27 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Greenpan Sienna 3D Koekenpannenset

Greenpan Koekenpannenset

Een set van drie Greenpan koekenpannen voor nog gezonder koken. Daar hoef je toch niet lang over na te denken?

Specificaties

Merk: Greenpan
Type: Sienna 3D Koekenpannenset
Garantie: 2 jaar

• Thermolon anti-aanbaklaag
  • Alle hittebronnen én inductie
  • Pannen speciaal voor vlees, eieren of groente/vis

Materiaal: aluminium
Geschikt voor: elektrisch, gas, halogeen, inductie en keramisch

Inhoud:
Koekenpan 20 cm, koekenpan 24 cm, koekenpan 26 cm

27 januari 2018 om 01:28
biekeuh Gebruiker

Zijn deze met of zonder deksel?

Beantwoorden

27 januari 2018 om 02:55
Moderator Niek Moderator

Hallo biekeuh,

Deze pannen zijn zonder deksel.

Beantwoorden

27 januari 2018 om 03:18
petra4 Gebruiker

Beste iBOOD,

Ik had deze pannen laatst besteld, maar ontving deze donderdag manco. De middelste pan ontbrak. Mij werd gisteren verteld dat deze pannen niet konden worden omgeruild voor een nieuwe set, maar dat is dus kennelijk niet waar. Dezelfde set wordt nu immers weer aangeboden. Graag nu toch een goede oplossing!

Mvrgr, Petra

Beantwoorden

27 januari 2018 om 23:35
Moderator Paul Moderator

Hallo Petra,

De pannen van deze nieuwe deal moeten nog door de leverancier naar iBOOD geleverd worden. Vandaar dat op dit moment (nog) geen voorraad aanwezig is om de set om te ruilen. Ik zal de klantenservice vragen om opnieuw naar jouw melding te kijken. 
Als je zeker wilt weten dat je een complete set zult ontvangen, zou je vandaag een nieuwe bestelling kunnen plaatsen. Als na het weekend blijkt dat het niet nodig is, dan kun je deze bestelling annuleren voordat de verzenddatum bereikt is.

Wat is het nummer van jouw serviceverzoek en/of bestelling?

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

27 januari 2018 om 07:40
Crushman Gebruiker

Welke pan is nu voor vlees ?, op afbeelding staat grootste pan 26  voor vlees , in beschrijving voor groenten/vis ?

Beantwoorden

27 januari 2018 om 08:06
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Crushman,

De 26 cm pan is voor vis en groenten en de 24 cm pan voor vlees. De afmetingen die in foto’s staan komen inderdaad niet helemaal overeen met deze afmetingen.

Beantwoorden

27 januari 2018 om 07:58
Bemmel Gebruiker

Zijn deze pannen vaatwasser bestendig?

Beantwoorden

27 januari 2018 om 08:07
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Bemmel,

Het advies is om deze pannen met de hand te wassen.

Beantwoorden

27 januari 2018 om 08:06
MDC2000 Gebruiker

Heb deze pannen al eens gekocht, na 6 maanden is beste er af; blijven kleven, ik gebruik altijd silicone lepels en met de hand gewassen

Mijn mening en ervaring, geen aanrader.

Beantwoorden

27 januari 2018 om 08:12
svanzundert Gebruiker

Ik kan deze mening en ervaring wel deels bevestigen, echter pas na een wat langere periode van gebruik (2 jaar). Dit echter niet bij alle van de, gelijktijdig, aangeschafte pannen. Sommige doen het na 4 jaar nog steeds prima.

Greenpan heeft wel recentelijk een compleet nieuwe pan met een nieuwe anti-aanbaklaag ontwikkeld. Deze nu een paar maanden in bezit en de kwaliteit is echt stukke beter dan de oude anti-aanbaklaag. Echter betaal je er ook weer een stuk meer voor. (Venice Pro en Barcelona serie).

Echter, voor deze prijs en deze set is het een koopje. Dan is het nog steeds aan te raden!

Beantwoorden

27 januari 2018 om 08:52
Marcoboers Gebruiker

Helaas heb ik dezelfde ervaring. Tevens na zo’n 6 maanden dat de antiaanbaklaag niks meer waard is. En goedkope IKEA pannen gaan al jaren mee zonder enig probleem.

Beantwoorden

27 januari 2018 om 08:18
Lennartw Gebruiker

Ik heb er ook één gehad en inderdaad, al snel is het beste eraf en bakt alles aan. Maar wellicht had ik niet deze nieuwe pan.
Maar ja, als je in het begin geen goede pan kan maken laat dan maar. Weg vertrouwen.

Beantwoorden

27 januari 2018 om 08:56
rutgerenangela Gebruiker

Ook ik heb de dezelfde ervaringen als hier boven. Het beste is er echt wel af na een half jaar. Ik moet zeggen dat ik de wok uitvoering had en niet de bakpan.

Beantwoorden

27 januari 2018 om 10:04
Greenpumpkin Gebruiker

Ook hier alleen maar negatieve ervaringen met die Greenpannen…

Vanaf nu alleen nog maar “de buyer” pannen.

Zelfde prijs en je kleinkinderen kunnen er nog in bakken.

Beantwoorden

27 januari 2018 om 10:09
oinkoink12 Gebruiker

Heb mijn greenpans nu Tussen de 3 en 5 jaar, meerdere typen gekocht over de periode. Mijn eerste binnen een maand gesloopt door te heet met olie geprobeerd te wokken en de hele anti aanbaklaag kapot gemaakt. Bij de rest de gebruiksaanwijzing gelezen, nooit meer problemen gehad.

Top spul

Beantwoorden

27 januari 2018 om 10:18
michel_h Gebruiker

Ik heb deze pannen ook en werken erg slecht op een inductie plaat. Niet kopen als je inductie kookplaat hebt

Beantwoorden

27 januari 2018 om 10:50
JACvanderLinden Gebruiker

Ik heb al een paar jaar een Greenpan, op electrische platen, dus je doseert gemakkelijk verkeerde hitte. En toch gaat alles nog steeds goed. Ik heb geen vaatwasser, maar schoonmaken gaat zo gemakkelijk dat je het gemakkelijk even met heet water doet.

Beantwoorden

27 januari 2018 om 13:28
e.paashaas Gebruiker

Ik heb deze set zo’n 3 maanden geleden gekocht en ben er uiterst tevreden mee. We gebruik ze zonder problemen op een inductie kookplaat.

Schoonmaken doe ik als ze nog warm zijn met een velletje keukenpapier, gaat perfect.

En het zijn koekenpannen om in te bakken. Ik heb het idee dat velen op veel te hoge temperaturen willen bakken, dan wordt het meer frituren!Daar heb je een frituurpan voor.

Al met al bevallen ze ons prima en ik kan ze dan ook van harte aanbevelen.

Beantwoorden

27 januari 2018 om 15:38
Fritske71 Gebruiker

Ooit een Greenpan gehad, alles bakte aan na een tijdje. Nu heb ik een Le Creuset, bakt nooit aan. Toch soms simpel in het leven hé!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.