25 mei 2022 om 00:00
iBOOD

Fotoproducten

Fotoproducten
Vereeuwig je kiekjes.

Mooie foto gemaakt met je smartphone? Meer dan 50 likes op Facebook en bijna 100 hartjes op Instagram? Die verdient het om afgedrukt en/of opgehangen te worden! Een uitstekend moment om je gelukkige momenten te vereeuwigen.

25 mei 2022 om 10:35
Henk_M Gebruiker

Ik zit al heel lang op een nieuwe aanbieding te wachten voor Fotoboeken.nl (en dan het grote vierkante boek). In het verleden meerdere keren hier op het forum gekocht. Had gehoopt dat dit boek weer met de Hunt langs zou komen, maar dat is helaas niet het geval. Kan Ibood aangeven of ze verwachten dat er nog een keer een deal van Fotoboeken.nl voorbij komt komende maanden?

25 mei 2022 om 10:53
Moderator Thomas Moderator

Hoi Henk,

helaas kunnen we dat niet. We weten niet wat er in de toekomst gaat komen.

26 mei 2022 om 12:20
Eindelijk_een_forumnaam Gebruiker

Ook hier weer geduldig wachten tot fotoboeken.nl weer voorbij komt… Wilde het al tippen op het forum, maar daar kom ik niet op door een ‘loop’, omdat de app automatisch opstart.

26 mei 2022 om 08:07
wbree Gebruiker

Welk bedrijf verzorgt deze fotoproducten?

27 mei 2022 om 00:19
Moderator Paul Moderator

De vouchers in deze flashsale zijn van fotoproducten.nl

26 mei 2022 om 08:45
Ditjedatje Gebruiker

Hé iBood ik heb de voucher niet ingewisseld dus jullie zouden moeten oplossen want ik ben zoals ik allang gezegd heb niet tevreden maar jullie willen niets doen terwijl duidelijk staat in beschrijvingen dat pas na inwisselen van voucher pas in overeenkomst bent met hun graag oplossen dankuwel

27 mei 2022 om 08:12
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Ditjedatje,

Ik heb je bericht doorgegeven aan de klantenservice en die zullen hierover contact met je opnemen.

27 mei 2022 om 00:21
-Cyclops- Gebruiker

En weer geen boek van 30×30cm. Erg jammer…

27 mei 2022 om 11:15
KeesBE Gebruiker

Bij de vorige aanbieding van fotoproducten.nl kwamen de boeken uit Litouwen en de resolutie is te laag je ziet de pixels. Vroegere aanbiedingen kwamen van andere fotolabo’s met een betere kwaliteit. Hopelijk komen die terug.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.