17 november 2019 om 00:00
iBOOD

Sodastream Crystal 2.0 Incl. 3 Karaffen + 4 Glazen

Sodastream Crystal 2.0 (3 Karaffen + 4 Glazen)

Vergeet het zeulen met zware flessen: met de SodaStream Crystal maak jij gemakkelijk en snel je eigen bruisende drankje.

Specificaties

Merk: SodaStream 
Type: Crystal met 3 karaffen en 4 glazen
Garantie: 2 jaar

• Modern ontwerp
  • Met 3 karaffen en 4 glazen
  • Bruiswater in een handomdraai

SodaStream Crystal

• Sodastream Crystal 2.0
  • Handige drukknop voor toevoegen van bruis
  • Maak licht, medium of sterk bruisend water
  • Snap-locksysteem voor makkelijk plaatsen fles
  • Afmetingen (LxBxH): 21 x 30 x 47 cm

SodaStream Karaffen

• Aantal: 3
  • Inhoud: 750 ml
  • Vaatwasserbestendig

SodaStream Glazen

• Aantal: 4
  • Inhoud: 330 ml

Dit ontvang je

• 1x SodaStream Crystal
  • 1x SodaStream CO2 cilinder (onder licentie), goed voor max. 60 L bruisend water
  • 3x glazen karaf (750 ml)
  • 4x SodaStream glas (330 ml)
17 november 2019 om 05:49
serge_NL Gebruiker

Zolang er geen fluoride filter systeem in zit heb je nog steeds gezeul met die plastic flessen nodig om aan drinkbaar water te komen om dit apparaat mee te vullen.

17 november 2019 om 05:56
jbverschoor Gebruiker

Voor omgerekend 22ct per liter vind ik dit echt te duur. Bij de supermarkt kost een fles inclusief water, transport en plastic een fractie meer. Het slaat nergens op dat een patroon 12.95 zou moeten kosten. Het sjouwen hoef je tegenwoordig ook niet meer te doen.  Jammer maar helaas.

17 november 2019 om 12:39
BertvanKoolen Gebruiker

22 cent teveel als je juist al die wegwerpflesjes kan besparen? Dat flesje waar je het over hebt en die enorme transportkosten voor al die flesjes zijn juist belachelijk.

17 november 2019 om 07:55
dj44 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

17 november 2019 om 08:19
Moderator Dimitri Moderator

Hi dj44,

We vernemen dan graag de link naar het product, weliswaar dient dit identiek te zijn.

Groet,

Dimitri

17 november 2019 om 09:12
Lord_Sony Gebruiker

Ik neem aan dat we hier over de Crystal Black spreken?

17 november 2019 om 10:03
Moderator Jelle Moderator

We hebben het hier over de: SodaStream Crystal Bruiswatertoestel in de kleur Zwart

17 november 2019 om 09:45
Melissa2019 Gebruiker

Waarom krijg ik steeds bij Sodastream de melding dat deze alleen op een adres in België te leveren is? Komt er ooit nog een aanbieding voor Nederlandse adressen?

17 november 2019 om 09:59
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen Melissa,

Waarschijnlijk zit je op de verkeerde pagina. Zie hier: https://www.ibood.com/home-living-nl/nl/product-specs/55594/242752/sodastream-crystal-20-3-karaffen-4-glazen.html voor nederlands.

17 november 2019 om 12:40
Melissa2019 Gebruiker

Thanks! Enig idee hoe ik kan omzetten dat ik (blijkbaar) steeds op de Belgische site terecht kom? Heb cookies al verwijderd en de app opnieuw ingesteld..

17 november 2019 om 15:20
Moderator Paul Moderator

Om de app aan te passen naar het juiste land, zul je deze stappen moeten volgen: 
- uitloggen 
- app verwijderen 
- app opnieuw installeren 
- app openen en vlaggetje van je land selecteren 
- opnieuw inloggen

17 november 2019 om 10:47
nomic508b Gebruiker

Werkt deze ook met de plastieke sodastream flessen ?

17 november 2019 om 10:58
Diablo70 Gebruiker

Nee

17 november 2019 om 12:40
BertvanKoolen Gebruiker

Ideaal product. gebruik het al 2 jaar. vooral heel gemakkelijk in gebruik en je kan op steeds meer plekken je koolzuurcilinder inwisselen als die leeg is. Deze wordt dan opnieuw gevuld dus is een circulair systeem…. in de tijd waarin we leven een hele mooie oplossing!

17 november 2019 om 14:18
Yvonne1968 Gebruiker

Kunnen de glazen flessen ook op de Sodastream One-touch gebruikt worden die recentelijk hier op iBood werd aangeboden?

17 november 2019 om 15:23
Moderator Paul Moderator

Voor zover mij bekend is dat niet mogelijk. Maar als er forummers zijn die ervaring hebben met beide toestellen en meer duidelijkheid kunnen geven: graag!

17 november 2019 om 17:17
Lord_Sony Gebruiker

Voor zover ik weet heeft sodastream one touch geen glazen flessen, maar plastieken flessen.

En deze zijn niet compatibel.

17 november 2019 om 17:18
G… Gebruiker
17 november 2019 om 17:23
G… Gebruiker

Wel fijn deze aanbieding. Wilde graag de versie met glazen flessen. Wel vreemd. toen ik er 1 kocht kon je er max. 2 kopen. Uur later nog steeds terwijl ik er 1 gekocht heb?!

17 november 2019 om 17:39
Moderator Paul Moderator

Voor deze deal is besloten dat er maximaal 2 sets per bestelling aangeschaft kunnen worden.

17 november 2019 om 22:24
wSi Gebruiker

Vorige keer 2 van besteld. Eentje is nooit verzonden geweest door iBood en de tweede ging na 2wk kapot. Met veel, veel moeite (iBood stuurt je door naar sodastream, maar die antwoorden gewoon niet) retourneren en sindsdien niets meer van gehoord.

17 november 2019 om 23:17
Moderator Paul Moderator

Als er nog iets niet helemaal afgehandeld is, ontvang ik graag het bestelnummer of RMA nummer. Dan zal ik dat aan de klantenservice doorgeven.

18 november 2019 om 11:21
PeterdeWitt Gebruiker

Deze Sodastream ziet er mooier uit dan het model wat ik bezit. De glazen hebben nu geen toegevoegde waarde. Enige nadeel is de vervanging van de koolzuurgascylinder: je moet een lege inleveren: het is niet handig. Het zou mooi zijn als er dus 2 werden meegeleverd. Is ook handig voor als je in Duitsland komt, daar is het ruim € 5 goedkoper dan in Nl.

De dop sluit niet zo goed af: de koelkastdeur regelmatig opendoen (daar staat ie bij ons in), maakt dat de bubbels verdwijnen.

Het is heerlijk om van het gesleep met de spaflessenaf te zijn en veel goedkoper.

Samengevat: een goed aanbod ibood.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.