12 januari 2019 om 00:00
iBOOD

12-delige Villeroy & Boch Twist White Serviesset

12 Villeroy & Boch Twist Borden

Als Villeroy & Boch bekend staat om een iets, is dat wel de uitzonderlijk hoge kwaliteit van zijn producten: daar is deze prachtige 12-delige serviesset geen uitzondering op.

Specificaties

Merk: Villeroy & Boch
Type: Twist White Bordenset (12-delig)

• Hoogwaardig porselein
  • Ontbijt-, diner- en diepe borden
  • Complete set voor 4 personen

Eigenschappen:

• Vaatwasser- en magnetronbestendig
  • Materiaal: Premium Porcelain
  • Totaalgewicht: 5.6 kg

Inhoud:

• 4x Twist White Dinerbord (27 cm)
  • 4x Twist White Diep bord (24 cm)
  • 4x Twist White Ontbijtbord (21 cm)
12 januari 2019 om 02:08
MehdiIbrahim Gebruiker

Hmm tsja. Mooie borden hoor, maar ibood heeft de fouten van de vorige villeroy en Boch actie nog niet opgelost, na twee maanden en meerdere mails en telefoontjes. Misschien wordt de klantenservice wakker als we het hier schrijven?

12 januari 2019 om 07:36
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen MehdiIbrahim,

Ik ga het even doorgeven aan de klantenservice en die zullen hierover dan na het weekend contact met je opnemen.

12 januari 2019 om 09:29
clix Gebruiker

Hallo MehdiIbrahim,

Ik weet niets van de fouten waarover jij het hebt. Gezien ik interesse heb in deze, kun je dat nader uitleggen?

12 januari 2019 om 09:56
tuxdelux Gebruiker

Bedankt voor de waarschuwing. Kan je er iets meer over zeggen? Gaat het om foutjes in de broden (2e keus)?

12 januari 2019 om 09:57
tuxdelux Gebruiker

borden bedoelde ik.

12 januari 2019 om 19:38
Moderator Paul Moderator

Het gaat niet om een 2e keus. Mehdi’s melding is waarschijnlijk een individuele klacht. Ik heb niet eerder meldingen gezien over fouten in de borden. Als er wel iets mis is, kan dat bij iBOOD gemeld worden door een serviceverzoek in te dienen.

12 januari 2019 om 11:23
customizer Gebruiker

Vorige aanbieding gekocht. Heel mooi servies (twist white), maar van de 3 bestelde sets waren 2 borden kapot. Uiteindelijke bod van IBood : Of alles terugsturen (alsof de borden na 2 weken nog in de doos zitten), of 5 euro per bord retour.. Neen, 2 vervangende borden was geen optie, want ze waren niet meer leverbaar. Surprise! Komt hier de aanbieding weer voorbij. @iBood: het zou je sieren als je tegen een gereduceerd tarief mij nog een set laat aanschaffen, zodat ik komende kerst gewoon 12 couverts kan dekken.

12 januari 2019 om 12:40
tuxdelux Gebruiker

Dacht ook aan 3 sets (12 couverts) maar na deze post….

Volgens de site van het merk zelf zijn ze inderdaad (tijdelijk) niet  leverbaar. Volgen Cool Blue nooit meer.

12 januari 2019 om 15:00
caroline12 Gebruiker

Op de site van Villeroy gewoon te bestellen deze borden. Ook bij Bol gewoon verkrijgbaar.

12 januari 2019 om 19:35
Moderator Paul Moderator

hoi customizer,

iBOOD hanteert geen (voortijdige) voorraad maar ontvangt de producten na afloop van de deal vanuit de leverancier. Daardoor is er achteraf weinig tot geen restvoorraad. De inkopers hebben nu weer een nieuwe deal geregeld.

Als ik het goed begrijp heb je inmiddels een vergoeding gehad voor de gebroken borden. Dan zul je niet daarbovenop nog de optie krijgen om een set tegen gereduceerd tarief aan te schaffen. Je zou deze deal aan kunnen schaffen, zodat je weer genoeg borden hebt. Dan heb je meteen een paar extra op reserve, voor het geval er eens een bord valt.

12 januari 2019 om 20:12
customizer Gebruiker

Beste iBood, ik zou bijna het gevoel krijgen dat ik in mijn handjes mag klappen met de restitutie van 5 euro per bord, terwijl u mij eigenlijk geen keus liet. Sommige aanbiedingen zijn echt interessant, maar jullie garantie en coulance zijn echt beneden peil. Nogmaals zou het niet meer dan netjes zijn de 2 borden die kapot waren te vervangen, krijgt u van mij een tientje. Of straks een restset met een of 2 kapotte borden voor weinig voordat deze de Hunt in gaat?

On topic: hele mooie set, echt. Maar koop minstens een set extra ivm het betere gooi en smijtwerk bij DHL..

12 januari 2019 om 21:52
mophuis Gebruiker

@Customizer

Je verwart iBood met een servieswinkel. Er wordt hier een set servies verkocht. Bij twee kapotte borden is de set defect en zou dus de hele set retour moeten. Omdat het in principe gaat om eenmalige aanbiedingen is een vervangende set geen optie. Om twee borden te vervangen moet er naast de set ook een losse voorraad zijn, die is er simpelweg niet..

12 januari 2019 om 23:05
customizer Gebruiker

Helaas moet ik dit met je eens zijn. Dus voor dit soort aankopen wel rekening mee houden en meenemen in de afweging .

12 januari 2019 om 18:28
ingrid57 Gebruiker

Wat triest is dit allemaal wilde wel bestellen maar zier er toch maar vanaf. heb al veel kaarten bij elkaar ga wel naar Albert Heijn is ook Villeroy

jammer dit zet mij aan het denken of ik wel überhaupt ooit weer bij jullie moet bestellen Sorry maar klant is koning!!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.