1 november 2018 om 00:00
iBOOD

Feel Furniture Eetkamertafel Oak | 240 x 100 cm

Product expert aanwezig

Eetkamertafel Oak (240 x 100 cm)

Je hebt bij deze deal de keuze uit drie verschillende tafelbladen én drie verschillende frames. Zo stel je eenvoudig jouw perfecte tafel samen!

Meer van Feel Furniture? NL | BE
Ook andere maten & bijpassende bankjes!

Specificaties

Merk: Feel Furniture
Type: Eettafel Oak 
Garantie: 2 jaar

• Dik tafelblad van 5 cm
  • Blad van massief eikenhout
  • Keuze uit 3 frames en bladen

Materialen
Tafelblad: Eikenhout
Frame: Staal

Afmetingen
Lengte: 240 cm
Breedte: 100 cm
Hoogte: 76 cm
Dikte blad: 5 cm

Afstand tussen de poten
Decline U-frame: 204 cm
X-frame: 204 cm
Twin U-frame: 200 cm

SIZE

Het massieve eikenhout dat wordt gebruikt voor de tafels is zorgvuldig geselecteerd, maar blijft een natuurproduct waar de van nature bestaande kenmerken altijd aanwezig kunnen zijn. Hieronder vallen knoesten, barsten en andere oneffenheden in het hout die samen bijdragen aan het karakter van het hout en de tafel.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Van 09:00 tot 18:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Feel Furniture Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

1 november 2018 om 08:57
dennisrebel Gebruiker

Is het ook mogelijk om het onderstel van de tafel/eetkamerbank in een andere kleur te krijgen?

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:44
Official Product Expert Feel Furniture Expert Official Product Expert

Beste Dennis,

Het onderstel is in één kleur verkrijgbaar.

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:00
bramkl Gebruiker

Ik heb deze tafel (en bijpassend bankje) toevallig pasgeleden bij een online iBood collega gekocht, die iets met een-dags-vliegen hebben.

Toevallig is die tafel pas gisteren geleverd. Ik heb er 60 euro meer voor betaald, en nog eens 30 euro meer voor het bankje. Daarbij waren de ook verzendkosten hoger.

Dat is mooi voor diegenen die deze nu bij iBood willen scoren. Ik vind het wel ontzettend stom van @Feel Furniture; ze gaan eerst met de ene internetaanbieder in zee, om een dag nadat mijn tafel wordt uitgeleverd, het via een ander nog goedkoper aan te gaan bieden. Dan voel je je toch bekocht en direct minder blij met je Feel Furniture product. Misschien stuur ik m wel terug, om dan deze te bestellen. Scheelt toch zo’n 100 euro in totaal. Nogmaals: erg onhandig van de leverancier. Ze kunnen weten dat dezelfde mensen deze shops in de gaten houden.

Dan over de tafel zelf: het is een mooi blad (ik heb smooth oak) met (zoals aangegeven) wat natuurlijke variatie. Daarbij is de aflopende dikte de meest storende. Omdat ik de tafel pas sinds gisteren heb, kan ik nog niets zinnigs zeggen over hoe goed deze tegen voorwerpen en warme kopjes kan. Ik vind het frame ook mooi (ik heb het declined frame), al is dat wel veel grover dan de foto’s doen vermoeden. Zeker op een houten vloer moet er een stevige laag vilt tussen, anders zijn de krassen niet te overzien.

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:53

Beste bramkl,

Wat een vervelende situatie voor u. Helaas hebben wij geen invloed op de prijsvoering van partners. Stuurt u ons even een privébericht op support@feelfurniture.nl, wellicht kunnen wij iets voor u betekenen.

Beantwoorden

1 november 2018 om 10:43
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi bramkl,

Balen dat je bij onze concullega meer voor deze set betaald hebt. Ik snap goed dat je hier licht van baalt.

Zoals de Expert al aangeeft mogen er geen prijsafspraken gemaakt worden, waardoor Feel Furniture de prijs bij onze concullega niet bepaald heeft.

Onze inkopers doen altijd enorm hun best om goedkoper te zijn dan alle concurrenten, zeker ook goedkoper dan andere dagdealaanbieders. Hoewel ik me kan voorstellen dat dit voor jou nu erg zuur voelt, ben ik blij dat het onze inkopers ook deze keer gelukt is.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:13
Simone1985 Gebruiker

Is het voleiken blad van 5 cm ook echt 5 cm dik, of is dit alleen de buitenkanten? (onderkant is dan dunner maar zie je van buitenkant niet)

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:54

Beste Simone,

Het blad bestaat uit massief eikenhout en is niet opgedikt aan de rand.

Beantwoorden

1 november 2018 om 09:51
Pieter48 Gebruiker

Begin 2018 heb ik deze tafel rechtstreeks bij het bedrijf gekocht. De verkoopprijs was toen €600. De prijs van €1200 slaat dus helemaal nergens op.

Overigens is de tafel heel mooi en de prijs is lager dan bij de concurrentie.

Alleen de poten zijn aan de onderkant zeer goedkoop en dus slecht afgewerkt met scheef ingelaste plaatjes, waardoor ze vlijmscherp zijn en niet zomaar op een houten, laminaat of textiel vloerbedekking geplaatst kunnen worden.

Beantwoorden

1 november 2018 om 16:50
bramkl Gebruiker

Klopt. Poten zijn scherp.

Beantwoorden

1 november 2018 om 22:36
Moderator Paul Moderator

iBOOD vergelijkt ten opzichte van de oorspronkelijke adviesprijs. De huidige verkoopprijs (ook bij het bedrijf zelf) kan intussen anders zijn.

Beantwoorden

1 november 2018 om 10:09
brunocassaer Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van het stalen frame bij het U-frame , ziet er zwaar uit op de foto’s

Beantwoorden

1 november 2018 om 10:17

Beste Bruno,

Bedoelde u het Twin U-Frame of het Declined U-Frame?

Beantwoorden

1 november 2018 om 14:55
guylenoire Gebruiker

Is het declined U frame met smooth oak ook nog leverbaar?

Beantwoorden

1 november 2018 om 18:52

Beste Guy,

Stuur ons even een bericht op support@feelfurniture.nl, dan gaan wij kijken wat we voor u kunnen betekenen.

Beantwoorden

1 november 2018 om 15:33
motormuis001 Gebruiker

Voor de mensen, die denken dat ze na thuis de tafel bekeken te hebben het ding wel even bij het postkantoor kunnen afleveren voor een retour: vraag eens na wat je beoogde tafel weegt. Ik heb besloten dat ik mijn massief eikenhouten tafel met een blad van 170 x 85 x 6.5 cm alleen nog maar door anderen laat verplaatsen. ;-)

Beantwoorden

1 november 2018 om 16:50
bramkl Gebruiker

Tafel met poten weegt ongeveer 110kg, volgens de doos

Beantwoorden

1 november 2018 om 17:01
Linde12 Gebruiker

Wat zijn de afmetingen van palen van het U frame? Op de foto lijken deze inderdaad nogal zwaar.

Zijn deze zwart gepoedercoat?

Alvast bedankt

Beantwoorden

1 november 2018 om 18:50

Beste Linde,

Bedoelde u de poten van het Twin U-Frame of het Declined U-Frame?

Beantwoorden

1 november 2018 om 18:12
ajschol Gebruiker

Jammer dat breedte bij 2.40 niet 1.10 is.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.