22 mei 2019 om 00:00
iBOOD

2x Contigo West Loop Thermosbeker | 470 ml

2x Contigo West Loop Thermosbeker | 470 ml

Het leven biedt al vele uitdagingen, genieten van een warm drankje onderweg zou daar niet bij moeten horen. Contigo maakt thermosbekers met slimme innovaties.

Specificaties

Merk: Contigo
Type: West Loop Thermosbeker | 470 ml
Aantal: 2 

• 100% mors- en lekvrij
  • Gemaakt van dubbelwandig RVS
  • Houdt tot 5 uur warm en tot 12 uur koud

• Autoseal Sluit automatisch tussen slokjes om morsen te voorkomen. Druk om te nippen. Laat los om te sluiten.
  • Deksel draait open voor een makkelijke reiniging
  • Met één hand bedienbaar
  • Deksel is vaatwasserbestendig, de fles niet
  • Materiaal: RVS & kunststof
  • Hittebestendig
  • Afmetingen: 6.5 x 6.5 x 20 cm
  • Gewicht 0.4 kg
22 mei 2019 om 07:17
Sharky123ja Gebruiker

Heb deze beker laatst ook bij bol.com gekocht. Helaas was die daar 30 euro per beker. Zijn wel super bekers en lekken absoluut niet. Raad wel aan om Steal blue kleur te nemen. Deze kan namelijk zonder problemen in de vaatwasser. Van de andere met kleur wordt aangeraden ze met de hand af te wassen. Ow en nog een tip stop je drinken er op drink temperatuur in, het blijft namelijk zo lang warm dat je anders na een uur nog steeds je mond kan verbranden

Beantwoorden

22 mei 2019 om 07:46
patriciabrebels Gebruiker

Kunnen (mogen) er ook koolzuurhoudende dranken in?

Beantwoorden

22 mei 2019 om 08:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen patriciabrebels,

Helaas zijn de bekers met autoseal niet geschikt voor koolzuurhoudende dranken. Wegens de technologie van de AUTOSEAL is er een drukopbouw in de bekers, indien je koolzuurhoudende dranken in de beker doet zal de drank lekken of er zelfs uitspuiten bij het opendoen.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 09:16
satturk Gebruiker

Jeee, wat een toeval. Gisteren besloten dat ik een goede thermos beker moet kopen ivm ander werk over een week, en vandaag deze deal. Soms zit het gewoon mee :)

Meteen besteld natuurlijk, bedankt weer ibood !

Beantwoorden

22 mei 2019 om 10:36
Moderator Niek Moderator

Perfecte timing dus satturk! Veel plezier met je aankoop en succes met het andere werk :-)

Beantwoorden

22 mei 2019 om 09:17
dmaximizerz Gebruiker

Klopt ik heb ook voor deze zelf 35 euro per stuk gegeven.

Je kan er koolzuurhoudende dranken in doen , alleen is het aangeraden van deze tot ongeveer aan de schroefdraad te vullen , dus niet volledig vol ivm de druk .

Beantwoorden

22 mei 2019 om 15:00
Tjakalagi Gebruiker

Wat is de diameter van de bodem? Ik twijfel of deze past in mijn auto.

Beantwoorden

22 mei 2019 om 15:55
Moderator Bas iBOOD Moderator

De diameter van de bodem is 6,5 cm.

De diameter van het breedste punt is 7 cm.
Hoogte zonder lid is 17,5 cm.
Het gewicht is 321 g.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.