1 augustus 2020 om 00:00
iBOOD

2x Apala Bijzettafeltje

2x Apala Bijzettafeltje

Ruimte voor je drankje als je gefascineerd naar een gesprek tussen Tommy Shelby en Alfie Solomons zit te kijken? Check. Extra aankleding voor in de hoek met foto’s en planten? Apala has your back.

Specificaties

Merk: Apala
Type: Bijzettafeltje
Aantal: 2 stuks
Garantie: 2 jaar

• Mat zwart metalen frame
  • Tafelblad van mangohout
  • Onder elkaar te schuiven

Algemeen

• Dikte blad: 2,5 cm
  • Dikte onderstel: 2 cm
  • Materiaal tafelblad: mangohout
  • Materiaal frame: mat zwart metaal
  • Wordt gemonteerd geleverd

Grote tafel

• Diameter: 53 cm
  • Hoogte: 45 cm

Kleine tafel

• Diameter: 43 cm
  • Hoogte: 34,5 cm
1 augustus 2020 om 07:07
erikquekel Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product. Naast dat het een ander merk betreft, kan je onze tafeltjes onder elkaar schuiven. Bij jouw website staat specifiek een paar keer aangegeven dat dat niet kan.

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 16:55
Binnenmars Gebruiker

Hoi Lisa,

Ipv klakkeloos de omschrijving van iBOOD over te nemen kun je ook proberen je gezonde verstand te gebruiken. De tafeltjes in de link waren precies dezelfde als hier aangeboden, materiaal, dikte, hoogte, breedte, diameter 100 % hetzelfde. Terecht stond er op de ander site dat je de tafeltjes niet onder elkaar kan schuiven. Dat kan met deze tafeltjes ook niet, een blind paard ziet dat nog. Ik Lees wel vaker commentaren van je en die staan vaak bol de flauwekul en over het algemeen nietszeggend en nutteloos, als je niets toe te voegen hebt post dan niets a.u.b.

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 19:13
Moderator Kris Moderator

Hoi Binnenmars,

als old-timer iBOODer weet jij goed genoeg dat àlle moderators hun uiterste best doen om jullie allemaal, van de correcte informatie te voorzien. Zelfs ik zie dat je dat bovenste tafeltje wel degelijk over het kleine kan zetten. Dus ik heb het even nagekeken, en nee, zelfs Lisa is géén blind paard. Wat een geluk zeg!

Alle gekheid op een stokje, de prijsvergelijking betrof inderdaad een “gelijkaardig” product (met inderfaad dezelfde afmetingen), maar helaas van een ander merk, dat wil zeggen dat er, naar hoogste waarschijnlijkheid ook andere kwaliteitsnormen van toepassingen kunnen zijn. Plus daar stond uitdrukkelijk dat ze NIET in elkaar passen, en vanuit iBOOD zelf hebben Lisa en ikzelf de bevestiging gekregen dat dat met deze tafeltjes wél het geval is. En als old-timer iBOODer weet je dat onterechte prijsvergelijkingen, er per direct uitgaan.

Hopelijk helpt dit jou verder, in ieder geval wensen wij jou een fijn warm weekend!

Mod Kris

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 22:09
erikquekel Gebruiker

Hoi Binnenmars, je hebt wel gelijk. Deze tafels kunnen niet volledig onder elkaar! Dat kan je zien aan  de vorm van het zwarte staal. Nu verwacht ik wel een foto van ibood dat ze onder elkaar staan ????.

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 23:55
NoThiasNoParty Gebruiker

Kris, alsof er hier één kat is die nog gelooft wat Ibood zegt!!!

Beantwoorden

2 augustus 2020 om 00:15
Moderator Niek Moderator
2 augustus 2020 om 00:41
Binnenmars Gebruiker

Onder elkaar schuiven is wat anders, dan over elkaar zetten, zeg maar stapelen.

Hier de link van erikquekel nog eens, de set is nu toch niet meer bij iBOOD te koop.

Gelukkig dat jullie niet blind zijn. Nu de oogkleppen nog af.

Ik heb een hekel aan warmte overigens.

*snap*

Edited by: Paul
wat een vriendelijkheid weer
de link is nog steeds van een ander product, sorry

Beantwoorden

3 augustus 2020 om 09:25
Official Product Expert Cyrus Benson Collection Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

Dit model kan inderdaad niet verder onder elkaar geschoven worden, uitsluitend door de grote tafel op te tillen en over de kleine te plaatsen.

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 08:40
Marsepein Gebruiker

Hoeveel wegen de tafeltjes?

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 11:47
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Marsepein,

Dit ga ik voor je navragen.

Beantwoorden

3 augustus 2020 om 09:28

Plusminus 12 kg (set)

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 11:47
jos.elders Gebruiker

Degelijke kwaliteit en ziet er goed uit. Wij zijn er al een poosje blij mee.

Beantwoorden

3 augustus 2020 om 09:26

Goed om te horen. Dit exacte model is overigens nog niet online geweest. De tafelbladen van dit model zijn wat strakker afgewerkt dan voorheen. De vorige setjes zijn iets natuurlijker, dit model daarentegen wat praktischer.

Beantwoorden

1 augustus 2020 om 13:49
mjv_e Gebruiker

Iemand bekend met dit merk? Ik kan er op internet helemaal niets van terugvinden. Geen website, geen andere producten, alle resultaten linken naar iBood.

Beantwoorden

3 augustus 2020 om 09:27

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.