Goedemorgen Susanne,
Dat ga ik voor je navragen.
Beter in droogkuis. De natte dons veertjes gaan aan mekaar kitten als deze niet continu opgeschud wordt. Daarom minstens één tennisbal in de wasmachine doen en regelmatig opschudden tijdens het drogen. Anders verliest de deken heel snel aan kwaliteit.
Het dekbed kan op maximaal 60 graden gewassen worden, maar wij raden professioneel reinigen aan omdat het dekbed uit dons bestaat!
vreselijke aanbieding. Dit is toch niet meer van deze tijd ! Wie kan er nou lekker slapen onder een dekbed wat gemaakt is door zoveel dieren te misbruiken. Ibood schaam je !!!
https://www.bontvoordieren.nl/dons-de-harde-keerzijde-van-een-zacht-materiaal/
Spreek voor jezelf. Ik slaap ’s nachts heerlijk onder een dekentje gemaakt uit misbruikte dieren. Helaas te laat om deze deal te kunnen pakken, maar hopelijk komt hij snel terug als er weer een nieuwe lichting eendjes is
Dit forum is om vragen te stellen over het product dat aangeboden wordt. Ik zit niet te wachten op vingerwapperaars, dat ga je maar ergens anders doen.
Scroll jeal maar lekker door en steek je hoofd maar in de grond. Forum is ook bestemd voor opmerkingen op aanbiedingen. Vreselijke aanbieding dus lekker puur
Kom nou, als je goed luistert dan hoor je de beestjes nog schreeuwen voor hun leven voordat ze doodgeknuppeld zijn om tot dekbedvulling te dienen. Is maar een zacht geluid, wat juist extra rustgevend werkt waardoor je snel in slaap valt. Aanrader!
Het dons is op een verantwoordelijke manier verkregen, zie ook het RDS certificaat (responsible Down Standaard) en de Down Pass.
Het is prima om zorgen te uiten, maar op voorhand al beschuldigingen ventileren is ook weer niet nodig.
Helaas geen drukknoppen om aan elkaar te maken.
Komen terug.
Graag beter checken voor verkoop IBOOD
Goedemorgen,
Wat zijn de wasvoorschriften van dit dekbed?
Kan hij gewassen worden in de wasmachine?
Mvg. Susanne