25 maart 2016 om 00:00
iBOOD

Duo-pack Brabantia Tritanium Koekenpan 24 cm

Duo-pack Brabantia Tritanium Koekenpan 24 cm

Deze koekenpan uit de Brabantia Tritanium Alux-collectie is vervaardigd uit gesmeed aluminium, dat zorgt voor een perfecte verdeling van de warmte. Dit hoogwaardige, duurzame materiaal garandeert de beste kookprestaties. De pan is voorzien van 3 ultraresistente lagen antiaanbaklaag, waardoor je weinig boter of olie hoeft te gebruiken tijdens het koken. Wel zo gezond! De pan heeft een aangezette magnetische bodem waardoor deze geschikt is voor alle warmtebronnen, inclusief inductie. De ergonomische handgreep is warmtebestendig tot 260°C. Je krijgt er twee!

Specificaties

Merk: Brabantia
Type: Duo-pack koekenpan 24 cm
Garantie: 10 jaar via Brabantia, 2 jaar via iBOOD

• 3 ultraresistente lagen antiaanbaklaag
  • Hittebestendige, ergonomische handgreep
  • Geschikt voor alle warmtebronnen

Materiaal: gesmeed aluminium
Aangezette magnetische bodem
Voedselveilige 3-laagse anti-aanbaklaag
Handgreep hittebestendig tot 260 °C
Diameter: 24 cm
Geen PFOA
Geschikt voor: inductie, gas, elektrisch, halogeen, keramiek

25 maart 2016 om 05:59
Otje2000 Gebruiker

Vaatwasserbestendig??

25 maart 2016 om 06:36
Dreeze Gebruiker

Wil ik ook graag weten.

25 maart 2016 om 06:35
niemeijerp Gebruiker

Nooit gelijk onder de koude kraan stoppen als je klaar ben met bakken en je pan nog heet is en nooit in de vaatwasser stoppen je pannen. Rustig laten afkoelen en daarna met de hand afwassen, dam gaat hij nog langer mee als 10 jaar.

25 maart 2016 om 06:59
kreydt Gebruiker

Wat betekent duopack. Ik zou denken dat het er twee zijn ( echter nergens specifiek vermeld!)

25 maart 2016 om 07:06
Sylco Gebruiker

Er staat “Je krijgt er twee”

25 maart 2016 om 07:44
cmbowman1981 Gebruiker

Is het mogelijk om een foto te zien van de binnenkant?  Is deze glad of zo een bodem met van die cirkeltjes?

25 maart 2016 om 08:15
Nicky1986 Gebruiker

Pan heeft een gladde bodem. Heb hier meerdere pannen van en ben fan! Doe ze ook gewoon in de afwasmachine.

25 maart 2016 om 08:38
oinkoink12 Gebruiker

Ik heb deze maat niet, maar de grotere pan werkt als een zonnetje :)

25 maart 2016 om 09:09
missparis Gebruiker

Hoe wordt die 24 cm gemeten? Binnenste of buitenste cirkel ?

25 maart 2016 om 11:48
dylanpiet Gebruiker

Ik ben hier ook erg benieuwd naar! Als het om de binnenste cirkel gaat neem ik er 4.

25 maart 2016 om 13:08
Moderator Paul Moderator

De maat (24 cm) is de gemeten bovenste binnendiameter.

25 maart 2016 om 09:57
dre667 Gebruiker

Al een tijdje aan het wachten op geschikte inductie modellen….

Ik ga ze eens proberen!

25 maart 2016 om 11:01
dennis013 Gebruiker

Ik koop nooit meer iets van Brabantia… Ten tijden van onze nieuwe keuken heb ik allerlei materiaal gekocht, alles weg kunnen gooien wegens slechte kwaliteit. Troep is het

25 maart 2016 om 12:53
DezeGebruiker Gebruiker

wat versta jij onder slechte kwaliteit? Zelf heb ik enkel goede ervaringen van al m’n brabantia potten en pannen.

mss heb je pech gehad, of vergelijk je het met Demeyer?

25 maart 2016 om 13:13
Moderator Paul Moderator

Zoals met elke pan is het ook van invloed hoe met de pan omgegaan wordt.
Een pan in de vaatwasser is gemakkelijk, maar niet aan te raden.
En het is van belang om de pan af te laten koelen alvorens schoon te maken.
Wordt een pan goed behandeld dan scheelt dat enorm in levensduur.

25 maart 2016 om 11:03
Bert_Drenth Gebruiker

Op bol.com zijn de reviews goed, vandaar dat ik er 1 besteld heb..

25 maart 2016 om 14:39
FranticJ Gebruiker

Geen idee waar jij de reviews hebt gelezen op Bol.com want er staat er geen één.

https://www.bol.com/nl/p/brabantia-tritanium-koekenpan/9200000057059512/

Tevens snap ik de van prijs van 154 euro niet.

Een losse pan van dit type kost zoals in bovenstaande link te zien is bij Bol ’slechts’ 47 euro.

En twee keer 47 is toch echt minder dan 154.

Desalniettemin blijft het een mooie aanbieding.

25 maart 2016 om 11:13
bigchemist Gebruiker

De 2 “klinkers” , zijn die door de pan ?

indien ja , niet handig om mooi uit te kuisen …

25 maart 2016 om 11:25
Moderator Paul Moderator

De handgreep zit vastgeklonken zoals op deze afbeelding te zien is.

25 maart 2016 om 14:07
watje Gebruiker

Die klinknagels zijn mooi plat en afgerond. Totaal geen problemen met kuisen dus.

25 maart 2016 om 13:54
stef1965 Gebruiker

Ik heb er veel staan . wil ze nooit meer . lak gaat er van . bodem gaat bol staan . en ja dat voor inductie

25 maart 2016 om 14:28
watje Gebruiker

Onlangs de grillpan van deze serie binnen gekregen,  ook van ibood. Bij het uitpakken zag ik al meteen dat de bodem bol stond. Verschil met het midden en de rand maar liefst 3 mm. Dus de pan rustte alleen op de buitenste aluminium rand!  Het magnetische gedeelte raakte mijn inductie kookplaat niet eens.
Heb toen ibood gebeld, maar was niet om te ruilen want ze hadden geen voorraad. Heb hem maar gehouden,  had geen zin in gezeur verder. Temeer omdat de pan wel werkte op de inductie kookplaat, echter een goede warmteverdeling is weer wat anders.  Ik baal er wel van. Het is tenslotte wel een pan van een bruto prijs van €100,00  Btw het betreffende forum was al afgesloten.

25 maart 2016 om 14:36
stef1965 Gebruiker

ik heb er zo een tiental staan . hier Carrefour in aanbieding . ik had juist inductie kookplaat gekocht . dus dacht dat is een koopje …… gewone brol is het . nu weer foto’s opsturen naar Brabantia . 10 jaar garantie ik ben eens benieuwd .

ik heb vier demayre potten en twee pannen . ok wel duur maar ook geweldig goed

25 maart 2016 om 14:46
Moderator Paul Moderator

Beste watje,

Wat vervelend dat de bodem van de pan bol stond. Je kan en mag een pan retourneren, zodat je het bedrag terugkrijgt. Het aanmelden voor een DOA (defect bij aankomst) dient wel binnen 2 weken na ontvangst gebeuren. Je kunt dit zelf doen via Mijn iBOOD > Bestellingen & Service > bestelling aanklikken > Service Verzoek > DOA (optie alleen beschikbaar binnen 2 weken) en anders Defect. De klantenservice zal de aanvraag dan in behandeling nemen en aangeven hoe de retourprocedure verloopt. Na retournering stort iBOOD het aankoopbedrag inclusief oorspronkelijke verzendkosten terug. (bij DOA worden retourneringskosten ook vergoed).

Eerdere forumtopics worden niet afgesloten. Het forum van de grillpan is nog steeds beschikbaar:
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/product-specs/8068/18490/brabantia-grillpan-26×26-cm.html

25 maart 2016 om 15:21
mcgyver105 Gebruiker

Ik heb vandaag een couponcode (5€) gehad en heb deze ingegeven maar hij is zogezegd niet geldig..  of hij is geldig maar wil dan betalen en dan wordt het gecorrigeerd?

ik heb beloofd aan iemand deze pannen te bestellen maar weiger dit aan te kopen als die couponcode niet werk. Met wie moet ik hiervoor contact opnemen?

25 maart 2016 om 15:55
Moderator Paul Moderator

Hallo mcgyver,

Als je telefonisch contact opneemt met de klantenservice kunnen zij het meteen voor je oplossen: 
+31 (0)20 6811 388

Vriendelijke groet, Paul

25 maart 2016 om 16:50
Aloke Gebruiker

Welke is beter denken jullie? Deze of de Bialetti ook nu bij ibood on de aanbieding?

25 maart 2016 om 16:58
ansenpaul Gebruiker

Ik bak al jaren met de Buyer pannen, die doen het ook prima op inductie. bakken niet aan en gaan een leven lang mee.

Pannen met anti aanbaklagen wil ik niet, die lagen laten op d’n duur los en komen dan in je voedsel terecht.

Mocht er nog eens een aanbieding komen voor de Buyer pannen dan zou dat wel interessant zijn.

12 april 2016 om 09:00
Aloke Gebruiker

Besteld, maar niet leverbaar?

Heeft iemand de pannen wel geleverd gekregen?

12 april 2016 om 16:41
b0rn Gebruiker

Heb vandaag gebeld naar ibood en hebben me beloofd dat deze vandaag of morgen verzonden worden.

12 april 2016 om 21:59
pvstempvoort Gebruiker

Ik heb ook nog niets gehad, enig idee wanneer ze op de post gaan iBood?

13 april 2016 om 10:59
b0rn Gebruiker

Als je mijn post leest zie je dat deze gisteren of vandaag verzonden worden.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.