6 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

2x Van der Valk Hoofdkussen | 60 x 70 cm

2x Van der Valk Hoofdkussen

Slaap elke nacht alsof je op vakantie bent! Je ontvangt namelijk twee hoofdkussens die je ook in de meeste Van der Valk hotels vindt.

Specificaties

Merk: Valk der Valk
Type: Hoofdkussen (60 x 70 cm)
Aantal: 2

• Anti-allergeen
  • Comfort van dons
  • Slapen als in een luxe suite

• Vulling: 100% synthetische donsvezel
  • Vulgewicht: 1200 gram
  • Tijk: 100% luxe percalkatoen
  • Wasbaar op 40ºC
  • Drogen op een lage temperatuur
  • Afritsbaar tijk
6 oktober 2018 om 07:33
hendrikxleentje Gebruiker

Enkel verzenden naar Nederlands adres. Heel erg spijtig. Komen ze terug met een levering in België ??

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 07:37
stefan1984 Gebruiker

Waarschijnlijk ben je per ongeluk op de Nederlandse versie terechtgekomen. Kijk hier eens: 
http://www.ibood.com/home-living-be/nl/product-specs/42369/150233/2x-van-der-valk-hoofdkussen.html

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 07:54
hendrikxleentje Gebruiker

Inderdaad. Super bedankt. Ze zijn besteld. Dank je wel Stefan.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 08:09
Moderator Jelle Moderator

Bedankt voor het antwoord stefan1984

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 09:36
StefanKnapen Gebruiker

Wordt deze mèt kers op de appelmoes geleverd?

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 10:04
jeffrey0102 Gebruiker

Goeie vraag, misschien dat de product expert hier antwoord op kan geven..

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 10:46

Helaas is er voor dit product geen productexpert aanwezig, dus zal ik antwoord geven.

Ik denk dat je die er zelf bij zal moeten kopen Stefan ;-)

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 11:36
louis&harvey Gebruiker

Hoezo lekker slapen? Het is natuurlijk persoonlijk, maar synthetisch dons (lees: geen dons) slaapt alsof je op een stuiterbal ligt. Als ik bij van der valk slaap, neem ik juist mijn eigen kussen mee. Hilton, hyatt, marriott. Dat zijn echte donzen kussens. En die liggen heerlijk (maar ook dat is persoonlijk).

En goed slapen in een hotel. Nou dat valt wel mee…. Beetje teveel reclame babbel Ibood.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 12:03

Er zullen ook mensen zijn die zulke kussen lekker vinden liggen Louis&harvery. Ieder heeft zo z’n eigen smaak.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 14:53
edwinhendriks Gebruiker

Er staat inderdaad een hoop onzin, maar dat is gewoon standaard reclame praat.

‘’slapen zoals in een luxury suite’….laten ze daar nu speciale kussens voor verkopen https://www.valk-at-home.nl/hoofdkussens-c-223_293_300.html

Het webadres op de kussens is overigens ook onjuist.

Maar goed, mogen best wel benieuwd naar het comfort. Ik koop normaal altijd de Cinderella kussens bij Ibood en vervang die jaarlijks. Nog eens even over nadenken of ik deze eens zal bestellen.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 16:13
ckeijer Gebruiker

Hoe zijn de ruilvoorwaarden van deze kussens? Mocht ik ze te hard/zacht vinden mogen ze dan retour (niet beslapen uiteraard)?

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 16:40

Goedemiddag ckeijer.

Hierbij de voorwaarden:

Bij de volgende situaties zal jouw retour aanvraag niet in behandeling worden genomen:- Het product betreft een verbruiksartikel die al uit de verpakking is gehaald, zoals bijvoorbeeld batterijen en parfum.- Het product is te gebruiken voor persoonlijke hygiëne en is al uit de verpakking, zoals bijvoorbeeld tandenborstels, tondeuses of thermometers.- Het product is een persoonsgebonden aankoop, zoals bijvoorbeeld fotoboeken en op maat gemaakte producten.- Het product is een voucher code die je hebt ontvangen, verzilverd of waarvan de geldigheid is verlopen, zoals bijvoorbeeld vouchers, coupons, waardebonnen en korting codes.- Het product is in gebruik genomen (het testen van een artikel om een indruk te krijgen is uitgezonderd).- Het product is incompleet geretourneerd (exclusief eventuele accessoires, handleidingen etc.).

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 17:37
ckeijer Gebruiker

Of te wel: ik mag hem even uit de verpakking halen, voelen en daarna retouren of houden?

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 19:03

Precies.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 16:40
irene666 Gebruiker

Zijn dit stevige of zachte kussens?

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 17:01

Goedemiddag Irene,

Wat ik gevonden heb is dat de kussens Medium hard/zacht zijn.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 18:14
KaiUno Gebruiker

Voor dat geld kun je ze niet jatten bij Van der Valk.

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 19:03

Nee, zeker niet KaiUno. Zeker gezien de boete op stelen 151 euro is.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

6 oktober 2018 om 19:30
KaiUno Gebruiker

Haha! The more you know :)

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 12:31
edwinhendriks Gebruiker

Ik heb zojuist de kussens ontvangen en helaas voldoen deze niet aan de productspecificaties. Ik heb deze kussens ontvangen https://www.valk-at-home.nl/hoofdkussen-van-der-valk-luxury-suite-editionbr60×70cm-standaard-maat-p-3021.html#.W78lpIxcJds in plaats van deze https://www.valk-at-home.nl/hoofdkussen-van-der-valk-ecodown-br60×70cm-standaard-maat-p-625.html#.W78l54xcJds

De bestelde kussens zijn dikker met een vulgewicht van 1200gr.,terwijl de ontvangen kussens herkennen zijn met een vulgewicht van 600gr.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 12:43
edwinhendriks Gebruiker

De ontvangen kussens hebben ook geen luxe perkal hoes,maar een gewone dunne katoenen hoes!

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 13:21
bisselke Gebruiker

Wij hebben inderdaad ook de verkeerde versie ontvangen, alhoewel de ontvangen kussens de  luxury suite edition zijn, kijken de specificaties minder. Vooral het vulgewicht van maar 600gram i.p.v.1200 gram stelt mij teleur.

Beantwoorden

11 oktober 2018 om 13:31
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Edwin en bisselke,

Goed dat jullie dit direct hebben opgemerkt!

Zouden jullie via “Mijn iBOOD” op onze website een serviceverzoek “Verkeerde levering” willen aanmaken? Dan hebben mijn collega’s direct alle gegevens bij de hand om dit z.s.m. voor jullie op te pakken.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

12 oktober 2018 om 09:11
formule2018 Gebruiker

Hier hetzelfde, serviceverzoek ingediend…
Geen trek in om de boel weer helemaal terug te sturen voor een fout die niet door ons gemaakt is..

Beantwoorden

27 oktober 2018 om 19:15
formule2018 Gebruiker

Hi Bas,

Hoe lang moeten we nog wachten op een oplossing/respons.
Krijg elke keer te horen dat de ‘kwaliteits’ afdeling nog met een oplossing bezig is?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.