nog mag gebruiken.

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 13:23
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Kaatje,

Je kunt het beste even contact met ons opnemen via klantendienst@ibood.be, mijn collega’s helpen je dan graag verder.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 13:43
Kaatje70 Gebruiker

Oké bedankt!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.