1 september 2012 om 23:55
iBOOD

6 flessen waanzinnige toprosé van het allebeste Zuid-Franse wijnhuis Pierre Baptiste!

Ondanks dat het weer op dit moment misschien wat grijs en grauw is, liggen er toch nog een aantal heerlijke nazomeravonden in het verschiet. Om van die avonden optimaal te genieten hebben we vandaag 6 flessen schitterende rosé van het allerbeste Zuid-Franse wijnhuis Pierre Baptiste voor je. Sinds het begin in 1982, staan de Pierre Baptiste wijnen bekend om het expressieve karakter, de fruitigheid en de elegante smaken. Gedurende het jaar selecteert Pierre Baptiste de beste druiven om de hoogste kwaliteit te kunnen garanderen. Het resultaat: heerlijke wijnen. Rosé is natuurlijk dé trend op wijngebied en deze sublieme Syrah-Grenache Rose met zijn kersenrode kleur en verleidelijke geur met hinten van aardbeien, bramen en bessen is het absolute bewijs daarvan. De wijn heeft een volle frisse smaak met impressies van aarbeien en rode bessen en een mooie frisheid. Vanzelfsprekend smaakt deze Rosé gekoeld het allerbest, en op het terras, in de tuin of op het balkon is deze wijn werkelijk onweerstaanbaar. En in deze iBOOD ook nog eens met dik 50% korting, sur votre santé!
  • Wijnhuis: Pierre Baptiste
  • 6 Flessen Pays D'oc IGP Syrah-Grenache Rosé
  • Soort: Droog
  • Kleur: Rose
  • Land: Frankrijk
  • WijnRegio: Zuid Frankrijk
  • Oogstjaar: 2011
  • Bewaaradvies: Nu op dronk en nog 5 jaar te bewaren
  • Serveertip: Serveren op 10 graden bij luxe visgerechten, salades en diverse kaassoorten
  • Daarnaast perfect om als aperitief te drinken
  • •De wijn wordt bezorgd door Wijnvoordeel.nl/.be
  • •Voor vragen over de bezorging kun je mailen met info@wijnvoordeel.nl/info@wijnvoordeel.be
  • •Kan niet afgeleverd worden op een postbusadres
2 september 2012 om 01:57
wtijsma Gebruiker

Maar is het ook lekker?

2 september 2012 om 08:27
Official Product Expert Wijn-Expert Official Product Expert

Smaak is natuurlijk erg persoonlijk, maar als je van een volle, frisse en fruitige rosé houdt, dan is dit absoluut een aanrader.

2 september 2012 om 07:18
hhkonijn Gebruiker

Voor hetzelfde bedrag op andere websites te krijgen. En over dit ‘allebeste’ Zuid-Franse wijnhuis is op internet verder niks te vinden.

2 september 2012 om 08:37

De wijnen van Pierre Baptiste worden al sinds 1982 gemaakt en verkocht. Tot voor kort was de afzet voornamelijk gericht op de lokale markt en minder gericht op internationale markt. Vandaar dat men de wijn niet overal tegenkomt. Toen onze inkoper deze wijnen tegenkwam (er bestaat namelijk ook nog een rode en een witte) waren we dan ook erg blij dat we deze authentieke en frisse Franse wijnen mogen aanbieden. Ben je op zoek naar een fruitige rose met een elegant, expressief en fruitig karakter, dan is deze iBOOD-aanbieding perfect iets voor jou!

Met vriendelijke groet,

Wijnvoordeel Wijnexpert

2 september 2012 om 15:06
baddie09 Gebruiker

Ik heb even gegoogled want als wijnliefhebber wil ik graag weten of het een interessante aanbieding is. Wat blijkt, het “wijnhuis” Pierre Baptiste heeft een eigen website (pierrebaptiste.fr) welke eigendom is van dezelfde firma als wijnvoordeel.nl en één rode, één witten en één rosé in de aanbieding heeft.

Het maakt mij verder niet uit dat jullie een huismerk in de aanbieding doen, maar verkoop het dan niet als het beste wijnhuis van zuid Frankrijk.

Ik sla deze over…

2 september 2012 om 15:27

Tot voor kort was de afzet voornamelijk gericht op de lokale markt en minder gericht op internationale markt. Vandaar dat het wijnhuis Pierre Baptiste pas sinds enige tijd een website heeft. Het klopt dat wij hebben deelgenomen aan de tot stand koming van de website pierrebaptiste.fr, om dit prachtige wijnhuis nog eenvoudiger onder een groter publiek bekend te laten worden.

Onze inkoper is over deze wijnen dermate enthousiast dat hij van mening is dat de wijnen van Pierre Baptiste behoren tot het allerbeste dat Zuid Frankrijk te bieden heeft. Dit blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar: bent u op zoek naar een fruitige rose met een elegant, expressief en fruitig karakter? Dan is deze iBOOD-aanbieding echt iets voor u!

Met vriendelijke groet,

Wijnvoordeel Wijnexpert

2 september 2012 om 18:39
michaelvanoycke Gebruiker

@Wijn-Expert

“Voor vragen over de bezorging kun je mailen met info@wijnvoordeel.nl/info@wijnvoordeel.be”

Betekend dit dat ik zelf moet mailen ivm verzending of moet ik mij geen zorgen maken na hier te bestellen en krijg ik dan dus gewoon deze levering aan huis (geen postbus)?

2 september 2012 om 19:55

Beste Michael,

Over de verzending hoef je je geen zorgen te maken. Wij leveren binnen Nederland op alle huisadressen binnen 2-3 werkdagen nadat wij de orders via iBOOD hebben ontvangen. We kunnen ook op je werkadres leveren, geef dit gewoon even aan bij de bestelling. Op postbussen kunnen wij door restricties van postNL helaas niet leveren. Mocht je nog andere vragen hebben dan verneem ik het graag.

Groet,

Wijnvoordeel Wijnexpert

2 september 2012 om 20:06
michaelvanoycke Gebruiker

Ik vermoed dat België ook geen probleem is? (ik weet dat dit mogelijk het NL forum is maar dat is een iBood probleem).

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.