16 mei 2019 om 00:01
iBOOD

Vince Design Eettafel Siberia | 240 x 100 cm

Vince Design Eettafel Siberia

Deze robuuste eettafel van Vince Design laat zich goed combineren met verschillende stijlen.

Liever een andere maat?
Klik: NL / BE

Specificaties

Merk: Vince Design
Type: Eettafel Siberia
Maat: 240 x 100 cm
Garantie: 2 jaar

• Duurzaam en oersterk
  • Kies de blad-afwerking
  • Stoer frame: X- of U-poot

Materialen

• Tafelblad: Eikenhout uit Minsk (Wit-Rusland)
  • Frame: Metaal (gepoedercoat)

Afwerkingen

• Rechte rand
  • Boomstamrand

Afmetingen

• Lengte: 240 cm
  • Breedte: 100 cm
  • Hoogte: 76 cm
  • Dikte blad: 4 cm
  • Dikte onderstel: 6 - 8 cm
  • Afmetingen tussen onderstel: 58 cm
SIZE

De tafel wordt gedemonteerd geleverd en is eenvoudig door twee personen in elkaar te zetten middels enkele meegeleverde schroeven (is in ongeveer 15 minuten gebeurd).

Het materiaal waarvan dit product is gemaakt, is een natuurproduct. Dit betekent dat het product, dat jij ontvangt, licht kan afwijken van de hier getoonde foto's.

16 mei 2019 om 05:30
rlcvaessen Gebruiker

Is deze tafel ook in de maat 100cm bij 200 cm beschikbaar?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 09:00
Moderator Jim Moderator

Hi Rlcvaessen!

Volgens mij is het inmiddels gecorrigeerd! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

16 mei 2019 om 07:52
Stevesan Gebruiker

Is het tafelblad behandeld?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 08:58
Moderator Jim Moderator

Hi Stevesan!

Ook dit ga ik even checken!

Groet,

Jim

Beantwoorden

16 mei 2019 om 09:46
Official Product Expert Vince Design Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

Het blad is met een blanke lak geolied. Voor gebruik met kleine kinderen waarbij onderzetters vaker niet dan wel gebruikt worden, zouden we adviseren om de Hout Care Kit 2x 250ML van Oranje Furniture Care te kopen. Daarmee is de tafel voor letterlijk iedere aanval vanuit het universum beschermd. Mocht u netjes met onderzetters werken en geen kleine kinderen meer in huis hebben, dan volstaat de huidige olie goed! 

P.S. Het betreft massief hout, dus met een paar jaar licht opschuren en weer lakken is optioneel!

Beantwoorden

22 mei 2019 om 07:09
manti Gebruiker

heb je toevallig een link naar deze ” hout care kit 2x 250 ML”  ?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 08:19
Fotisto Gebruiker

Er staat dat de ruimte tussen de poten 58 cm is. Dat zal de ‘korte kant’ zijn. Het is vooral interessant om te weten wat de ruimte tussen de poten over de lange kant is. Kunnen mijn 3 stoelen van 63 cm breed tussen de poten bij een tafelblad van 240 cm lang?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 08:57
Moderator Jim Moderator

Hi Fotiso!

Ga ik even checken! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

16 mei 2019 om 09:26
Sebaastieen Gebruiker

dit is inderdaad vele interessanter !

ik zou graag willen weten wat de ruimte is bij een tafel van 220 cm …?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 09:56

Goedemorgen,

Hele goede vraag!

De poot kan op verschillende plekken geassembleerd worden, omdat hij over een plaat van 45cm voorgeboord is. Dus een stuk verder naar binnen kan, een stuk verder naar buiten kan. Wil je de poot geheel aan de buitenkant plaatsen, dus maximale ruimte, heb je vanaf de rand 27cm nodig tot aan binnenkant poot. Reken dus 2x 27cm = 54 cm ongebruikte ruimte. Dus:

Bij de 180 cm = 126 cm ruimte tussen de poten

Bij de 200 cm = 146 cm ruimte tussen de poten

Bij de 220 cm = 166 cm ruimte tussen de poten

Bij de 240 cm = 186 cm ruimte tussen de poten

Beantwoorden

16 mei 2019 om 09:39
alki Gebruiker

Ook geschikt voor buiten ?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 09:58

Beste Alki,

Zonder verdere behandeling is de tafel niet geschikt voor buiten. Het blad dient een buitenlak te krijgen, het frame dient met metaalverf voor buiten gelakt te worden. Reken op 50 euro bij de bouwmarkt en 3 uurtjes lakken! Daarna is die klaar om buiten in gebruik genomen te worden ;)

Beantwoorden

16 mei 2019 om 10:24
jannekedubois Gebruiker

Is het mogelijk om de bestelling op een later tijdstip te leveren dan gemeld staat in de geschatte levertijd? Ik zou hem graag willen bestellen maar dan in de week van 15 juni willen laten leveren. Ik vraag mij af of dit mogelijk is!

Beantwoorden

16 mei 2019 om 10:39

Beste Janneke,

Ja hoor! Dat is bij ons geen enkel probleem. Na de bestelling kunt u het beste even een mailtje sturen naar onze planning (bestellingen@vince-design.nl). Zij zullen in ons systeem vervolgens de door u gewenste leverdatum aanpassen. De order komt dan pas weer tevoorschijn in ons systeem op de dag dat de koerier de tafel moet meenemen voor levering! Het systeem reserveert wel automatisch uw tafel, zodat deze niet ondertussen aan een ander wordt verkocht.

Beantwoorden

16 mei 2019 om 10:57
XQ Gebruiker

Kan dat ook geleverd worden op het eerste gerdiep?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 11:18

Beste XQ,

Eventuele leveringen op een eerste verdieping zitten niet bij de prijs inbegrepen. In overleg met de koerier is alles tegen meerprijs mogelijk. Voor 20 euro zal de koerier meehelpen om de tafel in huis te tillen, ook op een eerste of hogere verdieping. Overleg daarover kunt u na aankoop rechtstreeks met de koerier opnemen.

Beantwoorden

16 mei 2019 om 10:58
manti Gebruiker

Wat is de afstand tussen de poten bij de 180 en 200 cm variant, ivm aantal stoelen dat je kan aanschuiven?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 11:18

Goedemorgen Manti,

Zie mijn uitgebreide uitleg hierboven omtrent afstand tussen de poten per model.

Beantwoorden

16 mei 2019 om 11:03
Chniwla Gebruiker

Kan het tafelblad naar een ander kleur geverfd worden?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 11:19

Beste Chniwla,

Dat is geen enkel probleem! Heel licht opschuren en lak het blad in de gewenste kleur.

Beantwoorden

16 mei 2019 om 12:11
Kimourai Gebruiker

Is dit bij iedereen zo dat men niet kan bestellen? Telkens als ik wil betalen met de bancontact app geeft hij autorisatie problemen

Beantwoorden

16 mei 2019 om 12:45
Moderator Bas iBOOD Moderator

Probeer je jouw bestelling te plaatsen via onze mobiele app?

Zo ja, zou je het dan eens willen proberen via onze (mobiele) website?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 15:47
Kimourai Gebruiker

Het blijft hetzelfde. Steeds transactie mislukt. Eerst betaald hij en erna betaald hij terug

Beantwoorden

16 mei 2019 om 16:06
Moderator Kris Moderator

Beste Kimourai,

vervelend om te horen! Als je toegang hebt tot een reguliere pc en daar via ogone betalen kan, of (in afwachting) kan betalen met een kredietkaart of Paypal, dan misloop je in ieder geval deze iBOOD aanbieding niet!

Heb jij onlangs nog betalingen uitgevoerd via de bancontact app?

Hopelijk helpt dit jou verder! Zoniet horen wij het graag!

Mod Kris

Beantwoorden

16 mei 2019 om 17:00
Kimourai Gebruiker

Ik heb zondag nog een samsung tv gekocht hierop en toen gaf het mij geen probleem. Ik zal men app eens opnieuw installeren. Mss helpt dit

Beantwoorden

16 mei 2019 om 18:51
Kimourai Gebruiker

Blijkbaar kan argenta niet betalen aan de verkoper

Beantwoorden

16 mei 2019 om 19:12
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Kimourai,

Heb je het ook al via een pc of laptop geprobeerd?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 21:14
FRESMO Gebruiker

Ik wil net de 240cm X poot boomstam bestellen, maar deze is blijkbaar uitverkocht. Enige kans dat deze op een andere manier te bestellen is?

Beantwoorden

16 mei 2019 om 22:11

Beste Fresmo,

Stuur even een mailtje naar ons! Wij zullen met iBOOD overleggen en zorgen dat je alsnog een tafel krijgt.
Bestellingen@vince-design.nl

Beantwoorden

16 mei 2019 om 22:46
DBaars Gebruiker

Goede avond,

Ook ik probeer net de 240X boomstam te bestellen… Hij stond in mijn mandje:( Is er een mogelijkheid dat ik deze net als Fresmo nog kan bestellen?

Mvg

Beantwoorden

16 mei 2019 om 22:53
Moderator Jim Moderator

Goedenavond DBaars!

Wellicht kan Vince nog wat voor je betekenen, zie ook hierboven de reactie van Vince :-)

Groet!

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.