28 oktober 2021 om 00:01
iBOOD

Heckett Lane Badlinnen

Heckett Lane Badlinnen
Een fluweelzachte omhelzing.

Wees lief voor jezelf en schaf heerlijk zacht badlinnen van Heckett Lane aan. Of je nou gaat voor katoen of bamboe; genieten is gegarandeerd!

Aan ander badlinnen trouwens geen gebrek in deze Flash Sale. Zo trakteer je jezelf ook op nieuwe washandjes en badjassen.

28 oktober 2021 om 19:39
jvzadelhoff Gebruiker

Zijn de verzendkosten voor 6 baddoeken maar liefst 8,95?

28 oktober 2021 om 19:46
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond jvzadelhoff,

Dat is inderdaad het geval.

30 oktober 2021 om 17:25
jannus57 Gebruiker

Worden verstuurt in een betonnen kist… ;(

31 oktober 2021 om 22:17
Moderator Paul Moderator

Dan zou het tarief nog hoger uitvallen, jannus.

30 oktober 2021 om 17:24
jannus57 Gebruiker

Hallo, heb net deze bestelling geplaatst:

2x Heckett Lane Badmat Bamboo | 70 x 140 cm
Ik krijg echter geen bevestiging en ook de betaling via creditcard komt niet binnen. Kunt u kijken of de bestelling is geplaatst?

30 oktober 2021 om 17:42
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag jannus57,

Is de betaling gelukt? Je mag ervan uitgaan dat als die is gelukt dat de bestelling goed is geplaatst. Een bevestiging komt zeker, maar kan even op zich laten wachten. Helaas heb ik als moderator zijnde geen inzicht in jouw bestelgegevens. Je kan ook even kijken of je de bestelling ziet in Mijn iBOOD.

30 oktober 2021 om 17:50
jannus57 Gebruiker

Hallo Lisa, nee, in mijn iBood kan ik ook geen bestelling vinden.

30 oktober 2021 om 18:11
Moderator Lisa Moderator

Is de betaling gelukt?

30 oktober 2021 om 19:47
jannus57 Gebruiker

De betaling leek te zijn gelukt (je moet de betaling bevestiging in de ING app) maar er heeft geen reservering plaatsgevonden op de creditcard en dus ook geen bevestiging van iBood neem ik aan. Is er dan niemand die kan zien of de bestelling wel/niet is gelukt??

30 oktober 2021 om 20:45
Moderator Lisa Moderator

Nee, op dit moment niet. Maar als je nog steeds geen bevestiging hebt dan denk ik niet dat de betaling (en daarmee de bestelling) is gelukt. Je kan het opnieuw proberen. Mocht morgen onverhoopt toch blijken dat er 2x is afgeschreven kan je er 1 annuleren.

31 oktober 2021 om 22:19
Moderator Paul Moderator

Zonder definitieve betaling wordt er geen bestelling uitgevoerd. Als er toch geld afgeschreven werd, stuur dan een schermprint van de betaling naar customerservice@ibood.nl zodat het voor je uitgezocht kan worden.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.