2 januari 2018 om 10:22
iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs.

Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

5 januari 2018 om 12:49
Iris-4444 Gebruiker

Een Grohe douchesysteem (Euphoria XXL 310 bijvoorbeeld) met ronde handdouche zou mooi zijn ;)

6 januari 2018 om 17:54
stef666 Gebruiker

Komen de Philips 8 pack E27 Ledlampen (Warmglow) eerdaags weer in de aanbieding?

11 januari 2018 om 12:28
kimenwes Gebruiker

Ik zou graag willen dat de lucide landa spotlampen met 3 en 4 spots weer in de aanbieding komen. Zeer fraaie lampen voor een hele mooie prijs bij IBOOD. Wij zitten middenin een verbouwing en hebben er nog een aantal nodig. Vorige keer waren ze al uitverkocht helaas… Vandaag wel Lucide lampen in de aanbiedingen en ook een Landa enkelspot, maar niet de 3 en 4 spots. Ik hoop dat dit snel georganiseerd kan worden!!!

Met vriendelijke groeten!

8 februari 2018 om 14:16
Jitskee Gebruiker

De dekbedovertrek deals van vandaag zijn echt een teleurstelling :-(, zouden jullie dit nog een keer in goede mate over kunnen doen in een andere style? Bijv. riviera maison?

Maar… nu we het over dekbedovertrekken hebben, een nieuw dekbed is ook meer dan welkom. Dus hopelijk weten jullie daar een goede deal in te slaan. De 4-seizoenen van Cinderella met breedte >160 zouden zeer welkom zijn.

25 februari 2018 om 10:18
josdavids Gebruiker

De leds’s solar light mogen nog wel een keer. Deze bevallen zeer goed

25 februari 2018 om 14:12
etla Gebruiker

Zou het waarderen als er bij de lakens ook rekening gehouden kan worden met normale matrassen van 15 tot 20 cm hoogte. Ook de tussenliggende lengte van 210 wordt meestal helaas overgeslagen.

Met vriendelijke groet,

2 maart 2018 om 07:17
kimenwes Gebruiker

Ik zag gisteren dat de lucide verlichting weer voorbij kwam. Vol goede hoop gekeken, maar helaas niet de Landa serie. Ik heb nog twee 3 spots RvS lampen nodig en het zou fijn zijn als wij ze binnenkort kunnen gaan bestellen :-)

2 maart 2018 om 09:49
DGGgo Gebruiker

Er staan nu waterglazen van scott swiesel op Viña

Graag ook de wijnglazen wit/rood/rosé

2 maart 2018 om 13:18
robin5238 Gebruiker

BK Conical Cool Glas Pannenset 5-delig
Dan heb ik in combinatie met de hunt een mooie set pannen bij elkaar!

13 maart 2018 om 21:32
sjoefke Gebruiker

Mooie badmat en toiletmat set van een goed merk. Bijvoorbeeld sealskin

23 maart 2018 om 14:32
Cat9900 Gebruiker

Een hogedrukreiniger. veel willen het terras of de tuinset schoonmaken en dan komt een HDR goed van pas.

29 maart 2018 om 19:02
Evelyn1982 Gebruiker

badhanddoekenset van Olivier Strelli aub ! :-)

12 april 2018 om 20:01
ruben777 Gebruiker

Een brievenbusklem. Zeker naar het einde van het jaar toe een handige veiligheidstool! http://www.brievenbusklem.nl/

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.