28 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

2x Eetkamerstoel Barron

Product expert aanwezig

2x Eetkamerstoel Barron

Trendy stoelen die comfortabel zitten én perfect te combineren zijn met iedere interieurstijl. Waar wacht je nog op?

Specificaties

Type: Eetkamerstoelen
Aantal: 2
Garantie: 2 jaar

• PU-leer en metaal
  • Poten van zwart gelakt staal
  • Kies uit 4 stoere, vintage kleuren

Materialen:

• Onderstel: metaal
  • Bekleding: PU-leer

Afmetingen:

• Afmetingen: 81,5 (H) x 46,5 (B) x 55 (D) cm
  • Zithoogte: 46 cm
  • Zitbreedte: 46,5 cm
  • Zitdiepte: 39,5 cm
  • Maximale draaggewicht: 120 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Barron Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

28 oktober 2018 om 08:34
Tim123456789 Gebruiker

Stel de stoel zit niet lekker en ik wil ze retour sturen (6 stoelen), hoeveel kost dat?

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 09:36
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Tim,

Dat is afhankelijk van de vervoerder die je hiervoor gebruikt. De tarieven kun je vaak wel vinden op de websites van de verschillende vervoerders.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 09:25
roT- Gebruiker

Ik heb dezelfde vraag, wat als ze niet fijn zijn, wat kost het om ze retour te sturen

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 09:37
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen -roT-

Zie mijn reactie hierboven, dit hangt af van de vervoerder die je hiervoor kiest.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 09:52
snuurtje Gebruiker

Altijd dat pu leer (kunststof). Wanneer een keer echt leer op ibood?

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 11:52
Moderator Bas iBOOD Moderator

Je kunt onze inkopers altijd een tipje geven om die kans te vergroten. Dat kun je hier doen:

http://home-living-nl-nl.forum.ibood.com/tip-ibood/tip-ibood-2018-4/

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 10:50
erocs Gebruiker

Ik heb ze de vorige keer gekocht, ze zitten erg lekker en zijn ook vrij degelijk.

Voor dit geld een nette deal.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 11:12
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen erocs,

Leuk om te horen dat ze goed bevallen en bedankt voor het delen van je ervaringen :-)

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 12:51
bloodthrister Gebruiker

Ik heb een vraag over de kleuren. Als er twee stoelen naast elkaar staan (eerste foto, bijvoorbeeld), dan komen de kleuren niet overeen. Zijn ze IRL wel gelijk wat kleur betreft? Heb geen zin in twee stoelen die naast elkaar vreemd ogen.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 13:10
Official Product Expert Barron Expert Official Product Expert

Hi,

Terechte opmerking! We zullen de marketing afdeling morgen een standje geven (lees: leverancier). Heeft alles met belichting te maken. Vanzelfsprekend zit er geen kleurverschil in. Mocht iemand onverhoopt een kleurverschil hebben, bij deze de garantie dat we het gratis omruilen!

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 13:13
Abeekvan Gebruiker

Kan er geen bestellen, al uitverkocht?

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 14:42
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag Abeekvan,

Welke kun je niet bestellen?

Beantwoorden

5 november 2018 om 09:46
malonjegen Gebruiker

Net 8 Barron stoelen geleverd gekregen. Direct aan de montage begonnen, en hoppa, meteen een probleem. Het lijkt alsof ik de verkeerde poten gekregen heb! Ze zijn niet alleen verschillend met wat er op de iBood foto’s staat, maar die kleinde dwars staven onder de zitten zijn veel te kort! Vijs je die in de ene poot, dan kom je voor de tegenovergestelde poot 2 cm te kort!

Iemand die deze aanbieding ook besteld heeft en gekregen? Wil graag weten of ik weer een ”one-off” issue heb….

Beantwoorden

5 november 2018 om 09:57
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat klinkt inderdaad niet helemaal goed, malonjegen. Goed dat je dit direct hebt opgemerkt.

Ik raad je aan even te mailen naar bestellingen@vince-design.nl, zij kunnen je hierin verder helpen!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.