Het zit een beetje verstopt, maar zo te zien zitten er diepe pastaborden bij de 42 delige set.
Ik probeer te ontdekken welke opties er zijn. In de plaatjes staat Sea en Land. Dat lijkt me gezien de kleurstellingen goed passend. Maar in de opties staat Genesis en Pattern? En wat is het verschil tussen 36 en 42? Alleen 36 staat in de specificaties, verder niet.
Ik zie nu het verschil tussen sea en land, dat is een andere optie. Mijn vraag over 36 en 42 blijft staan.
Hi muppets4, Pattern heeft een patroon op het servies. De Genesis heeft meer een effen kleur. Wanneer je een keuze selecteert verandert ook de foto naar die keuze :-)
Voor de 42 krijg je:
6x borden (Ø 26 cm)
6x ontbijt-/dessertborden (Ø 21 cm)
6x pastaborden (Ø 21 cm)
6x ontbijt-/dessertschaal (Ø 15 cm)
6x schaal (Ø 12 cm)
6x kleine kopjes (9 cl)
6x grote kopjes (30 cl)
Ik zou die blauwe willen bestellen denk dat het dan de sea is kan me er daar iemand op antwoorden
Goedemorgen pili, de blauwe variant is inderdaad de Sea-variant. Dit is te herkennen aan de naam van de variant die linksonder op de productfoto’s te zien is! :-)
Is de onderkant poreus? Of volledig waterdicht (geglazuurd)?
Om het mooi te houden adviseren ze met de hand af te wassen. Kunnen ze dan wel in de vaatwasser?
Vind het zeker mooi… Wel jammer dat er geen diepe borden bij zitten voor een bord soep of spaghetti met lekker wat tomatensaus, dat soort gerechten..