14 januari 2022 om 00:00
iBOOD

Gordijnen & Accessoires

Gordijnen & Accessoires
Ophangen & afsluiten.

Zijn de gordijnen aan vervanging toe? Of heb je net nieuwe gordijnen in huis gehaald, maar zijn er nog geen spullen om ze op te hangen? Zoek niet verder, want in deze Flash Sale vind je allerlei accessoires die je nodig hebt om je gordijnen op te hangen.

Aan de slag!

14 januari 2022 om 12:58
king_helm Gebruiker

Maat van de gordijnen is 140×220. Wat is lengte en wat is de breedte? 140cm lang en 220cm breed? Of 140cm breed en 220cm lang? Thanks.

14 januari 2022 om 13:12
Moderator Nouchka iBOOD Moderator

Hi king_helm,

Over welke gordijnen gaat jouw vraag precies?

16 januari 2022 om 01:02
Moderator Paul Moderator

Het eerste getal is de breedte (van links naar rechts) en het tweede getal is de hoogte (van boven naar beneden).

14 januari 2022 om 15:52
xFEBRUARY Gebruiker

Komen de lichtgrijze nog ooit terug binnen?

14 januari 2022 om 21:29
Moderator Niek Moderator

Goedenavond xFEBRUARY,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komen die ook weer een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

15 januari 2022 om 15:20
KP85 Gebruiker

Hoeveel haakjes hangen er aan de rail die tot 3m gaat? En is dit dan met stop aan beide zijden? Of slechts 1 zijde?

15 januari 2022 om 19:27
Moderator Maartje Moderator

Hoi KPb5!

Toen wij in het verleden deze deal ook aanboden, toen is er ooit aangegeven dat er 26 runners aan de rail zitten (Runners zijn die kleine ringetjes die in een gordijnrail zitten waaraan je met haakjes je gordijnen kunt ophangen). Over de stoppen kon ik niets vinden. Echter als ik de foto’s bekijk lijkt het dat er aan beide kanten een stop zit. Mocht je het 100% zeker willen weten, dan kan ik het navragen voor je, echter heb ik geen idee wanneer er dan een reactie zal komen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.