26 mei 2022 om 00:00
iBOOD

Ten Cate Bedtextiel

Ten Cate Bedtextiel
Sweet dreams...

... are made with beddegoed van Ten Cate! Als je slaapt in een bed met beddengoed van het Twentse Ten Cate is het alsof Ilse de Lange een zacht gevoelig liedje in je oor fluistert voor het slapen gaan. En zeg eerlijk, dat willen we toch allemaal?

Schaf hier jouw Ten Cate beddengoed aan voor een prikkie. :)

26 mei 2022 om 19:48
blackfin Gebruiker

Goedkoper bij de Telegraaf https://webshop.telegraaf.nl/product/2-pack-ten-cate-hoeslakens

Beantwoorden

26 mei 2022 om 20:34
JoMi1944 Gebruiker

Ik probeer een Ten Cate 100% Ganzendonzen 4-Seizoenendekbed 240 x 220 cm dekbed te bestellen/betalen, maar de betaalprocedure hapert.

Het spul blijft hangen met de tekst:

Bezig met controleren van de betaalstatus

Je betaling wordt gecontroleerd. Een moment geduld a.u.b.

Je wordt automatisch doorgestuurd.’

Wil betalen met mijn credit card.

Wat is er aan de hand iBood?

Beantwoorden

26 mei 2022 om 20:56
JoMi1944 Gebruiker

Het geduld van het betaalsysteem is ook opgeraakt, net als dat van mijzelf.

Word nu teruggezet naar het eerste bestelveld met mijn accountdetails.

In een oranje achtergrond staat nu vermeld:’De betaling is geannuleerd. Probeer opnieuw of kies een andere betaalmethode’

Maar ik proberen tot ik een ons weeg……………..

En ik had ook nog een code gratis verzending ingevuld!

Is er geen iBood moderator meer aanwezig c.q. wakker???

Beantwoorden

27 mei 2022 om 07:54
Moderator Thomas Moderator

Goedemorgen,

wij kunnen dit soort dingen alleen doorgeven aan ibood en niet zelf oplossen. Is het uiteindelijk nog gelukt?

Beantwoorden

27 mei 2022 om 08:17
JoMi1944 Gebruiker

Nee, het lukt mij niet met mijn creditcard te betalen. Waarom niet is niet duidelijk.

Gehele procedure gaat goed. Vul op banksite de code in maar ga dan weer terug naar het eerste bestelveld met de mededeling:  ’De betaling is geannuleerd. Probeer opnieuw of kies een andere betaalmethode’

Maar ik wil de creditcard wel willen gebruiken!

Beantwoorden

27 mei 2022 om 08:40
Moderator Thomas Moderator

Hoi Jomi,

vervelend om te horen. Zou je anders een contact op willen nemen met de klantenservice?

Ik kan hierin helaas niets voor je betekenen.

Beantwoorden

27 mei 2022 om 09:49
JoMi1944 Gebruiker

Heb ik ondertussen met het ‘formulier’ gedaan. En nu maar afwachten of je tijdig een antwoord/oplossing krijgt.

Aanbieding is voor een beperkte tijd en uitverkocht kan ook nog gebeuren………

Beantwoorden

29 mei 2022 om 23:29
Eden514 Gebruiker

Hebben de hoeslakens 180X220 volledig rondom een rekker of alleen aan de hoeken?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.